برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

قرار دادن ديجيتال ساينيج در فضاهاي اداري شركت ها مي تواند سرمايه گذاري شما را در تابلوي ديجيتالي ايجاد كند يا شكست دهد. اين علائم با ارائه يك كانال ارتباطي داخلي بسيار قابل مشاهده براي به اشتراك گذاري اطلاعات، كارايي ارتباط را بهبود مي بخشد. به عنوان مثال، علامت ديجيتال ارتباطات داخلي را افزايش مي دهد، كه منجر به 25٪ افزايش بهره وري كاركنان مي شود. به اين ترتيب، آنها مشتريان و كاركنان را در دانش خود نگه مي دارند.

با در نظر گرفتن اين موضوع، انتخاب مناسب ترين مكان براي تابلوهاي ديجيتال شما نيازمند برنامه ريزي استراتژيك است. اتاق هاي كنفرانس، اتاق هاي استراحت، كافه تريا كاركنان و اتاق هاي انتظار مي توانند از علائم ديجيتال بهره مند شوند. اين راهنما همه چيزهايي را كه به قرار دادن تابلوهاي ديجيتال در فضاهاي اداري شركت مي‌پردازد را مورد بحث قرار مي‌دهد.
ملاحظات قرار دادن تابلوهاي ديجيتال ساينيج
يكي از مهمترين فاكتورها در پروژه ديجيتال ساينيج مكان يابي است. به عبارت دقيق تر، خريد يك صفحه نمايش ديجيتال و نصب آن بر روي ديوار براي جلب نظر مخاطبان كافي نيست. در عوض، بايد به دقت در مورد موقعيت و محل نمايشگرهاي ديجيتال خود فكر كنيد. تصميم نهايي شما بايد هدف كلي پروژه شما را برآورده كند.

با در نظر گرفتن اين موضوع، در اينجا نكات مهمي وجود دارد كه بايد هنگام تصميم گيري در مورد محل و موقعيت ديجيتال ساينيج خود به خاطر بسپاريد.

محتوا مكان را تعيين مي كند
اولين كاري كه بايد هنگام تصميم گيري در مورد مكان صفحه نمايش خود انجام دهيد، تجزيه و تحليل محتوايي است كه مي خواهيد نمايش دهيد. مخاطبان شما چه كساني هستند و چه اطلاعاتي را مي خواهيد به آنها منتقل كنيد؟

به عنوان مثال، اگر قصد داريد به‌روزرساني‌ها را با همه كارمندان به اشتراك بگذاريد، نمايشگري كه در ورودي قرار دارد احتمالاً توجه همه را به خود جلب مي‌كند. به طور مشابه، اگر مي‌خواهيد محتواي ديجيتال ساينيج تعاملي را نمايش دهيد، تابلوهاي منوي ديجيتال خود را در مناطقي قرار دهيد كه احتمال توقف و منتظر ماندن افراد وجود دارد. به ياد داشته باشيد، احتمال ترك شغل در سال جاري براي كارمندان غيرمتخصص 12 برابر بيشتر است. اگر كارمندان مخاطب شما هستند، تابلوهاي خود را در مكان هايي قرار دهيد كه بتوانند با آنها تعامل مثبت داشته باشند.

بهترين مكان براي شروع، تعيين هدف كلي سيستم هاي علامت ديجيتال شما است. سپس، مي‌توانيد برنامه‌ريزي كنيد كه چگونه مي‌خواهيد مردم محتوا را ببينند و با آن تعامل داشته باشند. در مرحله بعد، موقعيتي را تعيين كنيد كه به بهترين وجه نمايشگرها را به هدف مورد نظر مرتبط مي كند.

مناطق پر ترافيك را انتخاب كنيد
قبل از تصميم گيري نهايي در مورد مكان قرار دادن ديجيتال ساينيج خود، در فضاي خود قدم بزنيد. هدف مطالعه پلان طبقات با توجه به مناطق پر تردد است. به همين ترتيب، تعيين اينكه چشمان شما به طور طبيعي با ورود به يك فضا به كجا مي رود مفيد خواهد بود. احتمالاً مكان خوبي براي قرار دادن تابلوهاي ديجيتال است. عوامل زير را در نظر بگيريد:

آيا اينجا مكاني است كه مردم معمولاً در حال حمل و نقل هستند يا براي مدت طولاني منتظر مي مانند؟
افراد تمايل دارند اغلب در كجا توقف كنند؟ آيا مكان هاي رايجي وجود دارد كه آنها بيشتر در آن جا مي چرخند؟
آيا منطقه موانعي دارد كه صفحه ديجيتال ساينيج شما را مسدود كند؟ به عنوان مثال، آيا ديوارهاي جداكننده، ستون ها يا پلكان هايي وجود دارد كه ديد را محدود مي كند؟ اگر چنين است، بايد در نصب نمايشگرهاي خود خلاق باشيد.
مكاني كه در آن افراد زمان بيشتري را در انتظار يا در حال گذراندن سپري مي كنند براي قرار دادن تابلوهاي ديجيتال ايده آل خواهد بود. جمع آوري تمام اين اطلاعات ممكن است خسته كننده به نظر برسد. با اين حال، در اطلاع رساني تصميم شما براي قرار دادن تابلوهاي ديجيتال كمك زيادي خواهد كرد.

اطراف را در نظر بگيريد
محيط اطراف شما مي تواند پروژه ديجيتال ساينيج شما را بسازد يا خراب كند. به عنوان مثال، اگر نمايشگرهاي خود را در اتاق هاي جلسه قرار دهيد، احتمال اينكه براي مدت طولاني توجه مخاطب مورد نظر را جلب نكنند، زياد است. افراد ممكن است
اتاق هاي جلسه را در طول روز اشغال نكنند، به اين معني كه محتوا به هدر مي رود.
براي موفقيت بيشتر، نمايشگرهاي خود را در جايي قرار دهيد كه مردم بيشتر وقت خود را در حمل و نقل، انتظار يا كار مي گذرانند. علاوه بر اين، اطمينان حاصل كنيد كه محيط اطراف عاري از ساير مواردي است كه براي جلب توجه مردم رقابت مي كنند. در اينجا يك راه مطمئن براي جلب توجه كارمند شما وجود دارد.

به خاطر داشته باشيد كه محيط اطراف شما يك دارايي است و يافتن بهترين راه براي استفاده از آنها مي تواند سودمند باشد. به عنوان يك نكته، از بيرون آمدن نمايشگرها مانند انگشت شست خودداري كنيد. در عوض، خلاقيت به خرج دهيد و ببينيد چگونه مي توانيد به زيبايي علائم را در فضاي خود ادغام كنيد. بهترين نتيجه اين است كه به نصب تابلوهاي ديجيتال شما اجازه دهيد خود را به روشي محجوب اما برجسته يكپارچه كنند.

ارتفاع ديد مهم است
ارتفاعي كه تابلوهاي ديجيتال خود را در آن قرار مي دهيد اهميت دارد. صرف نظر از اينكه محتواي شما چقدر جذاب است، قرار دادن صفحه نمايش ها در خارج از ميدان ديد واكنش متقابلي خواهد داشت. فاصله ايمن براي تابلوهاي ديجيتال بايد در سطح متوسط ​​چشم باشد كه همه بتوانند آن را ببينند و با آن تعامل داشته باشند. اگر صفحه‌ها را زير سطح چشم قرار مي‌دهيد، مطمئن شويد كه آنها را كمي به سمت بالا زاويه دهيد. به همين ترتيب، آنهايي كه بالاتر از سطح چشم قرار مي دهيد بايد زاويه كمي رو به پايين داشته باشند.

نكته مهمي كه بايد به خاطر داشته باشيد اين است كه فردي كه بينايي طبيعي دارد مي تواند 20 تا 23 فوت جلوتر را به وضوح ببيند. پيمودن اين مسافت به طور متوسط ​​5 تا 7 ثانيه طول مي كشد. برعكس، يك صفحه نمايش ديجيتالي كه در آن فاصله قرار گرفته است به شما امكان مي دهد يك پنجره 5 تا 7 ثانيه اي براي ارسال پيام خود به آن طرف بفرستيد. به همين ترتيب، نمايشگري كه بسيار بالاتر از سطح چشم قرار گرفته است، پنجره درگيري بسيار كوتاه تري دارد. اين به اين دليل است كه با نزديك‌تر شدن بيننده به صفحه، ميدان ديد كاهش مي‌يابد.

هنگام در نظر گرفتن ارتفاع ديد، به دستورالعمل هاي انطباق ADA توجه كنيد. برخي از آنها اشاره مي كنند كه علائم:

ممكن است ورودي ها، خروجي ها يا درها و تجهيزات اضطراري را مسدود نكند
هنگام آويزان كردن از سقف بايد حداقل 80 اينچ از كف بالاتر باشد
بيرون زدگي از ديوار بايد حداقل 27 اينچ بالاتر از كف و تنها 4 اينچ از ديوار به داخل راهرو باشد.
گزينه هاي قرار دادن تابلوهاي ديجيتال
هنگام تصميم گيري در مورد قرار دادن تابلوهاي ديجيتال، مناسب ترين گزينه هاي مكان را در نظر بگيريد. اين شامل:

ديوارها و ستون‌هاي داخلي: آنها از رايج‌ترين مكان‌هايي هستند كه نمايشگرهاي تابلوهاي ديجيتال را مي‌بينيد. تابلوها روي سطحي قرار مي گيرند يا در گوشه اي قرار مي گيرند تا با مخاطب روبرو شوند. علاوه بر اين، نمايشگرها داراي پيام رساني گسترده هستند و موقعيت استراتژيك در مناطق پرترافيك دارند.
مناطق انتظار: مشتريان و بازديدكنندگان شما از كسب و كار شما تا حد زيادي از قرار دادن تابلوهاي ديجيتال در مناطقي كه دچار خرابي مي شوند سود مي برند. به عنوان مثال، تابلوهاي ديجيتال مي توانند زمان انتظار درك شده در لابي ها و اتاق هاي انتظار را كاهش دهند. هنگام طراحي محتوا براي اين مناطق، مطمئن شويد كه با ميانگين زمان انتظار مطابقت دارد. به عنوان يك نكته، مي تواند تركيبي از محتواي آموزشي و سرگرمي باشد.
رختكن، آسانسور يا ساير فضاهاي خالي: اكثر دفاتر شركت ها و مكان هاي تجاري داراي چندين منطقه منحصر به فرد هستند. به عنوان مثال مي توان به آسانسور يا رختكن اشاره كرد. در اينجا، قرار دادن تابلوهاي ديجيتال مي تواند توجه مخاطبان را در يك منطقه خالي اما بسيار پرتردد جلب كند.
اتاق هاي استراحت كاركنان: راه حل هاي ديجيتال ساينيج شما هميشه نبايد مشتريان شما را هدف قرار دهد. پس از همه، شما كارمندان همچنين مي توانيد از محتواي اطلاعاتي، آموزشي يا سرگرم كننده ديجيتال ساينيج لذت ببريد. به اين فكر كنيد كه چگونه اتاق‌هاي استراحت و مناطق مختلف كار را با علائم ديجيتالي تقويت كنيد.
با توجه به همه اين عوامل، به خاطر داشته باشيد كه قرار دادن تابلوهاي ديجيتال مربوط به در دسترس بودن فضايي نيست كه نياز به پر كردن دارد. در عوض، شما مي خواهيد در مورد آنها استراتژيك باشيد و آنها را در جايي قرار دهيد كه بيشترين تأثير را روي مخاطب مورد نظر داشته باشند.

تابلوهاي ديجيتال شركتي خود را به حداكثر برسانيد
نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج نقش مهمي در كمك به شما در استفاده از استراتژي بازار يا ارتقاي فرهنگ شركت خود دارند. با اين حال، عدم قرار دادن و موقعيت يابي صحيح تابلوهاي ديجيتال مي تواند كل پروژه را به هم بزند. به اين ترتيب، با در نظر گرفتن چندين عامل در محيط، مطمئن شويد كه آنها را در مناطق پرترافيك و در ميدان ديد معمولي قرار دهيد. فراموش نكنيد كه محتواي نمايشگرهاي شما نيز تعيين مي كند كه كجا آنها را براي دستيابي به مخاطب هدف قرار دهيد.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۰۰:۰۳ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]

ديجيتال ساينيج : از مدارس گرفته تا فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي، رستوران‌ها، دفاتر شركت‌ها و بيمارستان‌ها، سازمان‌ها در صنايع مختلف، با آگاهي از اينكه مغز انسان چقدر به اطلاعات بصري واكنش نشان مي‌دهد، به طور گسترده از علائم ديجيتال استفاده مي‌كنند. تابلوهاي منو يا منوهاي ديجيتال، نمايشگرهاي ديجيتال مستقل و ديوارهاي ويدئويي رايج ترين علائم ديجيتال هستند.

در واقع، بيش از 25 درصد از شركت ها در ايالات متحده اولويت بالايي براي كمپين هاي علامت گذاري ديجيتال قائل هستند. اين تعداد بدون شك افزايش يافته و ادامه خواهد داشت، زيرا سازمان‌هاي بيشتري از مزاياي بسياري كه علامت ديجيتال براي برندهاي خود دارد آگاه هستند.

اندازه بازار، روندها و پيش بيني ها
يكي از شاخص‌ترين آمارهاي صنعت پيش‌بيني مي‌كرد كه بازار جهاني تابلوهاي ديجيتال تا سال 2020 از 20 ميليارد دلار فراتر رود. در واقع، اين اتفاق افتاد و انتظار مي‌رود بازار در چند سال آينده در اين مسير رشد ثابت باقي بماند.

در واقع، محرك هاي اين رشد بسيار متنوع هستند. اول، افزايش مورد انتظار در تقاضا براي راه حل هاي ديجيتال ساينيج است. سازمان‌هاي بزرگ و كوچك‌تر و بيشتر و بيشتر از علائم ديجيتال استفاده مي‌كنند و اين افزايش تقاضا باعث رشد چشمگير بازار خواهد شد.

ثانيا، پيشرفت در فناوري محصول علامت ديجيتال است. پيشرفت قابل توجهي در فناوري نمايشگر وجود دارد، حتي با وجود اينكه كاربران نهايي تصاوير واضح‌تر و واضح‌تري را درخواست مي‌كنند. علاوه بر اين، ارائه دهندگان نرم افزار سخت كار مي كنند تا ابزارها و نرم افزارهاي طراحي علامت ديجيتال را توسعه دهند كه با چندين سيستم عامل سازگار باشد.

ساير عواملي كه انتظار مي رود باعث رشد در بازار ديجيتال ساينيج شود، كاهش هزينه پانل هاي نمايشگر است. اين هزينه اوليه سرمايه گذاري را براي كاربران نهايي كاهش مي دهد، كه هميشه انگيزه اي براي ادامه سرمايه گذاري است.

درباره نرم افزار ديجيتال ساينيج
اين نرم افزار تنها يكي از چندين مؤلفه يك سيستم علامت ديجيتال است. اين پلت فرم مركزي براي ايجاد، مديريت و استقرار محتواي پويا بر روي علائم ديجيتال شما است. پخش كننده ديجيتال ساينيج بيت سخت افزاري سيستم را تشكيل مي دهد.

در زير اجزاي نرم افزار ديجيتال ساينيج آورده شده است.

نرم افزار پخش كننده رسانه
نرم افزار مديريت دستگاه
نرم افزار توليد و مديريت محتوا
يك انتخاب عالي براي نرم‌افزار علامت‌گذاري ديجيتال، نرم‌افزاري است كه همه كاره باشد. اين بدان معناست كه شما فقط از يك نرم افزار براي پخش كننده هاي رسانه و سيستم مديريت محتواي خود استفاده خواهيد كرد. در واقع، اين راحت تر از اجراي چندين نرم افزار است. خبر خوب اين است كه اكثر راه حل هاي موجود در بازار اين قابليت را دارند.

علاوه بر اين، فروشندگان نرم افزار منابعي را براي تحقيق و توسعه محصول سرمايه گذاري كرده اند. پيشرفت‌ها در فناوري محصول نشان مي‌دهد كه نرم‌افزار ديجيتال ساينيج امروزي كاملاً پيچيده است و از آخرين استانداردهاي ديجيتال از ويديوهاي HD و تلويزيون زنده تا HTML5 پشتيباني مي‌كند.

فضاي نرم افزار ديجيتال ساينيج به طور فزاينده اي رقابتي به رشد خود ادامه مي دهد. به نظر مي رسد هر روز يك شركت جديد وارد اين صنعت مي شود. بازيكنان مختلف هميشه بهترين تلاش خود را مي كنند، به ويژه در توسعه محصول، تا اطمينان حاصل كنند كه مي توانند نرم افزاري را ارائه دهند كه به طور كامل نيازهاي مشتريان را برآورده كند.
1. ويژگي ها و مقايسه بودجه
براي شروع، نيازهاي خود و آنچه را كه مي خواهيد با راه حل هاي ديجيتال ساينيج انجام دهيد شناسايي كنيد. پيشنهاد مي كنيم از راهنماي مبتدي نرم افزار ديجيتال ساينيج استفاده كنيد تا به درستي نيازهاي ديجيتال ساينيج خود را ترسيم كنيد. در مرحله دوم، بودجه خود را در نظر بگيريد. هنگامي كه متوجه شديد، مي توانيد به دنبال يافتن فروشنده نرم افزاري باشيد كه راه حلي را با ويژگي هايي كه به دنبال آن هستيد و توانايي پرداخت آن را داريد، ارائه دهد.

به هر حال، تا جايي كه مي توانيد زمان خود را صرف خريد ويتريني كنيد. انتخاب نرم افزار ديجيتال ساينيج شما تاثير زيادي بر نحوه اجراي كمپين 1. ويژگي ها و مقايسه بودجه براي شروع، نيازهاي خود و آنچه را كه مي خواهيد با راه حل هاي ديجيتال ساينيج انجام دهيد شناسايي كنيد. پيشنهاد مي كنيم از راهنماي مبتدي نرم افزار ساينيج ديجيتال استفاده كنيد تا به درستي نيازهاي ساينيج ديجيتال خود را ترسيم كنيد. در مرحله دوم، بودجه خود را در نظر بگيريد. هنگامي كه متوجه شديد، مي توانيد به دنبال يافتن فروشنده نرم افزاري باشيد كه راه حلي را با ويژگي هايي كه به دنبال آن هستيد و توانايي پرداخت آن را داريد، ارائه دهد.

به هر حال، تا جايي كه مي توانيد زمان خود را صرف خريد ويتريني كنيد. انتخاب نرم افزار ديجيتال ساينيج شما تاثير زيادي بر نحوه اجراي كمپين ديجيتال ساينيج شما خواهد داشت، بنابراين مي خواهيد مطمئن شويد كه از همان ابتدا همه چيز را درست
انجام مي دهيد. علاوه بر اين، از بررسي ها و توصيفات در مورد آنچه كه مي توانيد به طور واقع بينانه در هنگام دريافت نرم افزار انتظار داشته باشيد، بيابيد. اكثر فروشندگان نرم افزار علامت ديجيتال حرفه اي مطالعات موردي مستند و فهرستي از مراجع خواهند داشت.

2. يك نسخه آزمايشي رزرو كنيد
اين كافي نيست كه يك شركت نرم‌افزار ديجيتال ساينيج، ويژگي‌ها و قابليت‌هاي محصول خود را به شما بفروشد. بهترين راه براي ارزيابي آنچه مي توانيد انتظار داشته باشيد اين است كه نرم افزار را در حال اجرا ببينيد و يك نسخه نمايشي رزرو كنيد. باز هم، اين چيزي است كه بسياري از شركت هاي حرفه اي در راه اندازي آن ترديدي ندارند.

در طول دمو، مي‌توانيد هر سؤالي كه در مورد عملكرد نرم‌افزار داريد از تيم پشتيباني بپرسيد. شما مي خواهيد اعضايي از كاركنان خود كه مستقيماً با نرم افزار تعامل دارند و از آن استفاده مي كنند در دمو حضور داشته باشند. بنابراين، مي توانيد يك جلسه نمايشي مجازي يا حضوري را انتخاب كنيد.

3. نسخه آزمايشي رايگان
به دور از نسخه ي نمايشي، ايده خوبي است كه آن را به تنهايي امتحان كنيد، حتي قبل از اينكه به يك برنامه پولي متعهد شويد. اين به شما احساس مناسبي از نحوه استفاده از نرم افزار و ويژگي هاي ضروري CMS مي دهد.

طول دوره آزمايشي از يك شركت به شركت ديگر متفاوت است، بنابراين ابتدا مي خواهيد در مورد همان سوال بپرسيد. به طور مشابه، برخي از شركت ها به شما اجازه مي دهند از تمام ويژگي هاي محصول با نسخه آزمايشي لذت ببريد، در حالي كه برخي ديگر ويژگي هاي محدودي براي محصول نسخه آزمايشي خود دارند.

4. پشتيباني مشتري پاسخگو
به همان اندازه مهم است كه در هنگام انتخاب يك شركت نرم افزار علامت ديجيتال در نظر گرفته شود، پشتيباني مشتري ارائه شده است. بنابراين، دريابيد كه چگونه مي توانيد با تيم پشتيباني در تماس باشيد. همچنين، از ساير مشتريان مطلع شويد كه تيم پشتيباني مشتري در هنگام تماس با آنها چقدر پاسخگو است. اين نرم افزار ممكن است براي استفاده و پيمايش آسان باشد، اما نمي توان گفت چه زماني ممكن است با مشكلاتي مواجه شويد و به كمك متخصص نياز داشته باشيد.

بنابراين، اطمينان حاصل كنيد كه در مورد حمايتي كه مي توانيد انتظار داشته باشيد و اينكه آيا اين به معناي هزينه اضافي براي شما است يا خير، در همان صفحه هستيد.

در نتيجه
هيچ شكي در مورد تأثير راه حل هاي ديجيتال ساينيج در ارتباطات، بهبود شناخت برند و افزايش تعامل وجود ندارد. اين نرم افزار جزء جدايي ناپذير سيستم شما است و بايد مطمئن شويد كه از نظر ويژگي ها و قابليت ها و همچنين هزينه، آنچه را كه براي شما مناسب است به دست آوريد.1. ويژگي ها و مقايسه بودجه براي شروع، نيازهاي خود و آنچه را كه مي خواهيد با راه حل هاي ديجيتال ساينيج انجام دهيد شناسايي كنيد. پيشنهاد مي كنيم از راهنماي مبتدي نرم افزارديجيتال ساينيج استفاده كنيد تا به درستي نيازهاي ديجيتال ساينيج خود را ترسيم كنيد. در مرحله دوم، بودجه خود را در نظر بگيريد. هنگامي كه متوجه شديد، مي توانيد به دنبال يافتن فروشنده نرم افزاري باشيد كه راه حلي را با ويژگي هايي كه به دنبال آن هستيد و توانايي پرداخت آن را داريد، ارائه دهد.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۴۳:۲۵ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]

طبق گزارش Reporter Linker، انتظار مي‌رود اندازه بازار جهاني ديجيتال ساينيج تا سال 2024 به 29.8 ميليارد دلار برسد. اگر در حال خواندن اين مقاله هستيد، يكي از خوش شانس‌هايي هستيد كه 29.8 ميليارد دلار به خريد ديجيتال ساينيج علاقه مند هستند. خريد راه حل هاي ديجيتال ساينيج نيازي به كار دلهره آور نيست، به خصوص زماني كه مي دانيد براي خريد مقايسه خود روي چه چيزي تمركز كنيد. در پايان، اين در مورد يافتن راه حلي است كه متناسب با نيازهاي شما و در چارچوب بودجه شما باشد، بنابراين لازم نيست نگران شكستن بانك باشيد.

پس از محدود كردن آن به چندين گزينه بهترين علامت ديجيتال، برنامه ريزي يك نسخه آزمايشي بايد به شما كمك كند تا بهترين راه حل را پيدا كنيد. در واقع، يك فروشنده قابل اعتماد ديجيتال ساينيج بايد بتواند به سوالات نمايشي ديجيتال ساينيج شما به طور رضايت بخشي پاسخ دهد. از جمله سؤالات زير است.
1. چه ويژگي هايي دريافت مي كنم؟
اگر بتوانيد راه حل ديجيتال ساينيج با ويژگي هاي گسترده دريافت كنيد، براي شما بهتر است. نسخه ي نمايشي بايد عملكردهايي فراتر از نحوه آپلود و نمايش انواع مختلف فايل ها را پوشش دهد. در مورد زمان‌بندي نمايشگرها در صفحه‌نمايش علامت ديجيتال خود صحبت كنيد. تنظيم برنامه براي نمايشگر و محدود كردن تعامل با كاربر چقدر براي شما آسان است؟ آيا مي توانيد برنامه را از هر جايي تنظيم كنيد؟

به طور مشابه، دريابيد كه آيا براي صفحه‌هاي ديجيتالي پرتره‌گرا نياز داريد كه يك ليست پخش تهيه كنيد، كه با ليستي كه براي صفحه‌هاي منظره‌گرا استفاده مي‌كنيد متفاوت است. همچنين در مورد نمايشگرهاي چند لايه و همچنين كنترل از راه دور صفحه نمايش اطلاعات كسب كنيد.

ويژگي ديگري كه بايد روي آن تمركز كرد يكپارچگي است. دريابيد كه چه برنامه‌ها، ابزارك‌ها، فيدهاي رسانه‌هاي اجتماعي، فيدهاي RSS، فيدهاي خبري و موارد ديگر را مي‌توانيد به راحتي ادغام كرده و در سيستم مديريت محتوا (CMS) استفاده كنيد.
راه اندازي سيستم براي درج محتواي محلي چقدر آسان است؟ در مورد اتصال اينترنت سيستم بپرسيد، كه تأثير زيادي بر قابليت يكپارچه سازي خواهد داشت.

به طور خلاصه، حتماً بپرسيد كه هر ويژگي چه ارزش افزوده اي براي كسب و كار شما به همراه خواهد داشت. مجدداً، يك فروشنده قابل اعتماد ديجيتال ساينيج، مدل كسب و كار و نيازهاي شما را درك مي كند و بر اساس آنها، ويژگي هاي خاصي را در طول نسخه نمايشي توصيه مي كند.

2. چه فايل هاي محتوايي را مي توانم نمايش دهم؟
رسانه‌هاي ديجيتال در مكان‌هاي عمومي بيشتر از ويديوهاي موجود در اينترنت يا رسانه‌هاي اجتماعي به مشتريان دسترسي پيدا مي‌كنند. فايل‌هاي ويديويي مختلف يا فرمت‌هايي را كه پلتفرم ساينيج ديجيتال پشتيباني مي‌كند، بيابيد. تركيبي از محتواي تصويري، گرافيكي، صوتي و ويديويي محتواي بسيار جذابي را ايجاد مي‌كند كه مخاطب شما را به ديوارهاي ويديويي و ساير صفحه‌ها چسباند. همچنين، مطمئن شويد كه چه رسانه اي با سيستم علامت ديجيتال سازگار است.

به همان اندازه مهم اين است كه آيا فروشنده خدمات توليد محتوا را ارائه مي دهد يا خير. با طراحي محتواي سفارشي حرفه اي، مي توانيد با اطمينان به محتواي مرتبط، تازه و جذاب نگاه كنيد. بنابراين، مجبور نيستيد براي ايجاد محتواي خود آنقدر هزينه كنيد و در عوض مي‌توانيد بر روي كاري كه بهترين انجام مي‌دهيد تمركز كنيد در حالي كه افراد حرفه‌اي مراقب بقيه هستند.

3. آيا تجزيه و تحليل ارائه مي دهيد؟
با وجود تمام ويژگي ها و قابليت هاي آن، شما مي خواهيد كارايي ديجيتال ساينيج را بسنجيد. در مورد هر ويژگي تجزيه و تحليل، نحوه عملكرد آن، و خلاصه اي از معناي اعداد و معيارها بپرسيد. به گفته Data Beat، از اين گذشته، نمايشگرهاي ديجيتال به طور بالقوه مي توانند حفظ اطلاعات مخاطبان را دو برابر كنند. شما نمي خواهيد آن تحليل ها را از دست بدهيد.

4. هر چند وقت يكبار نرم افزار را به روز مي كنيد؟
از فروشنده نرم افزار ديجيتال ساينيج دريابيد كه آنها چند بار نرم افزار را به روز مي كنند. در واقع، نرم افزارهايي كه به طور مكرر مورد استفاده قرار نمي گيرند، به احتمال زياد داراي برخي مشكلات هستند. به‌روزرساني‌هاي نرم‌افزار ويژگي‌هاي قديمي را حذف كرده و ويژگي‌هاي جديد اضافه مي‌كنند.

علاوه بر اين، اين به‌روزرساني‌ها وظيفه مهم رفع اشكالات و رفع هرگونه حفره امنيتي را دارند. اين به‌روزرساني‌ها تضمين مي‌كنند كه سخت‌افزار شما، كه شامل پخش‌كننده‌هاي رسانه‌اي ديجيتال ساينيج و دستگاه‌هاي نمايشگر، و همچنين CMS است، هميشه در بهترين حالت خود عمل مي‌كنند.

آيا به روز رساني ها به طور خودكار به روز مي شوند؟ در غير اين صورت، مي خواهيد يك نسخه نمايشي از نحوه نصب به روز رساني نرم افزار بخواهيد.

5. آيا محتوا به طور خودكار به روز مي شود؟
علاوه بر به‌روزرساني‌هاي نرم‌افزار CMS و پخش‌كننده رسانه، از به‌روزرساني خودكار محتوا سود زيادي خواهيد برد. براي اين منظور، در مورد ويژگي هاي پاكسازي خودكار بپرسيد. اين ويژگي به طور خودكار صفحات و پيام هاي منقضي شده را از ليست پخش شما حذف مي كند.

نسخه ي نمايشي شما بايد راه اندازي و فعال سازي اين ويژگي را پوشش دهد. در اين صورت بايد محدوديتي براي پيام يا صفحه تعيين كنيد و سيستم ديجيتال ساينيج شما بقيه موارد را بر عهده خواهد گرفت.

6. آيا آموزش ارائه مي دهيد؟
نسخه ي نمايشي بايد به شما اين ايده را بدهد كه استفاده از علامت ديجيتال پس از استقرار چقدر آسان است. بنابراين، شما ممكن است ظرفيت آموزش كارمندان خود را در مورد نحوه استفاده از سيستم نداشته باشيد. در نتيجه، بدون شك اگر فروشنده بتواند اين آموزش را ارائه دهد، عالي خواهد بود. حتما بپرسيد كه چقدر آموزش لازم است تا همه در هيئت مديره شركت كنند و چقدر اين آموزش براي تيم شما در دسترس است.
در نتيجه
به طور خلاصه، بسيار مهم است كه سؤالات دمو ديجيتال ساينيج را بپرسيد. پاسخ به اين سوالات بايد به شما ايده دهد كه در صورت خريد راه حل ديجيتال ساينيج چه انتظاري داريد. در حالي كه مطمئناً به هيچ وجه فهرست جامعي نيست، سؤالات ذكر شده مكان خوبي براي شروع هستند.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۲۲:۰۵ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 9
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی