برنا گستران دانش شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .
|
از زماني كه پول و تجارت وجود داشته است، بازاريابي هم وجود داشته است. البته در آن روزهاي اول تبليغات فقط به دهان به دهان محدود مي شد. بعدها، با شروع دوره صنعتي، آگهي هاي چاپي انبوه، آگهي هاي روزنامه و تبليغات تلويزيوني و راديويي منتشر شد. امروزه بازاريابي حتي پيچيده تر شده است و به جنگ فرسايشي بين مشاغل رقيب كه براي جلب توجه مصرف كننده رقابت مي كنند تبديل شده است. اين روزها، مهم تريت مسأله در مورد سئو، رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي تلفن همراه است. حتي تبليغات به ظاهر آفلاين داراي اجزاء ديجيتالي هستند، مانند استفاده از تابلوهاي ديجيتال ساينيج. تبليغات سنتي در حال از بين رفتن هستنداحتمالاً خيلي براي شما پيش آمده در طول يك وقفه تبليغاتي تلويزيوني كانال را عوض مي كنيد يا به يك بازارياب تلفني مي گوييد كه شخصي كه به دنبال او هستيد خانه نيست، حتي اگر آن شخص خود شما هستيد. مصرف كنندگان نسبت به تبليغات حساس شده اند زيرا در هر كجا كه هستند با آنها بمباران مي شوند. براي تاثيرگذاري مجدد تبليغات، كسب و كارها بايد خارج از چارچوب هاي رايج فكر كنند و آنها را به گونه اي ارائه دهند كه توجه مخاطبان را به خود جلب كند. برترين راه حل هاي بازاريابي كه ارزش بررسي را دارندموارد زير برخي از رويكردهاي نوآورانه است كه چرخشي كاملاً جديد در بازاريابي ايجاد مي كند. اين روشها مؤثر هستند زيرا به جاي اينكه فقط يك آگهي را نشان دهند، آن را به يك جستجوي تعاملي تبديل ميكنند كه در آن مصرفكنندگان نقش فعالي دارند و در نتيجه علاقه آنها را افزايش داده و كنجكاوي آنها را تحريك ميكنند. ديجيتال ساينيجسيستم هاي ديجيتال ساينيج اغلب در داخل فروشگاه ها يا درست در خارج از ورودي قرار دارند. ديجيتال ساينيج اجازه مي دهد تا پيام هاي مختلف در فواصل از پيش تعيين شده نشان داده شوند. يك راه خلاقانه تر براي استفاده از آنها اين است كه آنها را تعاملي كنيد. اكنون فروشگاه ها كدهاي QR را روي نمايشگر پيادهسازي ميكنند كه مصرفكنندگان ميتوانند با دستگاههاي تلفن همراه خود آنها را اسكن كنند و اطلاعات اضافي يا موارد رايگان مانند كدهاي تخفيف و كوپنهاي قابل بازخريد را دريافت كنند. برخي از سيستم ها همچنين مي توانند پيام هايي را به دستگاه هاي داراي GPS ارسال كنند. به عنوان مثال، تلفن شما ممكن است زماني كه در فاصله چند متري صفحه نمايش ديجيتال ساينيج يك فروشگاه قرار مي گيرد، آخرين اطلاعات محصولات و فروش هاي ويژه را دريافت كند. بيلبوردهاي ديجيتاليكي از ويژگيهاي رانندگي در بزرگراه، ديدن همه آن تبليغات بيلبوردي است كه آخرين فيلمها، رويدادهاي ورزشي يا كسبوكارهاي اطراف را تبليغ ميكنند. مانند تابلوهاي ديجيتال ساينيج فروشگاه ها، بيلبوردها نيز در حال ديجيتالي شدن هستند. در واقع، برخي از شركتها در تلاش براي شخصيسازي تبليغات كه از ديرباز به عنوان عنصري موثر براي افزايش تبديلها شناخته ميشد، از بيلبوردهاي ديجيتالي استفاده ميكنند كه از نرمافزار تشخيص چهره براي شناسايي جنسيت راننده عبوري استفاده ميكنند تا از ضمير مناسب در آن استفاده كنند. رسانه هاي اجتماعيامروزه رسانه هاي اجتماعي به قدري فراگير هستند كه حتي زماني كه بيرون از خانه هستيد همراه شما هستند. تنها ۱۰ ثانيه طول مي كشد تا گوشي هوشمند خود را بيرون بياوريد و يك به روز رساني سريع در توييتر خود ارسال كنيد يا يك سلفي بگيريد و آن را در اينستاگرام خود پست كنيد. شركتهايي كه نمايه تجاري در رسانههاي اجتماعي دارند ميتوانند به صورت دورهاي محتوا اضافه كنند و آنها را در ديجيتال ساينيج خود در زمان واقعي نمايش دهند. در مورد روش هاي خلاقانه اي كه مي توان از آن استفاده كرد فكر كنيد. براي مثال، در يك رستوران، سر آشپز ميتواند يك صفحه منوي ديجيتالي پست كند و از طريق تابلويي در لابي كه مشتريان منتظر هستند، اعلام كند كه چه ويژگيهاي خاص سرآشپز در آن روز است. مشتريان حتي مي توانند به پست پاسخ دهند و نمايش را تماشا كنند، زيرا نظر آنها اضافه شده و توسط ساير مشتريان ديده مي شود. فراتر از بازاريابي متعارف نگاه كنيداكنون زمان اين گذشته است كه كسب و كارها بتوانند با ارسال آگهي و پخش چند آگهي تلويزيوني به مشتريان زيادي دست يابند. حتي پياده سازي فناوري مدرن در قالب تبليغات مبتني بر وب ديگر به سختي كافي است. در عوض، شما بايد از اين روش ها به روش هايي منتقل شويد كه فراتر از هنجارهاي مرسوم است. راه انجام اين كار اين است كه تبليغات را تا حد امكان تعاملي كنيد. تبليغاتي كه در آن مصرف كنندگان مي توانند بخشي فعال از يك بحث شوند يا به نوعي گامي براي دريافت هزينه هاي رايگان بردارند، بسيار بهتر از تبليغاتي هستند كه فقط براي نمايش هستند. صرف نظر از اينكه كسب و كار شما در چه صنعتي است، تبليغات شما اگر فناوري را در خود جاي دهد و مشاركت مصرف كننده را دعوت كند، مي تواند تاثير بيشتري داشته باشد. اين امر نرخ پاسخ دهي بسيار مطلوب تري را تضمين مي كند. شركت برنا گستران | نرم افزار برنا رسانه ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
ديجيتال ساينيج در توليد توانيد صفحه نمايش هاي ديجيتال را در هر قسمتي از تاسيسات خود مستقر كنيد. اين فناوري به شما امكان مي دهد كارگران را در جايي كه هستند ملاقات كنيد، خواه اتاق استراحت، كف كارخانه، لابي، راهرو يا كافه تريا. ناگفته نماند، ميتوانيد پيام را در هر مكان، مانند پيامهاي ايمني در كف كارخانه يا برنامههاي رويداد روي تابلوهاي اتاق استراحت، تنظيم كنيد. بهنرين مكان ها براي ساخت تابلوهاي ديجيتال از آنجايي كه اين صفحه نمايش ها بايد با حواس پرتي كمي براي جلوگيري از خطا و صدمات قابل مشاهده باشند، در اينجا 5 مكان برتر براي استقرار علائم ديجيتال در مركز توليد شما آورده شده است: 1. اتاق استراحت كاركنان بالاي گردش مالي ميشود. كاركنان بيتفاوت احساس ميكنند از مأموريت، ارزشها و اهداف سازمان جدا شدهاند و احتمال بيشتري دارد كه در رفتارهاي ناايمن شركت كنند. معمولاً مديران بروشورهايي را روي تابلوهاي اعلانات اتاق استراحت مي چسبانند تا رويدادهاي آينده و پيشرفت توليد را پخش كنند. اما، تابلوهاي اعلانات شلوغ كمك چنداني به افزايش مشاركت كاركنان نمي كنند. ديجيتال ساينيج در تاسيسات توليدي به مديران كمك مي كند تا محيطي امن و حمايتي را براي كاركنان ايجاد كنند. معمولاً كارگران براي استراحت و تعامل با همكاران به اتاقهاي استراحت ميروند. اين تنظيمات فرصتي عالي براي سرگرمي، اطلاع رساني، ايجاد انگيزه و شناخت كاركنان فراهم مي كند. صفحه نمايش هاي رختكن از گرافيك هاي چشم نواز و انيميشن هاي پر جنب و جوش براي جلب توجه به دستورالعمل هاي ايمني، مقررات، اهداف بهره وري، فيدهاي رسانه هاي اجتماعي و اطلاعيه هاي سراسري شركت استفاده مي كنند. علاوه بر اين، مي توانيد فرصت هاي آموزشي و آموزشي را براي افزايش مهارت هاي نيروي كار خود رايج كنيد. ديجيتال ساينيج رختكن نيز ابزاري فوق العاده براي جشن گرفتن نقاط عطف كارمندان مانند تولد و سالگردها هستند. جلب توجه كارگران براي انجام يك كار خوب، آنها را براي رسيدن به اهدافشان انگيزه مي دهد. نمايش اسلايدي از كارمندان جديد با عكسها و بيوگرافي كوتاه راهي عالي براي خوشآمدگويي به اعضاي جديد تيم است و باعث ميشود آنها احساس كنند عضوي از يك تيم هستند. در نهايت، پيام هاي الهام بخش را در طول روز براي حفظ روحيه در طبقه توليد پخش كنيد. 2. انبار رسانه هاي ارتباطي سنتي دسترسي ندارند. در حالت ايدهآل، مديران بايد فوراً با همه كاركنان انبار ارتباط برقرار كنند و كارگران بايد ديد روشني از پيشرفت كار در هر زمان داشته باشند. براي اين منظور، امكانات انبار روز به روز در حال اجراي راهكارهاي ديجيتال ساينيج هستند. صفحههاي ديجيتال به مديران اين امكان را ميدهند كه KPIهاي همزمان را در نمودارها و نمودارهاي سريع و قابل فهم پخش كنند. علاوه بر اين، نرم افزار علامت ديجيتال با سيستم مديريت موجودي شما يكپارچه مي شود تا كمبود موجودي، عقب ماندگي ها و يادآوري هاي سفارش را رديابي كند. در نتيجه، كاركنان انبار براي كاهش مشكلات موجودي سريعتر عمل مي كنند و در نتيجه گردش كار يكپارچه ايجاد مي شود. هر كارمند انبار بايد از تدابير امنيتي و خطرات آگاه باشد زيرا در ارتفاعات خطرناك و با تجهيزات سنگين كار مي كند كه مي تواند باعث جراحت و حتي مرگ شود. خوشبختانه، صفحه نمايش هاي ديجيتال با برجسته كردن مناطق خطرناك، ارتفاعات فاصله و يادآوري ايمني، ايمني و رفاه را افزايش مي دهند. علاوه بر اين، علائم انبار اطلاعات راهيابي را ارائه مي دهد كه ناوبري را بهبود مي بخشد و تصادفات را كاهش مي دهد. در صورت سقوط اجسام، نشت مضر، خرابي ماشين و ساير حوادث انبار، ديجيتال ساينيج پروتكل هاي امنيتي را براي آرام كردن و هدايت كاركنان نمايش مي دهند. همچنين، اعلانهاي اضطراري محتواي تابلوهاي ديجيتال معمولي را در هنگام خطرات سراسري شركت مانند آتشسوزي و تيراندازيهاي فعال لغو ميكنند. 3. خط مونتاژ محصول معمولاً زماني كه كارمندان از اهداف و رسيدن به آنها بي خبرند، درگيري در كف كارخانه ايجاد مي شود. كارمنداني كه احساس ميكنند مشاركتهايشان انگيزهاي ندارند و مايل به ترك هستند. نمايشگرهاي متريك با نشان دادن تجسم دادهها از مجموع توليد، سطوح موجودي، گزارشهاي كيفيت توليد و ساير شاخصهاي عملكرد، ارتباطات را در خط توليد افزايش ميدهند. داشبوردهاي زنده وقتي در معرض ديد همه افراد قرار مي گيرند، مانند بالاي ديوارها و نزديك به ساعت زمان، موثر هستند. به اين ترتيب كاركنان در يك نگاه تمام اطلاعات را به دست مي آورند تا كار خود را به درستي انجام دهند. براي اجراي داشبوردهاي زنده به يك سيستم مديريت محتواي قدرتمند نياز داريد تا داده هاي بلادرنگ را از منابع مختلف مانند نرم افزار مديريت موجودي، سيستم CRM و سيستم ERP جمع آوري كنيد. علاوه بر ادغام با ساير برنامهها، بهترين نرمافزار ديجيتال ساينيج داراي دهها الگو براي سهولت ايجاد و استقرار محتوا است. ايمني يك نگراني عمده در تاسيسات توليدي به عنوان كار است 4. دايركتوري ورودي تابلوهاي ديجيتال رنگارنگ در ورودي، امكانات شما را به عنوان مدرن، نوآورانه و پيشرو در فناوري معرفي مي كنند. نكته قابل توجه اين است كه يك ديوار ويدئويي بزرگ و واضح درست جلوتر از ديد بازديدكنندگان توجه را به خود جلب مي كند و كارمندان بالقوه را تحت تاثير قرار مي دهد. تابلوهاي ديجيتالي در ورودي، فرصتي عالي براي تبليغ برند شما ارائه مي دهند. براي مثال، ميتوانيد يك ليست پخش با عكسهايي از راهاندازي محصول و كارگاههاي آموزشي، ويديوهاي رويدادهاي جامعه، وبسايت خود و نظرات مشتريان ايجاد كنيد. علاوه بر اين، براي تقويت وفاداري مشتري، محتواي تابلوهاي ديجيتال را با آرم، فونت ها و رنگ هاي شركت خود علامت گذاري كنيد. اكثر بازديدكنندگاني كه وارد مركز شما مي شوند به راهنمايي جهت دار نياز دارند. خوشبختانه، كيوسك هاي ديجيتال با ارائه دايركتوري هاي ديجيتالي كه در آن بخش ها، افراد، آسانسورها و امكانات قرار دارند، ناوبري را ساده مي كنند. در نتيجه بازديدكنندگان مسيرهاي خود را بدون مزاحمت براي كارمندان برنامه ريزي مي كنند. علاوه بر اين، دايركتوريهاي ديجيتال اعلاميهها و رويدادهاي آينده را براي اطلاع مشتريان و كارگران به اشتراك ميگذارند. 5. اتاق كنفرانس مديريت اتاق جلسات يكي از كاربردي ترين كاربردها در يك مركز توليدي است. معمولاً كارمندان زمان زيادي را به دنبال جلسات تلف ميكنند كه باعث كاهش بهرهوري كلي ميشود. تيمهاي كوچك نيز اتاقهاي ملاقات با ظرفيت بزرگ را رزرو ميكنند كه منجر به هدر رفتن فضا ميشود. ديجيتال ساينيج اتاق جلسه اين مسائل را از طريق تبلت هايي كه در خارج از هر اتاق كنفرانس قرار داده شده است، برطرف مي كند. اين نمايشگرها در دسترس بودن، ظرفيت، برنامهريزيها و رويدادهاي برجسته اتاق كنفرانس را نشان ميدهند. در نتيجه، شركت كنندگان به سرعت يك منطقه مناسب براي جلسه را شناسايي كرده و اتاق هاي كنفرانس را در زمان واقعي رزرو مي كنند. همچنين ميتوانيد نمايشگرها را در داخل آن قرار دهيد تا معيارهاي ضروري و جزئيات عملكرد كاركنان را براي جلسات سازندهتر نمايش دهيد. علاوه بر اين، اگر تعداد زيادي شركت كننده يا نيروي كار پراكنده داريد، اتاق جلسه جلسات مجازي را به صورت جرياني نمايش مي دهد. در نهايت، تابلوهاي اتاق كنفرانس پيامهاي فوري اضطراري را پخش ميكنند تا همه را به امنيت برساند. شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |