برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج در بيمارستان عرفان

 

 استفاده از ديجيتال ساينيج در بيمارستان ها با توجه به مراجعات فراوان افراد به آنها و وجود تعداد زياد كاركنان با وظايف مختلف ميتواند راهكار بسيار مناسبي براي تسهيل دريافت خدمات مورد نظر مراجعان و همچنين انجام وظايف كاركنان باشد. فرقي نميكند از ديجيتال ساينيج در بيمارستان ها براي آسان تر سپري شدن زمان انتظار براي بيماران و همراهان آنها در سالن هاي انتظار استفاده شود يا به عنوان راهنماي بخش هاي مختلف در بيمارستان هاي بزرگ و يا ارائه اطلاعات درمورد مراحل تشكيل پرونده و مراجعات، زيرا وجود نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج در بيمارستان به داشتن تجربه اي بهتر در اين محيط به افراد كمك زيادي ميكند. تحقيقات نشان داده اند افرادي كه در زمان انتظار ذهن آنها مشغول به چيز ديگري باشد گذر زمان برايشان تا سي و پنج درصد سريع تر خواهد بود. وجود نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج در بيمارستان ها و به ويژه سالن هاي انتظار ميزان استرس افراد را در چنين شرايطي كمتر ميكند و با نمايش اطلاعات مفيد و مرتبط و حتي محتواي سرگرم كننده ميتوانند اين زمان انتظار را لذت بخش نيز كنند. به علاوه پيدا كردن بخش هاي مختلف در بيمارستان هاي بزرگ هميشه ميتواند براي بيماران و همراهان آنها گيج كننده باشد كه قرار دادن نمايشگر ديجيتال ساينيج در بيمارستان و نمايش اطلاعات مورد نياز مراجعين توسط آنها كمك ميكند احساس آرامش در مراجعين ايجاد گردد. براي مثال يك نمايشگر ديجيتال ساينيج در بيمارستان با نمايش قدم به قدم مراحل تشكيل پرونده و رسيدگي به بيمار مي تواند ضمن ازبين بردن احساس ناامني در آنها به ايجاد نظم و آرامش در بيمارستان كمك زيادي كند و دركنار تمام اينها ميتوان با اختصاص ناحيه هايي در نمايشگر به تبليغات از اين راه درآمد هم كسب نمود.

اما فوايد وجود نمايشگر ديجيتال ساينيج در بيمارستان ها تنها براي مراجعين نخواهد بود و كاركنان بيمارستان نيز مي توانند از آنها استفاده كنند. نمايش اطلاعيه ها و محتواي آموزشي در اين نمايشگرها به كاركنان كمك ميكند در لحظاتي كه مشغوليت كمتري دارند با نگاه كردن به اين نمايشگرها اطلاعات خود را افزايش دهند. ارسال اطلاعات در مواقع اورژانسي و پيج كاركنان به يك بخش نيز مي تواند از طريق ديجيتال ساينيج در بيمارستان ها انجام پذيرد. ارسال تمامي اين اطلاعات به صورت متمركز از نقطه مي تواند باشد و يا اينكه هر بخش در بيمارستان در يك ناحيه مخصوص خود اطلاع رساني هاي خود را انجام دهد.

استفاده از فناوري ديجيتال ساينيج در بيمارستان عرفان نيايش تهران

با در نظر گرفتن تمامي امكاناتي كه نصب نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج در بيمارستان ها خواهد داشت استفاده از اين راهكار در بيمارستان ها بسيار مناسب ميباشد و روز به روز افزايش مييابد. بيمارستان عرفان نيايش مجموعه اي مدرن و پيشرفته در ارائه خدمات بيمارستاني و سلامت است كه استفاده از ديجيتال ساينيج را در چند مرحله مدنظر خود قرار داده است. در اين مسير و در مرحله اول با نصب چند نمايشگر ديجيتال ساينيج در بيمارستان عرفان اين كار آغاز شده است و ميتواند با نصب ديجيتال ساينيج در تمامي اتاق ها گسترده گردد. شركت برنا گستران دانش مجري اين طرح در بيمارستان عرفان مي باشد كه با استفاده از نرم افزار ديجيتال ساينيج برنا رسانه اين امر در اين بيمارستان صورت پذيرفته است. نرم افزار سرور نصب شده در اين بيمارستان بر خلاف بسياري از نرم افزارهاي ديجيتال ساينيج ديگر قابليت اضافه كردن نامحدود كلاينت ها را دارد كه اين مزيت براي اجراي مراحل بعدي طرح ديجيتال ساينيج در بيمارستان عرفان كار را بسيار آسان نموده است.

برنا گستران دانش

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۵۹:۱۱ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی