برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

روابط عمومي ها به صورت سنتي در طي ساليان اخير علاوه بر هزينه بر بودن چاپ بنر و اطلاع رساني هاي سنتي زمان بر بودن اين نوع اطلاع رساني با توجه به سرعت رشد آن در تكنولوژي هاي اطلاع رساني به عمده مشكلات خود اضافه كردند. بنابراين به دنبال جايگزين با آخرين استاندارد هاي بين المللي هستند. در اين ميان ديجيتال ساينيج ها ميتوانند بهترين جايگزين به شمار رفته به نحوي كه از طريق نمايشگر هاي مستقر در مكان هاي پر تردد، كه مخاطبين روابط عمومي ها هستند، با يك كليك قابل اعمال بوده و اطلاع رساني با نهايت سرعت و دقت ميسر ميشود.

ديجيتال ساينيج برنا رسانه نيز با توجه به نياز هاي اطلاع رساني داخلي با بيش از ۸ سال تجربه به صورت تخصصي بين روابط عمومي سازمان ها پا به عرصه حضور گذاشته و از افتخارات اين نرم افزار همسو بودن با نياز مشتريان مي باشد . ديجيتال ساينيج ها معمولا بسيار پيچيده بوده و زمان زيادي از كاربر براي آموزش و ارسال محتوا ميگرفت ولي ديجيتال ساينيج برنا رسانه با واسط كاربري مناسب سعي دارد در كسري از ثانيه محتوا را براي نمايشگر هاي مختلف در سراسر نقاط كشور ارسال كند.

برنا رسانه همچنين با به روز رساني هاي مكرر همواره نياز هاي بومي حوزه ديجيتال ساينيج ها را براي سازمان هاي دولتي و خصوصي برطرف كرده است و باعث افتخار است كه از ميان ۳۷۰ مشتري فعال در اين حوزه بالاي ۳۰ درصد از آنها از جمله مشتريان با تجربه كار با ديجيتال ساينيج هاي ديگر بوده و نقاط ضعف اين نرم افزار ها را در نظر گرفته و ديجيتال ساينيج برنا رسانه را انتخاب نموده اند .

سيستم هاي اطلاع رساني هوشمند و يكپارچه برنا رسانه

نام پر كاربردي كه ميتواند بهترين جايگزين ديجيتال ساينيج برنا رسانه باشد سيستم هاي اطلاع رساني هوشمند و يكپارچه است به اين ترتيب ميتوان اطلاع رساني و روابط عمومي هوشمند را در سراسر نقاط پراكنده كه مخاطب خاص هستند را با يك كليك انجام داد
ديجيتال ساينيج برنا رسانه در حوزه تبليغات ديجيتال نيز بسيار كمك كننده است به نحوي كه ميتوان از اين بستر در درآمد زايي تبليغات نيز استفاده كرد .

در حال حاضر پاساژ ها و مراكز خريد مختلف نيز از ديجيتال ساينيج برما رسانه با همين هدف استفاده ميكنند به نحوي كه تبليغات در ناحيه هاي مختلف نمايشگر هاي سراسر پاساژ پخش تصوير كرده و در انتهاي هفته يا ماه گزارشي از زمان نمايش و تعداد آن در ديجيتال ساينيج مشخص بوده و از ان گزارش جهت دريافت هزينه تبليغات هوشمند استفاده مي كنند.

برنا گستران دانش| نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۱۱:۴۹ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی