برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

ديجيتال ساينيج منطقه ويژه اقتصادي امير آباد

 

با توجه به ماهيت اطلاع رساني نرم افزار هاي ديجيتال ساينيج، يكي از كاربرد هاي آنها استفاده به عنوان تابلو اعلانات روابط عمومي در ادارات و سازمان ها مي باشد كه در مقايسه با تابلوهاي سنتي از مزايا و امكانات بسيار بيشتري برخوردار مي باشد. نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج منطقه با امكان پخش محتواي چند رسانه اي و نمايش اخبار و اطلاعيه ها به روشهاي هاي متنوع، در جلب توجه و انتقال پيام به مخاطبان موفق ترند و به اين ترتيب اثر گذاري بيشتري دارند. طبق تحقيقات انجام شده اين تفاوت نسبت به تابلوهاي ثابت و سنتي حدود چهار برابر بيشتر مي باشد و پيش بيني ميشود با توجه به ارتباط خوب نسل جديد با فناوري هاي نو، نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج در آينده به كلي جايگزين روشهاي سنتي اطلاع رساني و تبليغات گردند. اما در كنار جذابيت هاي بصري بيشتر براي مخاطبان، امكانات گسترده مديريت پخش محتوا در نرم افزار ديجيتال ساينيج مزيت مهم ديگر اين سيستم اطلاع رساني يكپارچه نسبت به تابلوهاي سنتي مي باشد. قابليت هايي مانند ارسال لحظه اي بروزرساني ها و اخبار به تمامي نمايشگرها و برنامه ريزي زماني پخش محتوا، ناحيه بندي صفحه نمايش و امكان واگذاري دسترسي هريك از ناحيه ها به افراد خاص، مديريت جداگانه محتواي يك يا گروهي از نمايشگرها و غيره… ضمن دربرداشتن صرفه جويي هاي مالي و زماني در سازمان امكانات جديد و ويژه اي را در اختيار مديران روابط عمومي قرار ميدهد.

نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد

شركت برنا گستران دانش، كه شركتي دانش بنيان در زمينه فناوري اطلاعات مي باشد، با توجه به هزينه هاي بسيار بالاي نرم افزارهاي خارجي و به منظور فراهم كردن شرايط آسان تر استفاده از نرم افزار ديجيتال ساينيج در ايران و نيز بومي سازي برخي امكانات مانند ماژول هاي اوقات شرعي، پخش تلويزيون و بريده جرايد اقدام به توسعه نرم افزار ديجيتال ساينيج برنا رسانه نمود و تا كنون آن را در بسياري از سازمان هاي دولتي و غير دولتي و نيز مراكز تجاري و هتل ها اجرا نموده است. اين نرم افزار دركنار دارا بودن امكانات نمونه هاي خارجي داراي قابليت سفارشي سازي و هماهنگ سازي هرچه بيشتر با توجه به نيازهاي هر سازمان مي باشد. سازمان بنادر و دريانوردي منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد خواهان نصب و استفاده از نرم افزار ديجيتال ساينيج برنا در هجده نقطه از ساختمان هاي خود گرديد. نصب نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج در اين سازمان با توجه به نوع فعاليت اين مجموعه صورت پذيرفته و با ارسال محتواهاي متنوع به اطلاع رساني خدمات ارائه شده در منطقه آزاد اميرآباد مي پردازد. ماژول هاي استفاده شده در نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج منطقه ويژه اميرآباد مانند نمايش وضعيت آب و هوا، فيلم ها و تصاوير خبري، استفاده از بانك هاي اطلاعاتي براي نمايش آنلاين تبادلات كالاهاي ورودي و خروجي از بندر اميرآباد و ماژول هاي كاربردي ديگر مي باشد.

منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد بعنوان يكي از نمادهاي توجه ايران به مقوله ترانزيت كالا و ايجاد زيرساختهاي اساسي حمل و نقل درجهت رسيدن به استانداردهاي جهاني و استفاده از حداكثر ظرفيت ترانزيتي كشور ، نقشي بسيار مهم با اهدافي بسيار بزرگ مانند كسب درآمد ارزي ، ايجاد اشتغال ، جذب سرمايه گذاري خارجي و بخش خصوصي ، افزايش نقش جمهوري اسلامي ايران در درياي خزر و ايجاد گذرگاه در شمال كشور را برعهده گرفته است.

برنا گستران دانش

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۱۶:۵۱ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی