برنا گستران دانش شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .
|
براي بسياري از مردم، بازديد از مؤسسات دولتي يك تجربه اعصاب خردكن است كه با صف هاي طولاني، خدمات آهسته و راهروهاي گيج كننده مشخص مي شود معمولاً اكثر ادارات دولتي از يادداشت هاي كاغذي براي برقراري ارتباط با جامعه و كاركنان استفاده مي كنند. با اين حال، تابلوهاي اعلانات به هم ريخته اين تصور را تقويت مي كند كه سازمان هاي دولتي قديمي هستند و در پذيرش فناوري جديد كند هستند. علاوه بر اين، اطلاعات مربوط به آگهي ها به سرعت منسوخ مي شود. در تلاش براي اعلام به موقع، تأسيسات دولتي به طور فزاينده اي علائم ديجيتال را نصب مي كنند. مزاياي ديجيتال ساينيج در دولت بسيار زياد است، از جمله افزايش مشاركت جامعه، تسريع در ارائه خدمات، به روز رساني برند و تقويت ارتباطات داخلي. مكان براي تابلوهاي ديجيتال در دفاتر دولتي داراي كه داراي تردد متعددي هستند كه مكان هاي مناسبي زيادي براي نصب ديجيتال ساينيج دارند. اين مكانها را در زير كاوش كنيد: 1. خارج از دادگاه دادگاهها بايد برنامههاي روزانه خود را با مهمانان و كارمندان به اشتراك بگذارند تا عمليات روان انجام شود. براي مثال، در نظر بگيريد كه اگر بازديدكننده نتواند محل دادگاه مناسب را پيدا كند، چقدر گيج ميشود. معمولاً بازديدكنندگان دادگاه از كاركنان راهنمايي ميخواهند و به نيروي كار شما اجازه ميدهند به جاي تمركز بر روي شغل، زمان زيادي را صرف هدايت جمعيت كنند. تابلوهاي ديجيتال برنامه زمانبندي دادگاه را با اطلاعات اضافي مانند قاضي رئيس، اطلاعات وكيل و نوع جلسه نمايش ميدهند. براي اين منظور، نرم افزار ديجيتل ساينيج اطلاعات موردي را از پايگاه داده شما در فايل هاي JSON، CSV و XML بيرون مي كشد. سپس پلتفرم اين داده ها را در قالبي واضح و جذاب بر روي نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج سازماندهي مي كند. بنابراين، كارمندان شما نيازي به آپديت دستي صفحه نمايش ديجيتال ندارند. در مرحله بعد، سيستم علامت ديجيتال ساينيج نقشههاي تسهيلات را نمايش ميدهد كه بازديدكنندگان را به اتاقهاي مناسب راهنمايي ميكند و در نتيجه ازدحام كمتري ايجاد ميشود. علاوه بر اين، امكان نمايش مراحل ورود به صفحه نمايش ديجيتال روشن نيز تأخير را كاهش مي دهد. به طور معمول، دادگاه ها داراي پروتكل هاي امنيتي و ايمني بسياري هستند كه دكور مورد نظر را تجويز مي كنند. اگر مردم نتوانند رويههاي ايست بازرسي يا فهرستي از اقلام ممنوعه در اين مركز را ببينند، غوغا كردن ازدحام اجتنابناپذير است. نمايشگرهاي ديجيتال با نمايش واضح فرآيندهاي امنيتي، فرآيندهاي ورود را سرعت مي بخشد و حجم كاري محافظان امنيتي را كاهش مي دهد. در نهايت، تابلوهاي ديجيتال دادگاه باعث كاهش مصرف كاغذ و صرفه جويي در هزينه مي شود. هزينه هاي چاپ به سرعت در دادگاه ها و سازمان هاي دولتي با اعلان هاي روزانه افزايش مي يابد. با استفاده از تابلوهاي ديجيتال، كاركنان دادگستري مي توانند هر تعداد كه دوست دارند از هر كجا تغيير دهند. 2. راهروها صفحه نمايش ديجيتال راهرو به عنوان مركز اطلاعات در ساختمان هاي بزرگ دولتي عمل مي كند. اغلب، مؤسسات از گستره خدمات ارائه شده توسط ادارات شهرداري، كلينيك هاي بهداشتي، كتابخانه ها و ساير ادارات دولتي بي اطلاع هستند. در مجموع، راهحلهاي ساينيج ديجيتال، اين شكاف دانش را با برجسته كردن خدمات آژانس در گرافيكها و تصاوير رنگارنگ، پر جنب و جوش پر ميكنند. از آنجايي كه صفحههاي ديجيتال 400 درصد بيشتر از پوسترهاي ثابت بازديد ميكنند، ميتوانيد از آنها براي تبليغ سياستها و ابتكارات جديد استفاده كنيد. به اين ترتيب، جامعه بيشتر درگير تلاشهاي شما ميشود، كه درك آنها از امكانات شما را بهبود ميبخشد. اگر ميخواهيد مهمانهايتان را شگفتزده كنيد، ويدئو والهايي را در نظر بگيريد كه تصاويري بزرگتر از حد معمول توجه را به خود جلب ميكنند. امكانات با ديوارهاي ويدئويي بي پايان است زيرا ميتوانيد فيدهاي رسانه هاي اجتماعي را به اشتراك بگذاريد، نمايش اسلايد كاركنان را اجرا كنيد و به بازديدكنندگان در مورد مجوزها، كدهاي ساختماني، ماليات ها يا مجوزها آموزش دهيد. داشبوردهاي ديجيتال راهرو نيز ابزار عالي براي انتشار هشدارهاي اضطراري در زمان واقعي هستند. علاوه بر اين، در صورت آب و هواي بد، تيرانداز فعال، آتش سوزي يا تهديد سلامتي، ادارات دولتي بايد به سرعت كاركنان و مهمانان را مطلع كنند و همه را به سمت ايمني راهنمايي كنند. صفحه نمايش ديجيتال به عنوان يك ابزار واكنش اضطراري عمل مي كند كه ايمني و سلامتي را ارتقا مي دهد. در صورت وقوع سيل و طوفان، اعضاي جامعه مي توانند براي اطلاعيه هاي بازيابي در مركز شما جمع شوند. 3. دايركتوري ورودي كنترل ترافيك يكي از نگرانيهاي اصلي براي تأسيسات بزرگ دولتي است، زيرا مردم مطمئن نيستند كه به كجا بروند، در لابيها و راهروها تجمع ميكنند. خوشبختانه، دايركتوري هاي ورودي ديجيتال با فهرست كردن دفاتر و نشان دادن محل اتاق هاي كنفرانس، حمام و ساير امكانات اين مشكل را حل مي كنند. عيب اصلي دايركتوريهاي استاتيك، مشكل چاپ علائم جديد در هر بار تغيير است. سازمانهاي محلي، ايالتي و دولتي داراي مقامات منتخب زيادي هستند و تابلوهاي مناسب بايد همراه با تغييرات دفتر باشند تا سردرگمي در ميان شهروندان كاهش يابد. با سيستم مديريت محتوا، فقط وارد داشبورد ميشويد و نامها، فهرستهاي دفتر، اطلاعات تماس و توضيحات را بهروزرساني ميكنيد. اگر ميخواهيد تجربه بازديدكنندگان را متحول كنيد، روي فهرستهاي صفحه لمسي سرمايهگذاري كنيد، كه به مهمانان اجازه ميدهد با چيدمانهاي ساختمان تعامل داشته باشند. يك شبكه علامت چندزبانه به مهمانان اجازه مي دهد تا زبان فهرست را انتخاب كنند و امكانات شما را فراگير مي كند. راهحلهاي ديگر به بازديدكنندگان امكان ميدهد يك QR را روي علائم ديجيتال اسكن كنند و به فهرستهاي راهنما 4. لابي دفاتر دولتي به دليل زمان انتظار طولاني و ارائه خدمات كند بدنام هستند. اين تصور منفي باعث ميشود مردم از رفتن به ادارات دولتي براي دريافت گواهينامه رانندگي، مجوزهاي تجاري و ساير اسناد وحشت داشته باشند. اما، تابلوهاي ديجيتال در دولت، لابي ها را مدرن مي كند، تصوير برند را بهبود مي بخشد، و آگاهي را براي خدمات دولتي به ارمغان مي آورد. يكي از مزاياي اصلي تابلوهاي ديجيتال لابي كاهش زمان انتظار درك شده است. براي اين منظور، صفحه نمايش هاي ديجيتال اطلاعات سرگرم كننده اي مانند موزيك ويديوها را نمايش مي دهند. دفاتر دولتي بزرگ مكانهاي شلوغي هستند كه اعضاي جامعه از دويدن بين مكانها و جستجوي مقام يا اداره مناسب نااميد ميشوند. معمولاً پذيرش و كاركنان مراقبت از مشتري در صفهاي طولاني غرق ميشوند و زمان كافي براي ارائه مسيرها ندارند. سيستم هاي راه ياب ديجيتال با ارائه كمك هاي راه ياب بر اين مشكل غلبه مي كنند. راههاي ابتكاري زيادي براي استفاده از راهيابي ديجيتالي وجود دارد، از جمله كيوسكهاي تعاملي كه نقشههاي بصري را براي مكانيابي دفاتر، امكانات رفاهي و بالها به كار ميبرند. بازديدكنندگان دفتر يا مقامي را كه براي ديدن آمده اند جستجو مي كنند و مسيرهاي گام به گامي را دريافت مي كنند كه ناوبري را آسان مي كند. علاوه بر اين، فناوري كد QR به افراد امكان مي دهد نقشه هاي ساختمان را در كيوسك هاي تعاملي همچنين به عنوان پلتفرم هاي سلف سرويس عمل مي كنند كه به افراد امكان مي دهد وظايف مختلف را به طور مستقل انجام دهند. اين كيوسك ها فشار بر كاركنان مراكز DMV، دفاتر تامين اجتماعي، ايستگاه هاي پليس و مراكز اجتماعي را كاهش مي دهند و در نتيجه رضايت كاركنان را بهبود مي بخشند. علاوه بر اين، تابلوهاي راه ياب، افراد را در مورد ابتكارات، رويدادهاي جامعه، تابلوهاي ديجيتال ساينيج در سازمان هاي دولتي: عصر جديدي در ارتباطات عمومي شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |