برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

5نكته براي به روز رساني محتواي ديجيتال ساينيج خود:

شروع سال جديد بهترين زمان براي بررسي استراتژي ديجيتال ساينيج شما است. شما ايده‌هاي تازه‌اي مي‌خواهيد كه توجه مردم را جلب كند و براي بقيه سال 2022 شتاب ايجاد كند. استراتژي‌هاي جديد مي‌تواند شامل ارتقاء به يك نرم‌افزار علامت ديجيتال جديد، تعويض سخت‌افزار علامت ديجيتال يا پاك كردن حساب‌هاي كاربر باشد.

با اين حال، مهم‌ترين تغيير، به‌روزرساني محتواي ديجيتال ساينيج شماست، زيرا باعث ايجاد يا از بين رفتن تعامل مخاطبان مي‌شود. در واقع، مردم زماني كه يك پيام را بارها و بارها مي‌بينند، از خود آگاه مي‌شوند. به عنوان مثال، استفاده بيش از حد از اسلايدهاي گوگل در نهايت مخاطبان شما را خسته مي كند، حتي اگر روي صفحه نمايش هاي ديجيتال با كيفيت بالا سرمايه گذاري كنيد.

شروع سال جديد بهترين زمان براي بررسي استراتژي ديجيتال ساينيج شما است.
چرا بايد محتوا را به روز كنيد
ديجيتال ساينيج شما با ورودي هاي حسي زيادي رقابت مي كند. علاوه بر تلفن‌ها و لپ‌تاپ‌ها، مردم مجبورند در محيط‌هاي هيجان‌انگيز حركت كنند. در پاسخ به اين تحريك، مغز اطلاعات را بر اساس اهميت از طريق پديده اي به نام اثر كوكتل مهماني فيلتر مي كند. به عنوان مثال، شما مي توانيد در يك رستوران پر سر و صدا به شركت خود توجه كنيد و همه چيز را ناديده بگيريد.

اساساً مغز شما چيزهايي را كه قبلاً ديده ايد به پس زمينه مي برد. بنابراين، محتواي خسته كننده و قديمي به يكي از اطلاعات فيلتر شده تبديل مي شود. مخاطبان شما به طور مداوم به محتواي جديد نياز دارند و پيام هاي تكراري كل استقرار شما را خراب مي كند.

نكاتي براي به‌روزرساني محتواي ديجيتال ساينيج
اگر يك مدير ارتباطات يا توليد كننده محتوا هستيد، ممكن است براي حفظ محتواي ديجيتال ساينيج الهام بخش نباشيد. خوشبختانه، اين نكات علامت گذاري محتواي ديجيتالي كه در زير آمده است، اين فرآيند را كمتر استرس زا مي كند:

1. گرامر را تصحيح كنيد
اشتباهات در ديجيتال ساينيج شما مي تواند اعتبار و اعتبار شما را تضعيف كند. با اين حال، موارد ناديده گرفته شده مانند عباراتي كه اغلب اشتباه فهميده مي شوند، حروف بزرگ، علائم نقطه گذاري، و ضماير نادرست وارد مي شوند. بنابراين، داشتن مجموعه اي جديد براي تصحيح محتواي خود مفيد است. علاوه بر تشخيص اشتباهات گرامري، يك تصحيح كننده مي تواند راه هاي جديدي را براي بيان متن علامت ديجيتال شما پيشنهاد كند.

2. ليست هاي پخش را دوباره ترتيب دهيد
تازه كردن ليست هاي پخش يك راه ساده براي ارتقاي محتواي ديجيتال ساينيج شما است. اگر يك ليست پخش با تركيبي عالي از تصاوير و ويديوها ايجاد كرده ايد، ممكن است وسوسه شويد كه به اجراي آن در يك حلقه ادامه دهيد. متأسفانه، مهماني كه قبلاً پيام هاي شما را به همان ترتيب ديده است، توجه زيادي نخواهد كرد. حتي اگر عناصر پيام هميشه سبز را نمايش مي دهيد، زمان آن فرا رسيده است كه آنها را در ليست هاي پخش جابجا كنيد. تغييرات مي تواند به سادگي نمايش يك پيام در صبح به جاي عصر يا به پيچيدگي پاك كردن پيام هاي خسته باشد.

3. چيدمان ها را تغيير دهيد
يك چيدمان جديد براي صفحه نمايش ديجيتال شما ممكن است تمام چيزي باشد كه براي جلب توجه مخاطبان خود به آن نياز داريد. اگر محتواي محدودي داريد، تغيير سريع طرح هاي پيام مي تواند بسيار مفيد باشد.

براي شروع، نحوه قرار گرفتن منطقه محتوا، فيدهاي RSS، لوگو، آب و هوا، تاريخ و زمان و تصاوير پس زمينه را روي صفحه تغيير دهيد. همچنين، تغييرات كوچك اما قابل توجهي ايجاد كنيد تا مخاطبانتان براي مدت بيشتري درنگ كنند. به عنوان مثال، به جاي آب و هواي روز، يك پيش بيني سه روزه را نمايش دهيد.

4. يك تم سفارشي راه اندازي كنيد
تم‌هاي علامت ديجيتال سفارشي از جمله ايده‌هاي به‌روزرساني سريع هستند كه مي‌توانند تأثيري ماندگار در بين مخاطبان شما بگذارند. اگر چندين رنگ از آن ها را داريد با رنگ هاي برند بازي كنيد يا براي طرح هاي جديد به تم هاي فصلي مانند هالووين يا كريسمس نگاه كنيد. علاوه بر اين، از رنگ‌هاي متضاد استفاده كنيد، تصاوير و آرم‌هاي سفارشي اضافه كنيد و فونت‌ها را شخصي‌سازي كنيد تا شناسايي
برند را تشويق كنيد.

5. پس زمينه را تغيير دهيد
پس زمينه هاي زنده بلوك هاي سازنده محتواي موفق هستند. بسياري از بازاريابان ديجيتال با استفاده از طرح‌هاي رنگي يكسان براي انواع مختلف پيام‌ها راحت هستند. براي مثال، بازديدكنندگان ممكن است ياد گرفته باشند كه شما از پس‌زمينه آبي براي هشدارهاي اضطراري، پس‌زمينه سفيد براي فيد رسانه‌هاي اجتماعي، يا نارنجي براي اطلاعات ترافيك استفاده مي‌كنيد. با روشن كردن پالت هاي رنگي
پس زمينه يا تصاوير، عابران را مجذوب خود مي كنيد.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۱۸:۵۷ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی