برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

ديجيتال ساينيج نيرو تي وي شركت برق زنجان

 

پيرو نصب و راه اندازي ديجيتال ساينيج نيرو تي وي در وزارت نيرو و تصميم گيري اداره روابط عمومي وزارت نيرو براي يكپارچه سازي اطلاع رساني در تمامي سازمان هاي زير مجموعه صنعت آب و برق كشور و اجراي طرح تبديل روابط عمومي از شكل سنتي به روابط عمومي الكترونيك، تلويزيون تحت وب صنعت آب و برق كشور در شركت توزيع برق استان زنجان نيز به بهره برداري رسيد. شركت توزيع نيروي برق زنجان در سال 1320 توسط بخش خصوصي با يك دستگاه ديزل ژنراتور آغاز بكار نمود وبتدريج چهار دستگاه ديگر به نيروگاه اضافه و مورد بهره برداري قرار گرفت. در نهايت درسال 1348 تأسيسات فوق تحويل شركت برق تهران شد و استان زنجان به شبكه سراسري برق وصل گرديد. با توجه به تكنولوژي هاي موجود در حوزه اطلاع رساني امروزه سازمان ها جهت نمايش محصولات و خدمات خود و همچنين ارتباط با مخاطبان از روشهايي استفاده مي­كنند كه به مراتب سريع تر و مؤثرتر از سيستم سنتي مورد استفاده در ادارات روابط عمومي مي باشد. يكي از فناوري هاي جديد اطلاع رساني كه با توجه به قابليت هاي موجود در آن بسيار مورد استفاده در امر ارتباطات سازماني با مخاطبان و كاركنان مي تواند باشد فناوري ديجيتال ساينيج است. Signage يا همان سيستم اطلاع رساني بصري به معناي انتقال محتوا از طريق تصوير است كه جايگزين سيستم هاي سنتي شده اند. با پيشرفت هاي صورت گرفته در حوزه فن آوري هاي ارتباطي “سامانه نمايش محتواي يكپارچه” وارد ادبيات روابط عمومي ها گرديد و جاي خودش را در ميان ابزارهاي ريز و درشت روابط عمومي الكترونيك به خوبي يافت.

ديجيتال ساينيج نيرو تي وي در شركت توزيع برق استان زنجان

بر اساس پژوهش هاي انجام شده، اطلاع رساني گرافيكي و تصويري داراي قدرت بسيار زيادي است و بر اساس همين تحقيقات، مهم ترين اولويت براي توليد و استفاده از محتوا، افزايش قدرت اطلاع رساني با استفاده از جذابيت هاي بصري به شمار مي آيد. ديجيتال ساينيج نيرو تي وي با استفاده از پخش ويديو و اخبار زيرنويس در ديجيتال ساينيج نيرو تي وي به ارائه آخرين اخبار و رويدادهاي وزارتخانه در سريع ترين زمان مي پردازد. اين امر با وجود قابليت مديريت هريك از نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج نصب شده در هر سازمان مي تواند به صورت اختصاصي براي همان نمايشگر انجام پذيرد و يا اينكه در تمامي نمايشگرها به صورت همزمان محتواي يكسان پخش گردد.

اين قابليت در نرم افزار ديجيتال ساينيج برنا رسانه باعث كمتر شدن هزينه هاي اين طرح گرديده، به اين صورت كه با وجود يك سرور در محل وزارت نيرو و اتصال تمامي نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج نيرو تي وي در كشور به آن، ديگر نيازي به نصب سرورهاي متعدد جهت پخش محتواي اختصاصي در هر سازمان نخواهد بود و با تعريف كاربران نامحدود به ازاي هر نمايشگر و يا حتي اختصاص يك ناحيه به يك كاربر ميتوان براي هريك از سازمان هاي صنعت آب و برق محتواي داخلي خودشان را نمايش داد و مديريت نمايشگر هر سازمان را به خودشان سپرد. با توجه به حساسيت و زيربنايي بودن صنعت آب و برق در كشور، وزارت نيرو به عنوان يكي از پيشگامان در استفاده از فناوري هاي روز در همه زمينه ها و به خصوص فناوري هاي ارتباطي شناخته ميشود و با نصب نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج نيرو تي وي در سازمان هاي صنعت آب و برق كشور و اجراي طرح تلويزيون تحت وب روابط عمومي اين وزارتخانه ميكوشد از تمام پتانسيل هاي موجود در بالاتر بردن كيفيت توليد، توزيع و مصرف آب و برق در كشور گام بردارد و شركت برنا گستران دانش مفتخر است كه بتواند نقش بسيار كوچكي در اين مسير ايفا نمايد.

 برنا گستران دانش

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۱۸:۳۶ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی