برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

از زماني كه پول و تجارت وجود داشته است، بازاريابي هم وجود داشته است. البته در آن روزهاي اول تبليغات فقط به دهان به دهان محدود مي شد. بعدها، با شروع دوره صنعتي، آگهي هاي چاپي انبوه، آگهي هاي روزنامه و تبليغات تلويزيوني و راديويي منتشر شد. امروزه بازاريابي حتي پيچيده تر شده است و به جنگ فرسايشي بين مشاغل رقيب كه براي جلب توجه مصرف كننده رقابت مي كنند تبديل شده است. اين روزها، مهم تريت مسأله در مورد سئو، رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي تلفن همراه است. حتي تبليغات به ظاهر آفلاين داراي اجزاء ديجيتالي هستند، مانند استفاده از تابلوهاي ديجيتال ساينيج.

تبليغات سنتي در حال از بين رفتن هستند

احتمالاً خيلي براي شما پيش آمده در طول يك وقفه تبليغاتي تلويزيوني كانال را عوض مي كنيد يا به يك بازارياب تلفني مي گوييد كه شخصي كه به دنبال او هستيد خانه نيست، حتي اگر آن شخص خود شما هستيد. مصرف كنندگان نسبت به تبليغات حساس شده اند زيرا در هر كجا كه هستند با آنها بمباران مي شوند. براي تاثيرگذاري مجدد تبليغات، كسب و كارها بايد خارج از چارچوب هاي رايج فكر كنند و آنها را به گونه اي ارائه دهند كه توجه مخاطبان را به خود جلب كند.

برترين راه حل هاي بازاريابي كه ارزش بررسي را دارند

موارد زير برخي از رويكردهاي نوآورانه است كه چرخشي كاملاً جديد در بازاريابي ايجاد مي كند. اين روش‌ها مؤثر هستند زيرا به جاي اينكه فقط يك آگهي را نشان دهند، آن را به يك جستجوي تعاملي تبديل مي‌كنند كه در آن مصرف‌كنندگان نقش فعالي دارند و در نتيجه علاقه آنها را افزايش داده و كنجكاوي آنها را تحريك مي‌كنند.

ديجيتال ساينيج

سيستم هاي ديجيتال ساينيج اغلب در داخل فروشگاه ها يا درست در خارج از ورودي قرار دارند. ديجيتال ساينيج اجازه مي دهد تا پيام هاي مختلف در فواصل از پيش تعيين شده نشان داده شوند. يك راه خلاقانه تر براي استفاده از آنها اين است كه آنها را تعاملي كنيد. اكنون فروشگاه ها كدهاي QR را روي نمايشگر پياده‌سازي مي‌كنند كه مصرف‌كنندگان مي‌توانند با دستگاه‌هاي تلفن همراه خود آن‌ها را اسكن كنند و اطلاعات اضافي يا موارد رايگان مانند كدهاي تخفيف و كوپن‌هاي قابل بازخريد را دريافت كنند. برخي از سيستم ها همچنين مي توانند پيام هايي را به دستگاه هاي داراي GPS ارسال كنند. به عنوان مثال، تلفن شما ممكن است زماني كه در فاصله چند متري صفحه نمايش ديجيتال ساينيج يك فروشگاه قرار مي گيرد، آخرين اطلاعات محصولات و فروش هاي ويژه را دريافت كند.

بيلبوردهاي ديجيتال

يكي از ويژگي‌هاي رانندگي در بزرگراه، ديدن همه آن تبليغات بيلبوردي است كه آخرين فيلم‌ها، رويدادهاي ورزشي يا كسب‌وكارهاي اطراف را تبليغ مي‌كنند. مانند تابلوهاي ديجيتال ساينيج فروشگاه ها، بيلبوردها نيز در حال ديجيتالي شدن هستند. در واقع، برخي از شركت‌ها در تلاش براي شخصي‌سازي تبليغات كه از ديرباز به عنوان عنصري موثر براي افزايش تبديل‌ها شناخته مي‌شد، از بيلبوردهاي ديجيتالي استفاده مي‌كنند كه از نرم‌افزار تشخيص چهره براي شناسايي جنسيت راننده عبوري استفاده مي‌كنند تا از ضمير مناسب در آن استفاده كنند.

رسانه هاي اجتماعي

امروزه رسانه هاي اجتماعي به قدري فراگير هستند كه حتي زماني كه بيرون از خانه هستيد همراه شما هستند. تنها ۱۰ ثانيه طول مي كشد تا گوشي هوشمند خود را بيرون بياوريد و يك به روز رساني سريع در توييتر خود ارسال كنيد يا يك سلفي بگيريد و آن را در اينستاگرام خود پست كنيد. شركت‌هايي كه نمايه تجاري در رسانه‌هاي اجتماعي دارند مي‌توانند به صورت دوره‌اي محتوا اضافه كنند و آن‌ها را در ديجيتال ساينيج خود در زمان واقعي نمايش دهند. در مورد روش هاي خلاقانه اي كه مي توان از آن استفاده كرد فكر كنيد. براي مثال، در يك رستوران، سر آشپز مي‌تواند يك صفحه منوي ديجيتالي پست كند و از طريق تابلويي در لابي كه مشتريان منتظر هستند، اعلام كند كه چه ويژگي‌هاي خاص سرآشپز در آن روز است. مشتريان حتي مي توانند به پست پاسخ دهند و نمايش را تماشا كنند، زيرا نظر آنها اضافه شده و توسط ساير مشتريان ديده مي شود.

فراتر از بازاريابي متعارف نگاه كنيد

اكنون زمان اين گذشته است كه كسب‌ و كارها بتوانند با ارسال آگهي و پخش چند آگهي تلويزيوني به مشتريان زيادي دست يابند. حتي پياده سازي فناوري مدرن در قالب تبليغات مبتني بر وب ديگر به سختي كافي است. در عوض، شما بايد از اين روش ها به روش هايي منتقل شويد كه فراتر از هنجارهاي مرسوم است. راه انجام اين كار اين است كه تبليغات را تا حد امكان تعاملي كنيد. تبليغاتي كه در آن مصرف كنندگان مي توانند بخشي فعال از يك بحث شوند يا به نوعي گامي براي دريافت هزينه هاي رايگان بردارند، بسيار بهتر از تبليغاتي هستند كه فقط براي نمايش هستند.

صرف نظر از اينكه كسب و كار شما در چه صنعتي است، تبليغات شما اگر فناوري را در خود جاي دهد و مشاركت مصرف كننده را دعوت كند، مي تواند تاثير بيشتري داشته باشد. اين امر نرخ پاسخ دهي بسيار مطلوب تري را تضمين مي كند.

شركت برنا گستران | نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۸:۱۵ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی