برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

روابط عمومي ها به صورت سنتي در طي ساليان اخير علاوه بر هزينه بر بودن چاپ بنر و اطلاع رساني هاي سنتي زمان بر بودن اين نوع اطلاع رساني با توجه به سرعت رشد آن در تكنولوژي هاي اطلاع رساني به عمده مشكلات خود اضافه كردند. بنابراين به دنبال جايگزين با آخرين استاندارد هاي بين المللي هستند. در اين ميان ديجيتال ساينيج ها ميتوانند بهترين جايگزين به شمار رفته به نحوي كه از طريق نمايشگر هاي مستقر در مكان هاي پر تردد، كه مخاطبين روابط عمومي ها هستند، با يك كليك قابل اعمال بوده و اطلاع رساني با نهايت سرعت و دقت ميسر ميشود.

ديجيتال ساينيج برنا رسانه نيز با توجه به نياز هاي اطلاع رساني داخلي با بيش از ۸ سال تجربه به صورت تخصصي بين روابط عمومي سازمان ها پا به عرصه حضور گذاشته و از افتخارات اين نرم افزار همسو بودن با نياز مشتريان مي باشد . ديجيتال ساينيج ها معمولا بسيار پيچيده بوده و زمان زيادي از كاربر براي آموزش و ارسال محتوا ميگرفت ولي ديجيتال ساينيج برنا رسانه با واسط كاربري مناسب سعي دارد در كسري از ثانيه محتوا را براي نمايشگر هاي مختلف در سراسر نقاط كشور ارسال كند.

برنا رسانه همچنين با به روز رساني هاي مكرر همواره نياز هاي بومي حوزه ديجيتال ساينيج ها را براي سازمان هاي دولتي و خصوصي برطرف كرده است و باعث افتخار است كه از ميان ۳۷۰ مشتري فعال در اين حوزه بالاي ۳۰ درصد از آنها از جمله مشتريان با تجربه كار با ديجيتال ساينيج هاي ديگر بوده و نقاط ضعف اين نرم افزار ها را در نظر گرفته و ديجيتال ساينيج برنا رسانه را انتخاب نموده اند .

سيستم هاي اطلاع رساني هوشمند و يكپارچه برنا رسانه

نام پر كاربردي كه ميتواند بهترين جايگزين ديجيتال ساينيج برنا رسانه باشد سيستم هاي اطلاع رساني هوشمند و يكپارچه است به اين ترتيب ميتوان اطلاع رساني و روابط عمومي هوشمند را در سراسر نقاط پراكنده كه مخاطب خاص هستند را با يك كليك انجام داد
ديجيتال ساينيج برنا رسانه در حوزه تبليغات ديجيتال نيز بسيار كمك كننده است به نحوي كه ميتوان از اين بستر در درآمد زايي تبليغات نيز استفاده كرد .

در حال حاضر پاساژ ها و مراكز خريد مختلف نيز از ديجيتال ساينيج برما رسانه با همين هدف استفاده ميكنند به نحوي كه تبليغات در ناحيه هاي مختلف نمايشگر هاي سراسر پاساژ پخش تصوير كرده و در انتهاي هفته يا ماه گزارشي از زمان نمايش و تعداد آن در ديجيتال ساينيج مشخص بوده و از ان گزارش جهت دريافت هزينه تبليغات هوشمند استفاده مي كنند.

برنا گستران دانش| نرم افزار برنا رسانه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۱۱:۴۹ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]

براي دستيابي به اهداف ارتباطي هر سازماني، بايد تحقيقات جامعي براي انتخاب راه حل انجام شود. بايد بتوانيم تركيب مناسبي از ويژگي هاي ديجيتال ساينيج داشته باشيم. نمونه‌هايي از ديجيتال ساينيج مي‌توانند به درك ويژگي‌ها و آنچه كه مي‌توانند در يك سازمان مورد استفاده قرار گيرند كمك كنند.

استفاده از تابلوهاي ديجيتال ساينيج در حال رشد است. به عبارت ديگر، صنايع بيشتر و بيشتري در حال استفاده از اين فناوري هستند. مهمتر از همه، هنوز پتانسيل هاي زيادي وجود دارد كه استفاده نشده است. تركيب برخي از مؤلفه‌هاي ضروري با بهترين شيوه‌هاي اثبات‌شده و ويژگي‌هاي اجباري براي به حداكثر رساندن استفاده از راه‌حل ديجيتال ساينيج، براي تبليغات مؤثر، آموزش، اطلاع‌رساني يا سرگرم كردن مخاطبان كمك مي‌كند.

ديجيتال ساينيج ديگر فقط گزينه اي براي كسب و كارهايي كه به ارتباطات اهميت مي دهد نيست، بلكه اكنون يك نياز حياتي براي تبليغات موثر است.

راه حل هاي ديجيتال ساينيج به چندين ماژول نياز دارند. طراحي و مديريت محتوا، پخش كننده (هاي) رسانه و تعداد بي شماري از اجزاي مختلف افزودني.

بنابراين چگونه اپراتورها حداكثر اثربخشي را از راه حل ديجيتال ساينيج انتخابي خود مي گيرند؟

بهتر است براي استفاده نمايشگر ديجيتال ساينيج از نمايشگرهاي صنعتي استفاده شود. نمايشگرهاي درجه تجاري در مقايسه با صفحه نمايش هاي يك مصرف كننده كه بيشتر در خانه ها رايج است، سخت افزار بادوام تري دارند. همچنين، صفحه نمايش هاي درجه تجاري ورودي هاي بيشتري را براي اتصال دستگاه خارجي و قابليت همكاري ارائه مي دهند. به عنوان مثال، قابليت لمسي بودن صفحه نمايش ويژگي بسيار مهمي در ويژگي هاي آينده ديجيتال ساينيج خواهد بود.

محفظه‌ها، شيشه‌ها و كنسول‌هاي قوي‌تر نيز دوام بيشتري را همراه با سخت‌افزار سنگين مورد نياز براي صفحه‌نمايش‌هايي كه ۱۲ تا ۱۵ ساعت در روز و گاهي اوقات بيشتر قابل اجرا هستند، ارائه مي‌كنند. بنابراين ضمانت‌هاي توسعه يافته سازنده و موارد اضافي مانند تهويه مطبوع، قاب‌ها يا سوئيچ‌هاي تقويت‌شده، و شيشه‌هاي تجاري، همگي براي هر راه‌حل ساينيج ديجيتال با استفاده سنگين ضروري هستند. يكي ديگر از مواردي كه بايد در هنگام تصميم گيري براي استفاده از كدام صفحه نمايش ديجيتال در نظر گرفت، جهت قرار گيري صفحه نمايش هم در استفاده از ديجيتال ساينيج بسيار اهميت دارد كه با توجه به محل نصب و نوع محتوا ميتواند عمودي يا افقي باشد.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۴۵:۵۸ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]

ديجيتال ساينيج در توليد
محيط توليد نيازهاي ارتباطي منحصر به فردي دارد زيرا با نيروي كاري كه هميشه در رايانه حضور ندارند پر سر و صدا است. ساينيج ديجيتال يك مناسب طبيعي براي كارخانه هاي توليدي است زيرا مي

توانيد صفحه نمايش هاي ديجيتال را در هر قسمتي از تاسيسات خود مستقر كنيد.

اين فناوري به شما امكان مي دهد كارگران را در جايي كه هستند ملاقات كنيد، خواه اتاق استراحت، كف كارخانه، لابي، راهرو يا كافه تريا. ناگفته نماند، مي‌توانيد پيام را در هر مكان، مانند پيام‌هاي ايمني در كف كارخانه يا برنامه‌هاي رويداد روي تابلوهاي اتاق استراحت، تنظيم كنيد.

بهنرين مكان ها براي ساخت تابلوهاي ديجيتال از آنجايي كه اين صفحه نمايش ها بايد با حواس پرتي كمي براي جلوگيري از خطا و صدمات قابل مشاهده باشند، در اينجا 5 مكان برتر براي استقرار علائم ديجيتال در مركز توليد شما آورده شده است:

1. اتاق استراحت كاركنان
ديجيتال ساينيج در توليد
بسياري از كارخانه ها با مشاركت كاركنان و روحيه پايين دست و پنجه نرم مي كنند. بر اساس نظرسنجي گالوپ در سال 2017، سه چهارم كارگران توليدي از كار خارج شده‌اند كه منجر به غيبت و نرخ

بالاي گردش مالي مي‌شود. كاركنان بي‌تفاوت احساس مي‌كنند از مأموريت، ارزش‌ها و اهداف سازمان جدا شده‌اند و احتمال بيشتري دارد كه در رفتارهاي ناايمن شركت كنند.

معمولاً مديران بروشورهايي را روي تابلوهاي اعلانات اتاق استراحت مي چسبانند تا رويدادهاي آينده و پيشرفت توليد را پخش كنند. اما، تابلوهاي اعلانات شلوغ كمك چنداني به افزايش مشاركت كاركنان نمي كنند.

ديجيتال ساينيج در تاسيسات توليدي به مديران كمك مي كند تا محيطي امن و حمايتي را براي كاركنان ايجاد كنند. معمولاً كارگران براي استراحت و تعامل با همكاران به اتاق‌هاي استراحت مي‌روند. اين تنظيمات فرصتي عالي براي سرگرمي، اطلاع رساني، ايجاد انگيزه و شناخت كاركنان فراهم مي كند.

صفحه نمايش هاي رختكن از گرافيك هاي چشم نواز و انيميشن هاي پر جنب و جوش براي جلب توجه به دستورالعمل هاي ايمني، مقررات، اهداف بهره وري، فيدهاي رسانه هاي اجتماعي و اطلاعيه هاي سراسري شركت استفاده مي كنند. علاوه بر اين، مي توانيد فرصت هاي آموزشي و آموزشي را براي افزايش مهارت هاي نيروي كار خود رايج كنيد.

ديجيتال ساينيج رختكن نيز ابزاري فوق العاده براي جشن گرفتن نقاط عطف كارمندان مانند تولد و سالگردها هستند. جلب توجه كارگران براي انجام يك كار خوب، آنها را براي رسيدن به اهدافشان انگيزه

مي دهد. نمايش اسلايدي از كارمندان جديد با عكس‌ها و بيوگرافي كوتاه راهي عالي براي خوش‌آمدگويي به اعضاي جديد تيم است و باعث مي‌شود آنها احساس كنند عضوي از يك تيم هستند. در نهايت، پيام هاي الهام بخش را در طول روز براي حفظ روحيه در طبقه توليد پخش كنيد.

2. انبار
ديجيتال ساينيج در توليد
ارتباطات ناكارآمد در انبار توليد را كند مي كند، رضايت مشتري را كاهش مي دهد و خطرات ايمني را افزايش مي دهد. به طور معمول، انبارها كارگران زيادي را استخدام مي كنند كه به ايميل و ساير

رسانه هاي ارتباطي سنتي دسترسي ندارند. در حالت ايده‌آل، مديران بايد فوراً با همه كاركنان انبار ارتباط برقرار كنند و كارگران بايد ديد روشني از پيشرفت كار در هر زمان داشته باشند. براي اين منظور، امكانات انبار روز به روز در حال اجراي راهكارهاي ديجيتال ساينيج هستند.

صفحه‌هاي ديجيتال به مديران اين امكان را مي‌دهند كه KPIهاي هم‌زمان را در نمودارها و نمودارهاي سريع و قابل فهم پخش كنند. علاوه بر اين، نرم افزار علامت ديجيتال با سيستم مديريت موجودي شما يكپارچه مي شود تا كمبود موجودي، عقب ماندگي ها و يادآوري هاي سفارش را رديابي كند. در نتيجه، كاركنان انبار براي كاهش مشكلات موجودي سريعتر عمل مي كنند و در نتيجه گردش كار يكپارچه ايجاد مي شود.

هر كارمند انبار بايد از تدابير امنيتي و خطرات آگاه باشد زيرا در ارتفاعات خطرناك و با تجهيزات سنگين كار مي كند كه مي تواند باعث جراحت و حتي مرگ شود. خوشبختانه، صفحه نمايش هاي ديجيتال

با برجسته كردن مناطق خطرناك، ارتفاعات فاصله و يادآوري ايمني، ايمني و رفاه را افزايش مي دهند. علاوه بر اين، علائم انبار اطلاعات راهيابي را ارائه مي دهد كه ناوبري را بهبود مي بخشد و

تصادفات را كاهش مي دهد. در صورت سقوط اجسام، نشت مضر، خرابي ماشين و ساير حوادث انبار، ديجيتال ساينيج پروتكل هاي امنيتي را براي آرام كردن و هدايت كاركنان نمايش مي دهند. همچنين، اعلان‌هاي اضطراري محتواي تابلوهاي ديجيتال معمولي را در هنگام خطرات سراسري شركت مانند آتش‌سوزي و تيراندازي‌هاي فعال لغو مي‌كنند.

3. خط مونتاژ محصول

معمولاً زماني كه كارمندان از اهداف و رسيدن به آنها بي خبرند، درگيري در كف كارخانه ايجاد مي شود. كارمنداني كه احساس مي‌كنند مشاركت‌هايشان انگيزه‌اي ندارند و مايل به ترك هستند.

نمايشگرهاي متريك با نشان دادن تجسم داده‌ها از مجموع توليد، سطوح موجودي، گزارش‌هاي كيفيت توليد و ساير شاخص‌هاي عملكرد، ارتباطات را در خط توليد افزايش مي‌دهند. داشبوردهاي زنده وقتي در معرض ديد همه افراد قرار مي گيرند، مانند بالاي ديوارها و نزديك به ساعت زمان، موثر هستند. به اين ترتيب كاركنان در يك نگاه تمام اطلاعات را به دست مي آورند تا كار خود را به درستي انجام دهند.

براي اجراي داشبوردهاي زنده به يك سيستم مديريت محتواي قدرتمند نياز داريد تا داده هاي بلادرنگ را از منابع مختلف مانند نرم افزار مديريت موجودي، سيستم CRM و سيستم ERP جمع آوري كنيد.

علاوه بر ادغام با ساير برنامه‌ها، بهترين نرم‌افزار ديجيتال ساينيج داراي ده‌ها الگو براي سهولت ايجاد و استقرار محتوا است. ايمني يك نگراني عمده در تاسيسات توليدي به عنوان كار است

4. دايركتوري ورودي

تابلوهاي ديجيتال رنگارنگ در ورودي، امكانات شما را به عنوان مدرن، نوآورانه و پيشرو در فناوري معرفي مي كنند. نكته قابل توجه اين است كه يك ديوار ويدئويي بزرگ و واضح درست جلوتر از ديد

بازديدكنندگان توجه را به خود جلب مي كند و كارمندان بالقوه را تحت تاثير قرار مي دهد.

تابلوهاي ديجيتالي در ورودي، فرصتي عالي براي تبليغ برند شما ارائه مي دهند. براي مثال، مي‌توانيد يك ليست پخش با عكس‌هايي از راه‌اندازي محصول و كارگاه‌هاي آموزشي، ويديوهاي رويدادهاي

جامعه، وب‌سايت خود و نظرات مشتريان ايجاد كنيد. علاوه بر اين، براي تقويت وفاداري مشتري، محتواي تابلوهاي ديجيتال را با آرم، فونت ها و رنگ هاي شركت خود علامت گذاري كنيد.

اكثر بازديدكنندگاني كه وارد مركز شما مي شوند به راهنمايي جهت دار نياز دارند. خوشبختانه، كيوسك هاي ديجيتال با ارائه دايركتوري هاي ديجيتالي كه در آن بخش ها، افراد، آسانسورها و امكانات قرار دارند، ناوبري را ساده مي كنند. در نتيجه بازديدكنندگان مسيرهاي خود را بدون مزاحمت براي كارمندان برنامه ريزي مي كنند. علاوه بر اين، دايركتوري‌هاي ديجيتال اعلاميه‌ها و رويدادهاي آينده را براي اطلاع مشتريان و كارگران به اشتراك مي‌گذارند.

5. اتاق كنفرانس

مديريت اتاق جلسات يكي از كاربردي ترين كاربردها در يك مركز توليدي است. معمولاً كارمندان زمان زيادي را به دنبال جلسات تلف مي‌كنند كه باعث كاهش بهره‌وري كلي مي‌شود. تيم‌هاي كوچك نيز

اتاق‌هاي ملاقات با ظرفيت بزرگ را رزرو مي‌كنند كه منجر به هدر رفتن فضا مي‌شود. ديجيتال ساينيج اتاق جلسه اين مسائل را از طريق تبلت هايي كه در خارج از هر اتاق كنفرانس قرار داده شده است، برطرف مي كند. اين نمايشگرها در دسترس بودن، ظرفيت، برنامه‌ريزي‌ها و رويدادهاي برجسته اتاق كنفرانس را نشان مي‌دهند. در نتيجه، شركت كنندگان به سرعت يك منطقه مناسب براي جلسه را شناسايي كرده و اتاق هاي كنفرانس را در زمان واقعي رزرو مي كنند.

همچنين مي‌توانيد نمايشگرها را در داخل آن قرار دهيد تا معيارهاي ضروري و جزئيات عملكرد كاركنان را براي جلسات سازنده‌تر نمايش دهيد. علاوه بر اين، اگر تعداد زيادي شركت كننده يا نيروي كار

پراكنده داريد، اتاق جلسه جلسات مجازي را به صورت جرياني نمايش مي دهد. در نهايت، تابلوهاي اتاق كنفرانس پيام‌هاي فوري اضطراري را پخش مي‌كنند تا همه را به امنيت برساند.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۵۹:۴۱ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]

شروع سال جديد بهترين زمان براي بررسي استراتژي ديجيتال ساينيج شما است. شما ايده‌هاي تازه‌اي مي‌خواهيد كه توجه مردم را جلب كند و براي بقيه سال 2022 شتاب ايجاد كند. استراتژي‌هاي جديد مي‌تواند شامل ارتقاء به يك نرم‌افزار علامت ديجيتال جديد، تعويض سخت‌افزار علامت ديجيتال يا پاك كردن حساب‌هاي كاربر باشد.

با اين حال، مهم‌ترين تغيير، به‌روزرساني محتواي ديجيتال ساينيج شماست، زيرا باعث ايجاد يا از بين رفتن تعامل مخاطبان مي‌شود. در واقع، مردم زماني كه يك پيام را بارها و بارها مي‌بينند، از خود آگاه
مي‌شوند. به عنوان مثال، استفاده بيش از حد از اسلايدهاي گوگل در نهايت مخاطبان شما را خسته مي كند، حتي اگر روي صفحه نمايش هاي ديجيتال با كيفيت بالا سرمايه گذاري كنيد.

شروع سال جديد بهترين زمان براي بررسي استراتژي ديجيتال ساينيج شما است.
چرا بايد محتوا را به روز كنيد
صفحه نمايش ديجيتال شما با ورودي هاي حسي زيادي رقابت مي كند. علاوه بر تلفن‌ها و لپ‌تاپ‌ها، مردم مجبورند در محيط‌هاي هيجان‌انگيز حركت كنند. در پاسخ به اين تحريك، مغز اطلاعات را بر اساس اهميت از طريق پديده اي به نام اثر كوكتل مهماني فيلتر مي كند. به عنوان مثال، شما مي توانيد در يك رستوران پر سر و صدا به شركت خود توجه كنيد و همه چيز را ناديده بگيريد.

اساساً مغز شما چيزهايي را كه قبلاً ديده ايد به پس زمينه مي برد. بنابراين، محتواي خسته كننده و قديمي به يكي از اطلاعات فيلتر شده تبديل مي شود. مخاطبان شما به طور مداوم به محتواي جديد نياز دارند و پيام هاي تكراري كل استقرار شما را خراب مي كند.

نكاتي براي به‌روزرساني محتواي ديجيتال ساينيج
اگر يك مدير ارتباطات يا توليد كننده محتوا هستيد، ممكن است براي حفظ محتواي ديجيتال ساينيج الهام بخش نباشيد. خوشبختانه، اين نكات علامت گذاري محتواي ديجيتالي كه در زير آمده است، اين فرآيند را كمتر استرس زا مي كند:

1. گرامر را تصحيح كنيد
اشتباهات در علائم ديجيتال شما مي تواند اعتبار و اعتبار شما را تضعيف كند. با اين حال، موارد ناديده گرفته شده مانند عباراتي كه اغلب اشتباه فهميده مي شوند، حروف بزرگ، علائم نقطه گذاري، و
ضماير نادرست وارد مي شوند. بنابراين، داشتن مجموعه اي جديد براي تصحيح محتواي خود مفيد است. علاوه بر تشخيص اشتباهات گرامري، يك تصحيح كننده مي تواند راه هاي جديدي را براي بيان متن علامت ديجيتال شما پيشنهاد كند.

2. ليست هاي پخش را دوباره ترتيب دهيد
تازه كردن ليست هاي پخش يك راه ساده براي ارتقاي محتواي ديجيتال ساينيج شما است. اگر يك ليست پخش با تركيبي عالي از تصاوير و ويديوها ايجاد كرده ايد، ممكن است وسوسه شويد كه به اجراي آن در يك حلقه ادامه دهيد.

متأسفانه، مهماني كه قبلاً پيام هاي شما را به همان ترتيب ديده است، توجه زيادي نخواهد كرد. حتي اگر عناصر پيام هميشه سبز را نمايش مي دهيد، زمان آن فرا رسيده است كه آنها را در ليست هاي پخش جابجا كنيد. تغييرات مي تواند به سادگي نمايش يك پيام در صبح به جاي عصر يا به پيچيدگي پاك كردن پيام هاي خسته باشد.

3. چيدمان را تغيير دهيد
يك چيدمان جديد براي صفحه نمايش ديجيتال شما ممكن است تمام چيزي باشد كه براي جلب توجه مخاطبان خود به آن نياز داريد. اگر محتواي محدودي داريد، تغيير سريع طرح هاي پيام مي تواند بسيار مفيد باشد.

براي شروع، نحوه قرار گرفتن منطقه محتوا، فيدهاي RSS، لوگو، آب و هوا، تاريخ و زمان و تصاوير پس زمينه را روي صفحه تغيير دهيد. همچنين، تغييرات كوچك اما قابل توجهي ايجاد كنيد تا مخاطبانتان براي مدت بيشتري درنگ كنند. به عنوان مثال، به جاي آب و هواي روز، يك پيش بيني سه روزه را نمايش دهيد.

4. يك تم سفارشي راه اندازي كنيد
تم‌هاي علامت ديجيتال سفارشي از جمله ايده‌هاي به‌روزرساني سريع هستند كه مي‌توانند تأثيري ماندگار در بين مخاطبان شما بگذارند. اگر چندين رنگ از آن ها را داريد با رنگ هاي برند بازي كنيد يا براي طرح هاي جديد به تم هاي فصلي مانند هالووين يا كريسمس نگاه كنيد. علاوه بر اين، از رنگ‌هاي متضاد استفاده كنيد، تصاوير و آرم‌هاي سفارشي اضافه كنيد و فونت‌ها را شخصي‌سازي كنيد تا شناسايي برند را تشويق كنيد.

5. پس زمينه را تغيير دهيد
پس زمينه هاي زنده بلوك هاي سازنده محتواي موفق هستند. بسياري از بازاريابان ديجيتال با استفاده از طرح‌هاي رنگي يكسان براي انواع مختلف پيام‌ها راحت هستند. براي مثال، بازديدكنندگان ممكن است ياد گرفته باشند كه شما از پس‌زمينه آبي براي هشدارهاي اضطراري، پس‌زمينه سفيد براي فيد رسانه‌هاي اجتماعي، يا نارنجي براي اطلاعات ترافيك استفاده مي‌كنيد. با روشن كردن پالت هاي رنگي پس زمينه يا تصاوير، عابران را مجذوب خود مي كنيد.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۸:۱۲ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]

اداره كل ماليات استان قزوين، يك سازمان بسيار بزرگ و چندين طبقه كه در داراي چندين بخش متفاوت كه يكي از مهم ترين نياز هاي آنها ديجيتال ساينيج بود. اي سازمان به باتوجه به تعداد بالاي نمايشگر در ساختمان هاي و تعداد كارمند بالا براي اطلاع رساني كار بسيار سختي داشت كه روابط عمومي سازمان را به دردسر مينداخت.

ديجيتال ساينيج برنا رسانه:

روابط عمومي الكترونيك يا ديجيتال سامانه اي بر مبناي فن آوري ديجيتال ساينيج و امكانات خاص آن مي باشد. اين نرم افزار كه اطلاع رساني سراسري بر روي نمايشگر هاي ديجيتال متعدد را در لحظه ممكن مي سازد به عنوان جايگزيني براي اطلاع رساني سنتي در سازمان ها و ادارات مي باشد. با استفاده از اين سيستم مشكلات و محدوديت هاي نصب اطلاعيه ها و اخبار در بوردهاي روابط عمومي از بين مي رود و مي توان با ايجاد طراحي هاي چند رسانه اي نامحدود و ارسال آنها به نمايشگرها يا زمانبندي كردن محتواي قابل پخش تمامي نمايشگرها را از يك نقطه كنترل كرد.

ديجيتال ساينيج برنا رسانه با امكان محتوا گذاري هئشمند در نمايشگر ها به اين ترتيب كه گروه بندي نمايشگرها توسط نرم افزار تحت وب ديجيتال ساينيج برنا رسانه انجام شده و روابط عمومي ميتواند از اين طريق محتواي هوشمند متفاوت به هر نمايشگر ارسال كند و هر ناحيه از ديجيتال ساينيج برنا رسانه توسط شخص مستقل بار گزاري شده و بدين ترتيب اشتراك محتوايي در نمايشگر ها حاصل ميشود
شركت مهندسي برنا گستران دانش اين نرم افزار دانش بنيان را با بهره گيري از نظرات ۲۶۰ روابط عمومي فعال به روز رساني كرده و درحال حاضر به عنوان عضو فعال انجمن روابط عمومي ايران سعي در افزايش امكانات هر چه بيشتر اين ابزار روابط عمومي الكترونيك با نام ديجيتال ساينج برنا رسانه دارد.

ديجيتال ساينيج برنا رسانه اين امكان را به كاربر ميدهد كه ميتواند لحظه به لحظه از طريق نمايشگرها تمام محتويات ارائه شده را ببيند و در صورت هرگونه تغير و جابجايي يا عوض كردن محتوا به راحتي طبق آموزشي مكه تيم برنا رسانه ميدهند محتواي خود را عوض كند.
مديريت كاربران نيز از شاخص هاي كليدي نرم افزار ساينيج ديجيتال برنا رسانه بوده به اين ترتيب كه مجوز ها در تمامي قسمت نرم افزار وجود داشته و دست كاربر ادمين را براي اين مديريت باز گذاشته است.
شركت برنا گستران دانش يك كار گروه گرافيكي متخصص دارد كه صورت نداشتن ايده اي براي طراحي از طرف شما،گروه گرافيكي ما متناسب با نياز شما طراح هاي به شما ارائه خواهند داد.

و حالا اين سازمان با استفاده كردن از ديجيتال ساينيج برنا گستران در تمام طبقات كمك بسياري از نظر اطلاع رساني درون سازماني و هميچنين بيرون سازماني و روابط عمومي خود كرد.

ديجيتال ساينيج

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۹:۵۰ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]

صنعت حمل و نقل در طول COVID-19 ضربه بزرگي خورد، زيرا مشتريان در هنگام سفارشات ماندن در خانه از بين رفتند. با اين حال، اكنون با شروع بازگشايي جهان، حمل و نقل در حال بازگشت است و علائم ديجيتال ساينيج كمك مي كند.

در طول COVID-19، فروشندگان تابلوهاي ديجيتال مجبور بودند به سرعت استراتژي هاي خود را براي ارائه پيام هاي ايمني به نمايشگرها تغيير دهند، و اين روند كاهش نخواهد يافت زيرا علائم ديجيتال همچنان با شرايط ايمني محلي صنعت حمل و نقل سازگار است. علاوه بر اين، فناوري‌هاي جديدتر مانند اينترنت اشيا، اطلاعات زمينه‌اي و نظارت بر جمعيت همچنان موج مي‌زند.

س. راه هايي كه صنعت حمل و نقل از علائم ديجيتال ساينيج استفاده مي كند چيست؟

الف. تابلوهاي ديجيتال ساينيج براي چندين دهه يك فناوري حياتي در بخش حمل و نقل بوده است، كه همه آنها با تابلوهاي LED با وضوح پايين براي به اشتراك گذاشتن زمان حركت در ايستگاه هاي قطار، پايانه هاي اتوبوس، فرودگاه ها و غيره شروع شدند.
اين بازار عمدتاً توسط توليد كنندگان نمايشگر هدايت مي شود. فن آوري آنها بهبود مي يابد و موارد استفاده بيشتري براي فضاهاي عمومي باز مي شود. همه ما با صفحه نمايش هايي كه براي اطلاعات زمان بندي، چرخ و فلك چمدان ها و تبليغات استفاده مي شوند آشنا هستيم. دو روندي كه اخيراً شاهد آن هستيم، استفاده از ساينيج ديجيتال براي جايگزيني راه يابي استاتيك، بالاي سر و ترجيح براي يك يا دو نمايشگر با فرمت بزرگتر (ويديووال و غيره) در مقابل 10-20 صفحه نمايش كوچكتر در يك فضا. هر صفحه نمايشي بايد بتواند هر موردي را كه مشتري نياز دارد، به صورت دستي يا (ترجيحاً) خودكار با استفاده از يكپارچه سازي داده ها با سيستم هاي كليدي انجام دهد.

س. آيا تابلوهاي تابلوهاي خودرو هنوز يك روند است يا كاهش يافته است؟

الف) تابلوهاي ديجيتال وسايل نقليه در همه اشكال تاريخچه طولاني و پرتلاطمي دارند. اولين كشورهاي داخل ماشين (جناس مورد نظر) حدود 17 سال پيش بود. اكثر اين شبكه‌ها به دليل محدوديت‌هاي فناوري موجود در آن زمان ناموفق بودند - قابليت اطمينان عامل اصلي (ارتعاشات، گرما، كيفيت هوا/تهويه ضعيف) بود.

علائم بالاي خودرو به طور خاص تمايل دارد قبل از ناپديد شدن دوباره چرخه هايي را طي كند. فاكتورهاي فناوري زيادي وجود دارد كه بايد در نظر گرفته شود و آن قبل از اطمينان از مطابقت شبكه با قوانين محلي در مورد حواس پرتي رانندگان است.
فكر مي‌كنم اين فناوري اكنون وجود دارد، محاسبات با فاكتور كوچك، ذخيره‌سازي حالت جامد، اتصال سلولي با سرعت بالا، نمايشگرهاي روشنايي/رزولوشن بالا در نسبت‌هاي غير استاندارد. من دو چالش بزرگ براي موفقيت اين شبكه ها مي بينم. اولين مورد، يافتن مشتري با ناوگان اتومبيل به اندازه كافي بزرگ است كه اين كار را ارزشمند كند. اشتراك‌گذاري سواري همچنان بزرگترين بازار بالقوه براي اين مورد استفاده را از بين مي‌برد - شركت‌هاي تاكسيراني در سطح شهر. هدف قرار دادن شركت‌هاي اشتراك‌گذاري سواري مستلزم نصب واحدهاي ماشين بالا با يك مدل غيراستاندارد براي اشكال، اندازه‌ها و غيره خودروهاي مختلف است. چالش دوم آن قوانين محلي است، هر شهر بزرگ (بازار هدف براي چنين شبكه‌هايي) حول تابلوهاي ديجيتال حاكم است. ، اطمينان از انطباق به نرم افزار، برنامه نويسي و محتواي مناسب نياز دارد. اگر بتوان بر اين دو چالش غلبه كرد، تابلوهاي بالاي خودرو روند بزرگي خواهد بود.

ديجيتال ساينيج چگونه به صنعت در طول COVID-19 كمك كرده است؟

الف. هدف ديجيتال ساينيج هدايت تصميم‌گيري است، يا از طريق يك فراخوان متمايز براي اقدام "اين چيزها را بخريد!" يا براي ارائه اطلاعات متني "از اين راه به قطار خود برويد، به زودي مي رود." با COVID-19 فكر مي كنم اين صنعت بيش از هر زمان ديگري مهم است.

مشتريان موجود توانستند از شبكه هاي خود براي تغيير (بسيار سريع) اطلاعات پروتكل ايمني در عرض چند دقيقه استفاده كنند. در ماه‌هاي اوليه همه‌گيري، اين سرعت بسيار مهم بود زيرا اين اطلاعات چندين بار در هفته به‌روزرساني مي‌شد. مديريت فاصله گذاري اجتماعي به بخش كليدي نقش ما در فضاهاي عمومي تبديل شد. خوشبختانه، ما قبلاً يكپارچه‌سازي‌هايي با فناوري‌هاي نظارت بر جمعيت براي ارائه بازخورد در زمان واقعي و كمك به مشتريان خود در مديريت تعداد افراد در يك منطقه خاص داشتيم. يك مورد استفاده كاملاً جديد از قبل شروع به ظهور كرده است كه بر اساس غربالگري افراد قبل از ورود به ساختمان ها با استفاده از كيوسك است. برخي از اينها شامل سنسورهاي دما بودند كه نياز به ادغام با محصولات ما داشتند.

با گسترش واكسيناسيون، افراد بيشتري شروع به جمع شدن و حركت در سراسر جهان خود مي كنند. ما موظفيم از فناوري هاي خود استفاده كنيم و به حفظ امنيت مردم كمك كنيم.

. برخي از نوآوري ها در فضا چيست؟

صنعت تابلوهاي ديجيتال اكوسيستمي است كه نسبت به فناوري‌هاي پشتيباني واكنش نشان مي‌دهد. نمونه‌هاي نقطه عطفي از اين، ديوارهاي ويديويي مقرون به صرفه و اينترنت اشيا هستند. من باور نمي كنم كه ما نقطه عطفي را كه COVID نشان مي دهد ديده باشيم زيرا هنوز در حال توسعه و گسترش هستند. يكي از رقباي اوليه، نظارت بر ديد رايانه/جمعيت و تجزيه و تحليلي است كه آن را احاطه كرده است. ما با پروژه‌هاي متعددي درگير بوده‌ايم كه داده‌ها را از اين سيستم‌ها مي‌گيرند و داشبوردهاي عملياتي را به همراه تابلوهاي نماي عمومي ارائه مي‌كنند تا مردم را در مسيرهاي مختلف هدايت كنند تا زماني كه تعداد افراد در يك منطقه خاص در محدوده قابل قبول باشد. اين فناوري‌ها با تعهدي كه ذكر كردم مطابقت دارند و با بازگشت آنها به حمل‌ونقل عمومي، اعتماد مسافران را افزايش مي‌دهند.

نوآوري ديگر مسافراني است كه تابلوهاي ديجيتال را با گوشي هاي هوشمند خود همراه مي كنند. مسافران مي‌توانند با سيستم علامت ديجيتال ارتباط برقرار كنند، بنابراين مجبور نيستند براي اطلاعات مهم در نزديكي صفحه بمانند - روش سوار شدن در دروازه براي هواپيما مثال خوبي است. اجازه دادن به مردم براي دور شدن از مناطق شلوغ تاريخي در حالي كه مي‌توانيد اعصاب خود را در مورد از دست دادن وسايل نقليه خود آرام كنيد، براي همه افراد درگير عالي است.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۰۸:۴۳ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]

ديجيتال ساينيج تصويربرداري حرفه اي يكي از جنبه هاي مهم علائم ديجيتال است. بسياري از كسب و كارها از اين تكنيك براي تبليغ برند خود استفاده مي كنند زيرا ويدئوها توجه مصرف كنندگان را به خود جلب مي كنند. بر اساس مطالعات اخير، محتواي داراي تصاوير 43 درصد بيشتر از محتواي فاقد تصاوير متقاعد كننده است.

اين دليلي است كه انيميشن ديجيتال ساينيج براي ايجاد تأثير مثبت بر برند شما بسيار مهم است. طراحان با استفاده از نرم افزارهاي مخصوص، فيلم هاي انيميشن را روي كامپيوتر آپلود مي كنند. در نتيجه، آنها اين تصاوير را بر روي مانيتورهاي تلويزيون LED يا LCD نمايش مي دهند. نمايش‌هاي انيميشن در هتل‌ها، مكان‌هاي ورزشي، مراكز خريد، مراكز شهري شلوغ، رستوران‌ها و ايستگاه‌هاي قطار به خوبي كار مي‌كنند. در اينجا چند نكته براي ايجاد انيميشن هاي ديجيتال ساينيج عالي وجود دارد.
1. يك اسكريپت توسعه دهيد
اولين قدم در ايجاد انيميشن ديجيتال ساينيج، نوشتن يك اسكريپت است. اين ستون فقرات ويديوي شماست. اسكريپت ها يك ويژگي مهم هستند زيرا استوري بورد، تصويرسازي و انيميشن را آسان تر مي كنند. بنابراين، شما نبايد يك انيميشن علامت ديجيتال بدون اسكريپت ايجاد كنيد.

اسكريپت شما بايد طرحي با قسمت ابتدايي، مياني و پاياني داشته باشد. يك قانون سرانگشتي اين است كه سه بخش از روايت را براي پرداختن به چيستي، چگونه و چرايي اختصاص دهيم. در مرحله اول، «چي» مشكلي را كه محصول شما حل مي كند به بينندگان شما مي گويد. در مرحله دوم، "چگونه" توضيح مي دهد كه چگونه محصول شما مشكل را حل مي كند. در نهايت، "چرا" توضيح مي دهد كه چرا محصول شما مناسب ترين گزينه در بازار است.

بعد از اينكه طرح كلي را درست كرديد، در مورد فونت ها تحقيق كنيد. به طور معمول، طراحان فونت هاي San Serif را براي سرفصل ها و فونت هاي Serif را براي بدنه استفاده مي كنند. علاوه بر اين، در مورد پوشش نيز مراقب باشيد. از استفاده از تمام حروف بزرگ خودداري كنيد. اين امر تعيين شكل كلمه را براي بينندگان دشوارتر مي كند زيرا همه متون شبيه به بلوك هستند.

2. راه حل مناسب را انتخاب كنيد
هنگام طراحي انيميشن براي ديجيتال ساينيج، راه حل مناسب را پيدا كنيد. به عنوان مثال، پاورپوينت تمام نيازهاي شما را براي ارائه تابلوهاي ديجيتال فراهم مي كند. مجموعه اي از رنگ ها، قالب ها و جلوه ها را براي انتقال و انيميشن ارائه مي دهد. پاورپوينت از ويديوهاي HD و محتواي متني نيز پشتيباني مي كند. يكي ديگر از ابزارهاي پيشرفته براي توليد محتوا، Adobe Photoshop است.

با نرم افزار Adobe Photoshop مي توانيد محتواي خود را در يك پاورپوينت وارد كنيد. علاوه بر اين، مي‌توانيد با استفاده از برنامه‌هاي نرم‌افزاري، محتواي خود را روي چند صفحه تلويزيون پخش كنيد. اين برنامه ها مي توانند ايجاد محتوا يا انيميشن را براي شما آسان كنند. علاوه بر اين، مي‌توانيد از اين نرم‌افزارها براي تمجيد از انيميشني كه ايجاد كرده‌ايد استفاده كنيد.

3. نسبت ها و رزولوشن هاي صفحه نمايش را طراحي كنيد
هنگام طراحي رسانه هاي ديجيتال براي علائم ديجيتال، طراحان گرافيك نسبت ابعاد را در نظر مي گيرند. صفحه نمايش هاي ديجيتال نسبت تصوير يكساني ندارند. به عنوان مثال، صفحه نمايش هاي عريض از نسبت 16:9 استفاده مي كنند. از سوي ديگر، صفحه‌نمايش‌هاي با كيفيت استاندارد مانند صفحه‌نمايش آي‌پدها از نسبت تصوير 4:3 استفاده مي‌كنند. علاوه بر اين، صفحه‌هاي ديجيتال ساينيج از مجموعه‌هاي ستون‌ها و رديف‌هاي پيكسل استفاده مي‌كنند. اين رزولوشن گرافيك را تعيين مي كند.

4. رنگ ها را طراحي كنيد
اگر مي خواهيد محتواي پويا ايجاد كنيد، مطمئن شويد كه توجه ويژه اي به كنتراست داريد. بينندگان خود را با رنگ هاي روشن غرق نكنيد. در واقع، استفاده از تضاد رنگي ساده را هدف قرار دهيد. استفاده از كنتراست زياد براي رنگ ها در پيش زمينه و پس زمينه ترجيح داده مي شود.

رنگ‌هاي قرمز، سبز و آبي همه رنگ‌هاي پالت را توليد مي‌كنند. رنگ سفيد از تركيب اين رنگ‌ها به وجود مي‌آيد، در حالي كه رنگ سياه زماني به وجود مي‌آيد كه اين رنگ‌ها وجود نداشته باشند. از طرفي سبز حساس ترين رنگ براي چشم انسان است و پس از آن قرمز و آبي. از رنگ هاي تيره و ملايم براي پس زمينه استفاده كنيد.

5. ارتباط ويدئو
يكي از مزاياي انيميشن به عنوان راه حل ديجيتال ساينيج اين است كه مانند ميزباني يك كانال تلويزيوني است. گزينه هاي بي پاياني براي محتواي ويديويي وجود دارد. اگر مي خواهيد ويديوهاي شما توجه را به صفحه نمايش شما جلب كند، مطمئن شويد كه مرتبط هستند. به عنوان مثال، يك دامپزشك به احتمال زياد در اتاق انتظار خود كليپ هايي درباره سياست نمايش نمي دهد. يك ويديوي مناسب‌تر مي‌تواند روش‌هاي صحيح تميز كردن حيوان خانگي شما را نشان دهد.

محتواي ديجيتال ساينيج به مكان علامت، مخاطبان شما و هدف ارتباط بستگي دارد. به عنوان مثال، لابي يك شركت بزرگ ممكن است يك ويديوي "خوش آمدگويي" پخش كند، در حالي كه سالن هاي مو يا مطب هاي دندانپزشكي ممكن است كليپ هاي خبري را نمايش دهند.
از سوي ديگر، تابلوهاي رو به روي كارمندان مي توانند با پخش پاورپوينت آموزشي، زمان آموزش را به حداقل برسانند. براي فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي، اين انيميشن مي‌تواند تبليغات ويديويي يا تبليغات پيشنهادات آتي را نمايش دهد.
6. طول ويدئو
ويديوهاي كوتاه تأثير مثبتي بر بينندگان دارد. ويديوهايي كه كمتر از يك دقيقه اجرا مي‌شوند 80 درصد بيننده را حفظ مي‌كنند، در حالي كه ويديوهايي كه براي سه دقيقه اجرا مي‌شوند 60 درصد نرخ ماندگاري دارند. بنابراين، براي تعامل بهتر و علاقه بصري، از ويديوهاي طولاني خودداري كنيد.

هنگام ايجاد ويديو در داخل، ابتدا پيام كليدي را نمايش دهيد. اين براي مناطق پرترافيك كه رهگذران ممكن است فقط قسمت اول ويديو را نگاه كنند مهم است. بنابراين، تركيب ويديوهاي شما بايد روي اولين لحظات ويديو متمركز شود. اين زمان ايده آل براي انتقال پيام شماست.

ايجاد ديجيتال ساينيج با انيميشن يكي از راه هاي موثر براي تبليغ برند شماست. از آنجايي كه بسياري از افراد به محتواي ويديويي پاسخ خوبي مي دهند، مي توانيد از اين ويژگي مصرف كننده براي انتشار اطلاعات در مورد محصولات يا خدمات خود سوء استفاده كنيد. در نتيجه، هنگام ايجاد انيميشن، اطمينان حاصل كنيد كه يك اسكريپت ايجاد مي‌كنيد، راه‌حل مناسب را انتخاب مي‌كنيد و اصول طراحي را در نسبت ابعاد، وضوح و رنگ‌ها دنبال مي‌كنيد. همچنين، براي تعامل بهتر، مطمئن شويد كه ويديوهاي شما كوتاه و مرتبط هستند.

تصويربرداري حرفه اي يكي از جنبه هاي مهم علائم ديجيتال است. بسياري از كسب و كارها از اين تكنيك براي تبليغ برند خود استفاده مي كنند زيرا ويدئوها توجه مصرف كنندگان را به خود جلب مي كنند. بر اساس مطالعات اخير، محتواي داراي تصاوير 43 درصد بيشتر از محتواي فاقد تصاوير متقاعد كننده است.

اين دليلي است كه انيميشن ساينيج ديجيتال براي ايجاد تأثير مثبت بر برند شما بسيار مهم است. طراحان با استفاده از نرم افزارهاي مخصوص، فيلم هاي انيميشن را روي كامپيوتر آپلود مي كنند. در نتيجه، آنها اين تصاوير را بر روي مانيتورهاي تلويزيون LED يا LCD نمايش مي دهند. نمايش‌هاي انيميشن در هتل‌ها، مكان‌هاي ورزشي، مراكز خريد، مراكز شهري شلوغ، رستوران‌ها و ايستگاه‌هاي قطار به خوبي كار مي‌كنند. در اينجا چند نكته براي ايجاد انيميشن هاي ديجيتال ساينيج عالي وجود دارد.
1. يك اسكريپت توسعه دهيد
اولين قدم در ايجاد انيميشن ديجيتال ساينيج، نوشتن يك اسكريپت است. اين ستون فقرات ويديوي شماست. اسكريپت ها يك ويژگي مهم هستند زيرا استوري بورد، تصويرسازي و انيميشن را آسان تر مي كنند. بنابراين، شما نبايد يك انيميشن علامت ديجيتال بدون اسكريپت ايجاد كنيد.

اسكريپت شما بايد طرحي با قسمت ابتدايي، مياني و پاياني داشته باشد. يك قانون سرانگشتي اين است كه سه بخش از روايت را براي پرداختن به چيستي، چگونه و چرايي اختصاص دهيم. در مرحله اول، «چي» مشكلي را كه محصول شما حل مي كند به بينندگان شما مي گويد. در مرحله دوم، "چگونه" توضيح مي دهد كه چگونه محصول شما مشكل را حل مي كند. در نهايت، "چرا" توضيح مي دهد كه چرا محصول شما مناسب ترين گزينه در بازار است.

بعد از اينكه طرح كلي را درست كرديد، در مورد فونت ها تحقيق كنيد. به طور معمول، طراحان فونت هاي San Serif را براي سرفصل ها و فونت هاي Serif را براي بدنه استفاده مي كنند. علاوه بر اين، در مورد پوشش نيز مراقب باشيد. از استفاده از تمام حروف بزرگ خودداري كنيد. اين امر تعيين شكل كلمه را براي بينندگان دشوارتر مي كند زيرا همه متون شبيه به بلوك هستند.

2. راه حل مناسب را انتخاب كنيد
هنگام طراحي انيميشن براي ديجيتال ساينيج، راه حل مناسب را پيدا كنيد. به عنوان مثال، پاورپوينت تمام نيازهاي شما را براي ارائه تابلوهاي ديجيتال فراهم مي كند. مجموعه اي از رنگ ها، قالب ها و جلوه ها را براي انتقال و انيميشن ارائه مي دهد. پاورپوينت از ويديوهاي HD و محتواي متني نيز پشتيباني مي كند. يكي ديگر از ابزارهاي پيشرفته براي توليد محتوا، Adobe Photoshop است.

با نرم افزار Adobe Photoshop مي توانيد محتواي خود را در يك پاورپوينت وارد كنيد. علاوه بر اين، مي‌توانيد با استفاده از برنامه‌هاي نرم‌افزاري، محتواي خود را روي چند صفحه تلويزيون پخش كنيد. اين برنامه ها مي توانند ايجاد محتوا يا انيميشن را براي شما آسان كنند. علاوه بر اين، مي‌توانيد از اين نرم‌افزارها براي تمجيد از انيميشني كه ايجاد كرده‌ايد استفاده كنيد.

3. نسبت ها و رزولوشن هاي صفحه نمايش را طراحي كنيد
هنگام طراحي رسانه هاي ديجيتال براي علائم ديجيتال، طراحان گرافيك نسبت ابعاد را در نظر مي گيرند. صفحه نمايش هاي ديجيتال نسبت تصوير يكساني ندارند. به عنوان مثال، صفحه نمايش هاي عريض از نسبت 16:9 استفاده مي كنند. از سوي ديگر، صفحه‌نمايش‌هاي با كيفيت استاندارد مانند صفحه‌نمايش آي‌پدها از نسبت تصوير 4:3 استفاده مي‌كنند. علاوه بر اين، صفحه‌هاي ديجيتال ساينيج از مجموعه‌هاي ستون‌ها و رديف‌هاي پيكسل استفاده مي‌كنند. اين رزولوشن گرافيك را تعيين مي كند.

4. رنگ ها را طراحي كنيد
اگر مي خواهيد محتواي پويا ايجاد كنيد، مطمئن شويد كه توجه ويژه اي به كنتراست داريد. بينندگان خود را با رنگ هاي روشن غرق نكنيد. در واقع، استفاده از تضاد رنگي ساده را هدف قرار دهيد. استفاده از كنتراست زياد براي رنگ ها در پيش زمينه و پس زمينه ترجيح داده مي شود.

رنگ‌هاي قرمز، سبز و آبي همه رنگ‌هاي پالت را توليد مي‌كنند. رنگ سفيد از تركيب اين رنگ‌ها به وجود مي‌آيد، در حالي كه رنگ سياه زماني به وجود مي‌آيد كه اين رنگ‌ها وجود نداشته باشند. از طرفي سبز حساس ترين رنگ براي چشم انسان است و پس از آن قرمز و آبي. از رنگ هاي تيره و ملايم براي پس زمينه استفاده كنيد.

5. ارتباط ويدئو
يكي از مزاياي انيميشن به عنوان راه حل ديجيتال ساينيج اين است كه مانند ميزباني يك كانال تلويزيوني است. گزينه هاي بي پاياني براي محتواي ويديويي وجود دارد. اگر مي خواهيد ويديوهاي شما توجه را به صفحه نمايش شما جلب كند، مطمئن شويد كه مرتبط هستند. به عنوان مثال، يك دامپزشك به احتمال زياد در اتاق انتظار خود كليپ هايي درباره سياست نمايش نمي دهد. يك ويديوي مناسب‌تر مي‌تواند روش‌هاي صحيح تميز كردن حيوان خانگي شما را نشان دهد.

محتواي ديجيتال ساينيج به مكان علامت، مخاطبان شما و هدف ارتباط بستگي دارد. به عنوان مثال، لابي يك شركت بزرگ ممكن است يك ويديوي "خوش آمدگويي" پخش كند، در حالي كه سالن هاي مو يا مطب هاي دندانپزشكي ممكن است كليپ هاي خبري را نمايش دهند.
از سوي ديگر، تابلوهاي رو به روي كارمندان مي توانند با پخش پاورپوينت آموزشي، زمان آموزش را به حداقل برسانند. براي فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي، اين انيميشن مي‌تواند تبليغات ويديويي يا تبليغات پيشنهادات آتي را نمايش دهد.
6. طول ويدئو
ويديوهاي كوتاه تأثير مثبتي بر بينندگان دارد. ويديوهايي كه كمتر از يك دقيقه اجرا مي‌شوند 80 درصد بيننده را حفظ مي‌كنند، در حالي كه ويديوهايي كه براي سه دقيقه اجرا مي‌شوند 60 درصد نرخ ماندگاري دارند. بنابراين، براي تعامل بهتر و علاقه بصري، از ويديوهاي طولاني خودداري كنيد.

هنگام ايجاد ويديو در داخل، ابتدا پيام كليدي را نمايش دهيد. اين براي مناطق پرترافيك كه رهگذران ممكن است فقط قسمت اول ويديو را نگاه كنند مهم است. بنابراين، تركيب ويديوهاي شما بايد روي اولين لحظات ويديو متمركز شود. اين زمان ايده آل براي انتقال پيام شماست.

ايجاد ديجيتال ساينيج با انيميشن يكي از راه هاي موثر براي تبليغ برند شماست. از آنجايي كه بسياري از افراد به محتواي ويديويي پاسخ خوبي مي دهند، مي توانيد از اين ويژگي مصرف كننده براي انتشار اطلاعات در مورد محصولات يا خدمات خود سوء استفاده كنيد. در نتيجه، هنگام ايجاد انيميشن، اطمينان حاصل كنيد كه يك اسكريپت ايجاد مي‌كنيد، راه‌حل مناسب را انتخاب مي‌كنيد و اصول طراحي را در نسبت ابعاد، وضوح و رنگ‌ها دنبال مي‌كنيد. همچنين، براي تعامل بهتر، مطمئن شويد كه ويديوهاي شما كوتاه و مرتبط هستند.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۳۸:۰۶ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]

324

ديجيتال ساينيج هنگام در نظر گرفتن يك سيستم ديجيتال ساينيج، نه تنها بايد به اين فكر كنيد كه مخاطبان شما چه كساني هستند، بلكه بايد در مورد اينكه كجا هستند نيز فكر كنيد. هنگامي كه افراد به فضاهاي تأسيسات شما مي روند و وارد فضاهاي كوچك و با نقاط كوچك مواجه مي شوند. به اين فكر كنيد كه كجا تابلوهاي ديجيتال را براي بازديدكنندگان قرار دهيد تا در نقاط كليدي مانند ورودي ها، خروجي ها و جلوي درب هاي آسانسور به بهترين نحو به آنها خدمات ارائه دهند.

ورودي ها
ورودي يك نقطه انتقال از يك فضا به فضاي ديگر است - اغلب از خارج از تأسيسات به داخل آن. اين مكان مهمي است كه در آن افراد تمركز خود را محدود مي كنند و شروع به تنظيم مسير خود براي يك هدف خاص مي كنند.ممكن است وسوسه انگيز باشد كه برخي از علائم ديجيتال ساينيج يا صفحات لمسي تعاملي را درست در كنار درب ورودي قرار دهيد. به هر حال، افراد تقريباً مايلند از نقطه A به نقطه B بروند، بنابراين دسترسي به دايركتوري ساختمان و نوعي راهيابي در اولين ورود مهم است. اما مطمئن شويد كه علائم ديجيتال را به گونه اي قرار مي دهيد كه احساس خفگي ايجاد نكنند.

با اين حال، شما همچنين نمي خواهيد صفحه نمايش هاي خود را آنقدر دور قرار دهيد كه افراد كمي واقعاً آنها را ببينند و از آنها استفاده كنند. اگر لابي شما بزرگ است، ممكن است ارزش آن را داشته باشد كه فلش هاي جهت دار را روي زمين قرار دهيد كه راه را به سمت كيوسك ها و صفحه نمايش ها نشان مي دهد، يا تابلوهايي چاپ شده روي كيوسك ها نصب كنيد. يك ديوار ويديويي زيبا و بزرگ كه مستقيماً در هنگام ورود به جلو قرار دارد نيز مي‌تواند توجه را به خود جلب كند و توصيه‌هاي مفيدي در مورد محل قرارگيري دايركتوري‌ها و مسيريابي ارائه دهد.

اين مي‌تواند اولين باري باشد كه يك شخص در دنياي واقعي با سازمان شما تعامل مي‌كند (برخلاف آنلاين)، بنابراين مهم است كه مطمئن شويد همه چيز داراي مارك تجاري است، بنابراين شما به آن‌ها استقبال فوق‌العاده و تجربه عالي به بازديدكنندگان را ارائه مي دهيد.

انتقال ها
ورودي ها همچنين مي توانند انتقال از يك فضاي داخلي به فضاي ديگر باشند. به اين فكر كنيد كه مردم به احتمال زياد به چه چيزي نياز دارند يا مي خواهند.بسيار مهم است كه محتواي ديجيتال ساينيج خود را متناسب با منطقه اي كه مردم در آن هستند تنظيم كنيد. براي مثال، نشان دادن اطلاعيه هاي دانشجويي در مناطقي كه فقط كاركنان دانشگاه دارند، يا انگيزه هاي تيم فروش را به عموم مردمي كه خريد مي كنند، منطقي نيست. بنابراين، فقط مواردي را برنامه ريزي كنيد كه مربوط به مخاطبي است كه از آن فضاي خاص استفاده مي كند، و از آن به عنوان فرصتي براي گفتن اطلاعات بيشتر در مورد جايي كه هستند و كارهايي كه مي توانند در آنجا انجام دهند استفاده كنيد.

جلوي درب هاي آسانسور
آسانسورها، پله‌هاي برقي و پله‌ها به عنوان عناصر گردشي در معماري شناخته مي‌شوند، زيرا حركت افراد را در فضا تسهيل مي‌كنند. افراد همچنين در حال رفت و امد در ساختمان ها هستند و وقتي ميخواهند وارد يك اتاق جديد شوند  اطلاعات كمي در مورد آنچه در آنجا هست ميدانند مفيد هست اطلاعات مختصري راجب مكان يا اتاق جديد داشته باشيد، كه  باعث مي شود مردم احساس راحتي بيشتري كنند، زيرا مي دانند چه چيزي انتظار آنهاست. اما به خاطر داشته باشيد كه مردم تمايل دارند مستقيماً روي پله برقي يا پلكاني بروند، بنابراين اگر مي‌خواهيد از صفحات تعاملي استفاده كنيد، آن‌ها را به خوبي كنار هم قرار دهيد تا مانع از جريان نشود.

ورودي هاي آسانسور متفاوت هستند زيرا مردم براي مدتي منتظر هستند. شما نمي‌توانيد دقيقاً پيش‌بيني كنيد كه افراد در آسانسور كجا مي‌روند (برخلاف پله‌ها يا پله‌هاي برقي، جايي كه دقيقاً مي‌دانيد كجا مي‌روند)
پس مكان خوبي براي تبليغ اطلاعات عمومي تر در مورد سازمان شما هستند.

خروجي ها
مانند يك ورودي، خروجي هم يك نقطه گذار است، اما اين بار مردم از امكانات شما خارج مي شوند و دوباره وارد دنياي گسترده تر مي شوند. اين مكان خوبي براي نشان دادن چيزهايي است كه به بيرون مربوط مي شوند - اطلاعات حمل و نقل، آب و هوا، ترافيك محلي، مشاغل اطراف كه با آنها شريك هستيد، و غيره. همچنين مي توانيد از اين فرصت براي تشكر از بازديد مردم استفاده كنيد، و شايد حتي يك صفحه نمايش براي نظرسنجي از بازخورد مردم و  تجربه آنها در هنگام بازديد از مركز شما.

و كلام آخر

هنگامي كه افراد به فضاهاي تأسيسات شما مي روند خود را تنظيم كنيد و آن را با خواسته هاي مردم مطابقت دهيد. تا با رضايت كامل از شركت شما خارج شوند.

شركت برنا گستران دانش| نرم افزار برنا رسانه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۳:۴۴ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]

مديران حوزه هاي اطلاع رساني و فرهنگ سازي در جوامع  و سازمان ها، همواره برآن بوده اند كه بتوانند پيام هاي مورد نياز و ضروري را با حداقل هزينه و حداكثر تاثير به جامعه مخاطب خود انتقال دهند و با تكرار آن در برابر جامعه مخاطب، روند اثرگذاري سريعتري را ببينند. مناسبترين راهكار براي دستيابي به اين مهم ، سيستم ديجيتال ساينيج يا اطلاع رساني يكپارچه و روابط عمومي الكترونيك ميباشد .

شركت برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با داشتن چندين سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس شد وتوانست نرم افزار بومي سازي شده  ديجيتال ساينيج برنا رسانه را كه مخصوص روابط عمومي و تبليغات در سازمان ها، شركت ها ، بيمارستان ها ، فرودگاه ها، مراكز خريد و فروشگاه ها و تمامي محيط هايي كه نياز ويژه اي به اطلاع رساني دارند را جايگزين مدل اطلاع رساني سنتي سازماني را كه از طريق چاپ بنر ، پوستر ،كاغذ و ….نمايد.

يكي از مزاياي استفاده از نرم افزار ديجيتال ساينيج برنا رسانه ،با توجه به امكانات و ماهيتي كه دارد، يك ابزار بسيار مناسب براي اطلاع رساني يكپارچه و برنامه ريزي و كنترل صفحه نمايش ها از يك نقطه مي باشد. با نصب ديجيتال ساينيج برنا رسانه بر روي نمايشگر ها در نقاط مختلف يك سازمان و يا در ساختمان هاي مختلف زير مجموعه آن سازمان در شهر هاي گوناگون امكان كنترل و اختصاص محتوا به همگي آنها در يك لحظه امكان خواهد داشت.

سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور در سال ۱۳۵۴ به منظور« احداث، توسعه، ترميم و نوسازي ساختمان  مدارس، تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز آنها و نيز تعيين معيارها و استانداردهاي مطلوب فضاهاي آموزشي و پرورشي، در وزارت آموزش و پرورش تأسيس و پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به عنوان بازوي عمراني عهده‌دار ساخت و تآمين فضاهاي آموزشي و پرورشي در سراسر ايران اسلامي و خارج از كشور، شد.

سازمان نوسازي نيز مانند بسياري از سازمان ها از اداره كل هايي در استان هاي مختلف تشكيل شده است و يكي از دغدغه هاي اصلي روابط عمومي ايجاد يك ارتباط پايدار بين سازمان مركزي و اداره كل ها در استان ها مي باشد كه ديجيتال ساينيج برنا رسانه راه حلي بسيار كاربردي و مناسب جهت ايجاد اين ارتباط بوده و مدير كل محترم روابطمومي سازمان به منظور اتسفاده از تكنولوژي هاي نوين در حوزه ارتباطات اقدام به راه اندازي اين پروژه يعني ديجيتال ساينيج برنا رسانه در ساختمان ستادي اين سازمان نموده است

اين سازمان پس از بررسي نرم افزار هاي موجود در اين حوزه تصميم به استفاده از ديجيتال ساينيج برنا رسانه يا سامانه اطلاع رساني يكپارچه برنا رسانه گرفت .يكي ديگر از دلايلي كه منجر به انتخاب سامانه اطلاع رساني يكپارچه برنا رسانه توسط سازمان فوق گرديد اين امر بود كه ديجيتال ساينيج برنا رسانه و محتويات قابل پخش و پيشنهاد دهنده به روابط عمومي سازمان ها به صورت بومي سازي شده بوده و نياز به نيروي انساني تمام وقتبراي اختصاص محتوا به نمايشگر ها نبوده و سازمان با برنامه ريزي ۳۶۵ روزه كه جز قابليت هاي ديجيتال ساينيج برنا رسانه مي باشد اقدام به مديريت اتوماتيك محتوا و ارسال آن به نمايشگر هاي ديجيتال ساينيج سطح سازمان شده است .

ضمن اينكه نرم افزار ديجيتال ساينيج برنا رسانه  قابليت سفارشي سازي و هماهنگ سازي هرچه بيشتر با توجه به نيازهاي هر سازمان را دارا ميباشد.

نرم  افزار ديجيتال ساينيج برنا رسانه به منظور فراهم كردن امكان استفاده مناسب از سيستم هاي اطلاع رساني جديد در ادارات و سازمان هاي كشور و با توجه به نيازهاي موجود ابزارهاي زيادي را در خود جاي داده است كه اين مورد نيز براي سازمان نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس بسيار حائز اهميت بود كه بتواند اطلاعيه ها و اخبار آنلاين و آفلاين به صورت زيرنويس، نمايش تقويم، ساعت و اوقات شرعي، نمايش آلبوم هاي تصويري و ويديوها و پخش زنده برنامه هاي تلويزيون، و قراردادن وب سايت و…. در نمايشگر هاي خود داشته باشد

از ديگر نمونه مزاياي سيستم اطلاع رساني يكپارچه برنا رسانه و يا همان ديجيتال ساينيج كه براي سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور حائز اهميت بود ، ميتوان به  موارد ذيل اشاره نمود:

  • اطلاع رساني درون سازماني در ساختمان ستاد مركزي
  • اطلاع رساني درون سازماني در شركت‌هاي وابسته
  • نمايش انواع مصوبات و آيين نامه‌هاي جديد سازماني
  • امكان نمايش اطلاعات مربوط به رويدادهاي سازماني مانند سفرهاي استاني، افتتاح طرح‌ها و يا بازديد مقامات
  • امكان نمايش قالب و محتواي ويژه مذهبي در ايام ويژه اعياد يا سوگواريها
  • قابليت معرفي تغييرات نمودار سازماني، عزل و نصب، ارتقا مديران، تركيب يا ادغام دپارتمان‌ها و…
  • قابليت تبريك به همكاران به مناسبت روز تولد، يا سالروز آغاز همكاري، همچنين تسليت درگذشت بستگان
  • ……

سازمان نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس در نظر دارد در گام بعدي استان هاي زير مجموعه خود را نيز به ديجيتال ساينيج برنا رسانه تجهيز نمايد .

برنا گستران دانش


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۰:۳۹ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]

شركت بيمه دي پس از راه اندازي سامانه ديجيتال ساينيج به منظور اطلاع رساني از طريق نمايشگرهاي ديجيتال در محل شعبه مركزي و چندين شعبه ديگر در سراسر كشور طي فازهاي چندگانه اين سامانه را در شعبه ساري نيز راه اندازي نموده است. اين طرح با آماده شدن زيرساخت هاي سخت افزاري و شبكه به تدريج در كل شعب سراسر كشور شركت بيمه دي راه اندازي خواهد شد تا محتواي مناسب براي مشتريان و مراجعين به اين شعب نمايش داده شود و از جديد ترين طرح هاي بيمه اي و مزاياي آنها آگاه شوند. مزيت اين نوع اطلاع رساني كه از طريق نمايشگرهاي ديجيتال انجام ميشود با توجه به امكان استفاده از انواع محتواي چند رسانه اي ميتواند تجربه جذاب و به ياد ماندني را براي مشتريان ايجاد كند.

نرم افزار ديجيتال ساينيج برنا رسانه كه در اين پروژه سراسري اطلاع رساني به كار گرفته شده از تمامي فرمت هاي رايج تصويري و ويديويي  در كنار فايل هاي پاورپوينت، متن و فيدهاي خبري براي استفاده در طراحي محتوا پشتيباني ميكند. سامانه ديجيتال ساينيج برنا رسانه قادر است محتواي تمامي نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج در هر نقطه اي كه نصب شده باشند و دسترسي به سرور اختصاص داده شده داشته باشند را مديريت كند. همچنين ايجاد كاربرهاي نامحدود با دسترسي هاي قابل مديريت براي تمامي قسمت هاي نرم افزار به مديريان اجازه ميدهد بتوانند براي هر يك از نمايشگرها يا حتي يك ناحيه از نمايشگر كاربر ويژه اختصاص دهند. به اين ترتيب در پروژه سامانه ديجيتال ساينيج شعب بيمه دي يكي از ناحيه ها براي محتواي خود آن شعبه اختصاص داده شده و ديگر ناحيه ها محتواي يكپارچه را نمايش ميدهند.

شركت هاي بيمه به تدريج در حال كشف قابليت هاي نرم افزار ديجيتال ساينيج در روابط عمومي الكترونيك و بالا بردن كيفيت ارائه خدمات به مشتريان خود مي باشند، ضمن اينكه با استفاده از نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج ميتوان به بهبود عملكرد كاركنان نيز پرداخت. براي مثال نمايش ميزان فروش شعب و يا كاركنان در نمايشگرها ميتواند به بالا بردن رقابت در بين شعبه ها براي بدست آوردن بهترين جايگاه كمك كند. همچنين ارسال اطلاعات آموزشي سازماني روي نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج تأثير بسيار بالايي در جا انداختن فرهنگ سازماني و ارتقاء آن بين كاركنان خواهد داشت.

برنا گستران دانش

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۵۲:۰۸ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی