برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

قرار دادن ديجيتال ساينيج در فضاهاي اداري شركت ها مي تواند سرمايه گذاري شما را در تابلوي ديجيتالي ايجاد كند يا شكست دهد. اين علائم با ارائه يك كانال ارتباطي داخلي بسيار قابل مشاهده براي به اشتراك گذاري اطلاعات، كارايي ارتباط را بهبود مي بخشد. به عنوان مثال، علامت ديجيتال ارتباطات داخلي را افزايش مي دهد، كه منجر به 25٪ افزايش بهره وري كاركنان مي شود. به اين ترتيب، آنها مشتريان و كاركنان را در دانش خود نگه مي دارند.

با در نظر گرفتن اين موضوع، انتخاب مناسب ترين مكان براي تابلوهاي ديجيتال شما نيازمند برنامه ريزي استراتژيك است. اتاق هاي كنفرانس، اتاق هاي استراحت، كافه تريا كاركنان و اتاق هاي انتظار مي توانند از علائم ديجيتال بهره مند شوند. اين راهنما همه چيزهايي را كه به قرار دادن تابلوهاي ديجيتال در فضاهاي اداري شركت مي‌پردازد را مورد بحث قرار مي‌دهد.
ملاحظات قرار دادن تابلوهاي ديجيتال ساينيج
يكي از مهمترين فاكتورها در پروژه ديجيتال ساينيج مكان يابي است. به عبارت دقيق تر، خريد يك صفحه نمايش ديجيتال و نصب آن بر روي ديوار براي جلب نظر مخاطبان كافي نيست. در عوض، بايد به دقت در مورد موقعيت و محل نمايشگرهاي ديجيتال خود فكر كنيد. تصميم نهايي شما بايد هدف كلي پروژه شما را برآورده كند.

با در نظر گرفتن اين موضوع، در اينجا نكات مهمي وجود دارد كه بايد هنگام تصميم گيري در مورد محل و موقعيت ديجيتال ساينيج خود به خاطر بسپاريد.

محتوا مكان را تعيين مي كند
اولين كاري كه بايد هنگام تصميم گيري در مورد مكان صفحه نمايش خود انجام دهيد، تجزيه و تحليل محتوايي است كه مي خواهيد نمايش دهيد. مخاطبان شما چه كساني هستند و چه اطلاعاتي را مي خواهيد به آنها منتقل كنيد؟

به عنوان مثال، اگر قصد داريد به‌روزرساني‌ها را با همه كارمندان به اشتراك بگذاريد، نمايشگري كه در ورودي قرار دارد احتمالاً توجه همه را به خود جلب مي‌كند. به طور مشابه، اگر مي‌خواهيد محتواي ديجيتال ساينيج تعاملي را نمايش دهيد، تابلوهاي منوي ديجيتال خود را در مناطقي قرار دهيد كه احتمال توقف و منتظر ماندن افراد وجود دارد. به ياد داشته باشيد، احتمال ترك شغل در سال جاري براي كارمندان غيرمتخصص 12 برابر بيشتر است. اگر كارمندان مخاطب شما هستند، تابلوهاي خود را در مكان هايي قرار دهيد كه بتوانند با آنها تعامل مثبت داشته باشند.

بهترين مكان براي شروع، تعيين هدف كلي سيستم هاي علامت ديجيتال شما است. سپس، مي‌توانيد برنامه‌ريزي كنيد كه چگونه مي‌خواهيد مردم محتوا را ببينند و با آن تعامل داشته باشند. در مرحله بعد، موقعيتي را تعيين كنيد كه به بهترين وجه نمايشگرها را به هدف مورد نظر مرتبط مي كند.

مناطق پر ترافيك را انتخاب كنيد
قبل از تصميم گيري نهايي در مورد مكان قرار دادن ديجيتال ساينيج خود، در فضاي خود قدم بزنيد. هدف مطالعه پلان طبقات با توجه به مناطق پر تردد است. به همين ترتيب، تعيين اينكه چشمان شما به طور طبيعي با ورود به يك فضا به كجا مي رود مفيد خواهد بود. احتمالاً مكان خوبي براي قرار دادن تابلوهاي ديجيتال است. عوامل زير را در نظر بگيريد:

آيا اينجا مكاني است كه مردم معمولاً در حال حمل و نقل هستند يا براي مدت طولاني منتظر مي مانند؟
افراد تمايل دارند اغلب در كجا توقف كنند؟ آيا مكان هاي رايجي وجود دارد كه آنها بيشتر در آن جا مي چرخند؟
آيا منطقه موانعي دارد كه صفحه ديجيتال ساينيج شما را مسدود كند؟ به عنوان مثال، آيا ديوارهاي جداكننده، ستون ها يا پلكان هايي وجود دارد كه ديد را محدود مي كند؟ اگر چنين است، بايد در نصب نمايشگرهاي خود خلاق باشيد.
مكاني كه در آن افراد زمان بيشتري را در انتظار يا در حال گذراندن سپري مي كنند براي قرار دادن تابلوهاي ديجيتال ايده آل خواهد بود. جمع آوري تمام اين اطلاعات ممكن است خسته كننده به نظر برسد. با اين حال، در اطلاع رساني تصميم شما براي قرار دادن تابلوهاي ديجيتال كمك زيادي خواهد كرد.

اطراف را در نظر بگيريد
محيط اطراف شما مي تواند پروژه ديجيتال ساينيج شما را بسازد يا خراب كند. به عنوان مثال، اگر نمايشگرهاي خود را در اتاق هاي جلسه قرار دهيد، احتمال اينكه براي مدت طولاني توجه مخاطب مورد نظر را جلب نكنند، زياد است. افراد ممكن است
اتاق هاي جلسه را در طول روز اشغال نكنند، به اين معني كه محتوا به هدر مي رود.
براي موفقيت بيشتر، نمايشگرهاي خود را در جايي قرار دهيد كه مردم بيشتر وقت خود را در حمل و نقل، انتظار يا كار مي گذرانند. علاوه بر اين، اطمينان حاصل كنيد كه محيط اطراف عاري از ساير مواردي است كه براي جلب توجه مردم رقابت مي كنند. در اينجا يك راه مطمئن براي جلب توجه كارمند شما وجود دارد.

به خاطر داشته باشيد كه محيط اطراف شما يك دارايي است و يافتن بهترين راه براي استفاده از آنها مي تواند سودمند باشد. به عنوان يك نكته، از بيرون آمدن نمايشگرها مانند انگشت شست خودداري كنيد. در عوض، خلاقيت به خرج دهيد و ببينيد چگونه مي توانيد به زيبايي علائم را در فضاي خود ادغام كنيد. بهترين نتيجه اين است كه به نصب تابلوهاي ديجيتال شما اجازه دهيد خود را به روشي محجوب اما برجسته يكپارچه كنند.

ارتفاع ديد مهم است
ارتفاعي كه تابلوهاي ديجيتال خود را در آن قرار مي دهيد اهميت دارد. صرف نظر از اينكه محتواي شما چقدر جذاب است، قرار دادن صفحه نمايش ها در خارج از ميدان ديد واكنش متقابلي خواهد داشت. فاصله ايمن براي تابلوهاي ديجيتال بايد در سطح متوسط ​​چشم باشد كه همه بتوانند آن را ببينند و با آن تعامل داشته باشند. اگر صفحه‌ها را زير سطح چشم قرار مي‌دهيد، مطمئن شويد كه آنها را كمي به سمت بالا زاويه دهيد. به همين ترتيب، آنهايي كه بالاتر از سطح چشم قرار مي دهيد بايد زاويه كمي رو به پايين داشته باشند.

نكته مهمي كه بايد به خاطر داشته باشيد اين است كه فردي كه بينايي طبيعي دارد مي تواند 20 تا 23 فوت جلوتر را به وضوح ببيند. پيمودن اين مسافت به طور متوسط ​​5 تا 7 ثانيه طول مي كشد. برعكس، يك صفحه نمايش ديجيتالي كه در آن فاصله قرار گرفته است به شما امكان مي دهد يك پنجره 5 تا 7 ثانيه اي براي ارسال پيام خود به آن طرف بفرستيد. به همين ترتيب، نمايشگري كه بسيار بالاتر از سطح چشم قرار گرفته است، پنجره درگيري بسيار كوتاه تري دارد. اين به اين دليل است كه با نزديك‌تر شدن بيننده به صفحه، ميدان ديد كاهش مي‌يابد.

هنگام در نظر گرفتن ارتفاع ديد، به دستورالعمل هاي انطباق ADA توجه كنيد. برخي از آنها اشاره مي كنند كه علائم:

ممكن است ورودي ها، خروجي ها يا درها و تجهيزات اضطراري را مسدود نكند
هنگام آويزان كردن از سقف بايد حداقل 80 اينچ از كف بالاتر باشد
بيرون زدگي از ديوار بايد حداقل 27 اينچ بالاتر از كف و تنها 4 اينچ از ديوار به داخل راهرو باشد.
گزينه هاي قرار دادن تابلوهاي ديجيتال
هنگام تصميم گيري در مورد قرار دادن تابلوهاي ديجيتال، مناسب ترين گزينه هاي مكان را در نظر بگيريد. اين شامل:

ديوارها و ستون‌هاي داخلي: آنها از رايج‌ترين مكان‌هايي هستند كه نمايشگرهاي تابلوهاي ديجيتال را مي‌بينيد. تابلوها روي سطحي قرار مي گيرند يا در گوشه اي قرار مي گيرند تا با مخاطب روبرو شوند. علاوه بر اين، نمايشگرها داراي پيام رساني گسترده هستند و موقعيت استراتژيك در مناطق پرترافيك دارند.
مناطق انتظار: مشتريان و بازديدكنندگان شما از كسب و كار شما تا حد زيادي از قرار دادن تابلوهاي ديجيتال در مناطقي كه دچار خرابي مي شوند سود مي برند. به عنوان مثال، تابلوهاي ديجيتال مي توانند زمان انتظار درك شده در لابي ها و اتاق هاي انتظار را كاهش دهند. هنگام طراحي محتوا براي اين مناطق، مطمئن شويد كه با ميانگين زمان انتظار مطابقت دارد. به عنوان يك نكته، مي تواند تركيبي از محتواي آموزشي و سرگرمي باشد.
رختكن، آسانسور يا ساير فضاهاي خالي: اكثر دفاتر شركت ها و مكان هاي تجاري داراي چندين منطقه منحصر به فرد هستند. به عنوان مثال مي توان به آسانسور يا رختكن اشاره كرد. در اينجا، قرار دادن تابلوهاي ديجيتال مي تواند توجه مخاطبان را در يك منطقه خالي اما بسيار پرتردد جلب كند.
اتاق هاي استراحت كاركنان: راه حل هاي ديجيتال ساينيج شما هميشه نبايد مشتريان شما را هدف قرار دهد. پس از همه، شما كارمندان همچنين مي توانيد از محتواي اطلاعاتي، آموزشي يا سرگرم كننده ديجيتال ساينيج لذت ببريد. به اين فكر كنيد كه چگونه اتاق‌هاي استراحت و مناطق مختلف كار را با علائم ديجيتالي تقويت كنيد.
با توجه به همه اين عوامل، به خاطر داشته باشيد كه قرار دادن تابلوهاي ديجيتال مربوط به در دسترس بودن فضايي نيست كه نياز به پر كردن دارد. در عوض، شما مي خواهيد در مورد آنها استراتژيك باشيد و آنها را در جايي قرار دهيد كه بيشترين تأثير را روي مخاطب مورد نظر داشته باشند.

تابلوهاي ديجيتال شركتي خود را به حداكثر برسانيد
نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج نقش مهمي در كمك به شما در استفاده از استراتژي بازار يا ارتقاي فرهنگ شركت خود دارند. با اين حال، عدم قرار دادن و موقعيت يابي صحيح تابلوهاي ديجيتال مي تواند كل پروژه را به هم بزند. به اين ترتيب، با در نظر گرفتن چندين عامل در محيط، مطمئن شويد كه آنها را در مناطق پرترافيك و در ميدان ديد معمولي قرار دهيد. فراموش نكنيد كه محتواي نمايشگرهاي شما نيز تعيين مي كند كه كجا آنها را براي دستيابي به مخاطب هدف قرار دهيد.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۰۰:۰۳ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی