برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

 ديجيتال ساينيج بيمه دي

 

شركت دانش بنيان برناگستران دانش با تجربه فعاليت 10 ساله در زمينه ي سيستم هاي اطلاع رساني يكپارچه به صورت كاملاً تخصصي در حوزه روابط عمومي و تبليغات سازماني فعاليت نموده است و در اين راستا همواره پذيراي پيشنهادات مديران روابط عمومي بوده و تلاش نموده است تمامي نيازهاي سازمان ها و وزارت خانه ها را در رابطه با اطلاع رساني يكپارچه سازماني بر طرف نمايد. شركت برنا گستران دانش با دو محصول خود به نام هاي سيستم اطلاع رساني يكپارچه يا ديجيتال ساينيج برنا رسانه و همچنين كيوسك يا ميز خدمت برنا به دنبال ايجاد ابزاري جديد با قابليت هاي گسترده و همگام با نيازهاي روز براي استفاده در روابط عمومي سازمان ها بوده و توانسته است در راه ايجاد روابط عمومي ديجيتال در سازمان ها تأثير گذار باشد.

امروزه با پيشرفت تكنولوژي مردم تمايل دارند در تمامي امورات روزمره خود ردپاي فناوري را حس كنند و همين موضوع مديران روابط عمومي را متمايل به اين نموده است كه با بكار گيري ابزار اطلاع رساني جديد ديجيتال بتوانند براي پاسخگويي به نيازهاي خود و مخاطبان تلاش كنند. سامانه اطلاع رساني يكپارچه يا ديجيتال ساينيج برنا رسانه با فراهم كردن امكان استفاده از محتواي چند رسانه اي در نمايشگرهاي ديجيتال و به منظور اطلاع رساني و ارائه بهتر خدمات خدمات سازماني طراحي و توسعه داده شده است. شركت مهندسي برنا گستران دانش با طراحي و ساخت سيستم اطلاع رساني تعاملي و غير تعاملي خود توانسته است سهم زيادي را در ارائه اطلاعات  به روز و مفيد به مخاطبين سازمان ها داشته باشد.

ديجيتال ساينيج برنا رسانه در شركت بيمه دي

شركت هاي بيمه بدليل تعدد شعب و داشتن ارتباط مستقيم در جهت خدمت رساني به افراد جامعه يكي از سازمان هايي هستند كه ميتوانند بيشتر از ساير شركت ها از امكانات ديجيتال ساينيج برنا رسانه استفاده كنند. شركت بيمه دي يكي ديگر از مشتري هاي شركت برنا گستران دانش مي باشد كه از سيستم هاي اطلاع رساني يكپارچه يا ديجيتال ساينيج برنا رسانه جهت اطلاع رساني و تبليغات سازماني استفاده ميكند. اين شركت با بهره‌مندي از كارشناسان متخصص و متبحر صنعت بيمه و همچنين گسترش شبكه فروش خود در تمامي نقاط كشور بدنبال ارايه خدمات بهينه و مطلوب به بيمه‌گذاران خود است و در همين راستا سيستم هاي اطلاع رساني يكپارچه برنا رسانه شركت مهندسي برنا گستران دانش را در 48 نقطه از شعب پراكنده خود نصب و راه اندازي نموده و از طريق ديجيتال ساينيج برنارسانه كانال ارتباطي ويژه خود را با مخاطبين و دريافت كنندگان خدمات بيمه اي ايجاد نموده است.

برنا گستران دانش

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۰:۰۵ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی