برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

به طور سنتي، مشاغل از تبليغات چاپي براي نشان دادن پيام هاي بازاريابي استفاده مي كردند. با اين حال، براي برجسته شدن در عصر ديجيتال به رسانه هاي پيچيده تري نياز داريد. اولا، نمايشگرهاي با وضوح بالا در صفحه نمايش هاي ديجيتال جذاب تر از پوسترها هستند. علاوه بر اين، صفحه نمايش هاي ديجيتال طيف وسيعي از فرمت ها را پشتيباني مي كنند. علاوه بر تصاوير، مي توانيد فيلم ها، صفحات وب، گرافيك ها و ارائه ها را پخش كنيد. مزاياي ديجيتال ساينيج عبارتند از:

1. سلف سرويس را ارتقا دهيد
محبوبيت ابزارهاي سلف سرويس در بين مصرف كنندگان در حال افزايش است. در واقع، 67 درصد از مصرف‌كنندگان، سلف سرويس را به تعامل با نماينده شركت ترجيح مي‌دهند. علاوه بر اين، بازار سلف سرويس تا سال 2026 به 68.01 ميليارد خواهد رسيد. بنابراين، تجهيز فروشگاه خرده‌فروشي خود به كيوسك‌هاي ديجيتال براي پاسخگويي به رفتار مشتري در حال تغيير ضروري است.

كيوسك هاي ديجيتال اطلاعات محصول و دستورالعمل هايي را براي مديريت ترافيك در فروشگاه هاي خرده فروشي ارائه مي دهند. به عنوان مثال، مي توانيد از نقشه برداري داخلي براي سفارشي كردن مسيرهاي خريد استفاده كنيد. در نتيجه، بازديدكنندگان وقت خود را در انتظار فروشندگان تلف نمي كنند. علاوه بر اين، مشتريان زمان كمتري را براي پيمايش در تسهيلات شما صرف خواهند كرد.

يكي از دلايل مهم اهميت ديجيتال ساينيج، صرفه جويي در وقت كاركنان است. به تمام زماني كه فروشندگان شما صرف دنبال كردن خريداران مي كنند فكر كنيد. سيستم هاي ديجيتال ساينيج اطلاعات ضروري را نمايش مي دهند و به كارمندان اجازه مي دهند روي پروژه هاي ديگر كار كنند. به عنوان مثال، كيوسك هاي پرديس مي توانند داده هايي در مورد كمك هاي مالي، مسكن و خدمات شغلي داشته باشند. بنابراين، دانش آموزان مي توانند اطلاعات مورد نياز خود را به دست آورند.

2. استفاده از كاغذ را كاهش دهيد
ساينيج ديجيتال به شما كمك مي كند بدون كاغذ برويد. آمارهاي اخير تخمين مي‌زند كه 82 درصد از شركت‌هاي آمريكايي به شدت به كاغذ متكي هستند. علاوه بر اين، 45 درصد از كاغذ توليد شده در ادارات در پايان روز دور ريخته مي شود.

تبليغات روي نمايشگرهاي ديجيتال به جاي رسانه هاي چاپي، مصرف كاغذ را كاهش مي دهد. به عنوان مثال، رستوران ها مي توانند منوهاي كسل كننده را با منوهاي ديجيتال جايگزين كنند. به روز رساني يك علامت ديجيتال سريعتر و مقرون به صرفه تر از چاپ منوهاي جديد است. علاوه بر اين، راه حل هاي ديجيتال ساينيج در جلب توجه مشتري بسيار عالي هستند.

3. ارتباطات شركتي را بهبود بخشيد
ارتباط موثر باعث مشاركت كاركنان و افزايش بهره وري مي شود. در مقابل، ارتباط ضعيف كاركنان را بي انگيزه مي كند و منجر به نرخ پايين ماندگاري مي شود. 86 درصد از كارمندان مي گويند كه ارتباط ناكارآمد باعث شكست شركت مي شود. بنابراين، بسيار حياتي است كه به كارمندان خود احساس ارزشمندي و شنيدن كنند.

براي شروع، مي توانيد اعلان ها و دستورالعمل ها را روي يك صفحه ديجيتال نمايش دهيد. در مرحله بعد، ارقام فروش و اهداف ماه و معيارهاي كليدي شركت را درج كنيد. به عنوان مثال، خرده فروشان مي توانند اهداف فروش را براي ايجاد انگيزه در فروشندگان ارسال كنند يا كسب و كار توليدي مي تواند معيارهاي توليد و KPI را نشان دهد. علاوه بر اين، مي توانيد معيارهاي توليد يا مشتريان جديد را پخش كنيد.

ارسال دستاوردهاي يك كارمند بر روي يك صفحه نمايش ديجيتال باعث مي شود آنها احساس ارزشمندي كنند. از تصاوير سرگرم كننده يا ويديوهاي خيره كننده براي جشن گرفتن دستاوردهاي شخصي استفاده كنيد. به عنوان مثال، مي توانيد از ديوارهاي ويدئويي براي برجسته كردن كارمندي استفاده كنيد كه مدرك پيشرفته خود را به پايان رسانده يا مشتري ارزشمندي را جذب كرده است.

سازمان هايي با كاركنان مرتبط افزايش بهره وري را بين 20 تا 25 درصد نشان مي دهند. خوشبختانه، تابلوهاي اعلانات ديجيتال تيم شما را در مورد اخبار شركت در زمان واقعي به روز مي كنند. علاوه بر اين، مي توانيد فرهنگ شركت را به اشتراك بگذاريد و اهداف شركت را ارتقا دهيد.
4. افزايش تجربه مشتري
دنياي تبليغات امروزي شلوغ است. بصري يكي از راه هاي موثر براي برجسته شدن است. علاوه بر مشتريان هيجان انگيز، محتواي ديجيتالي فوق العاده خاطره انگيز است.

يكي از دلايل اصلي اهميت ديجيتال ساينيج اين است كه مي توانيد آن را مطابق با خواسته هاي مشتري تنظيم كنيد. گارتنر پيش‌بيني مي‌كند كه 89 درصد از شركت‌ها در درجه اول بر اساس تجربه مشتري با يكديگر رقابت خواهند كرد. بنابراين، برندها بايد استراتژي‌هاي مبتني بر تجربه را تطبيق دهند. به عنوان مثال، يك ايستگاه قطار يا فرودگاه مي تواند از علائم راه ياب براي ساده كردن سفر مسافر استفاده كند. به طور مشابه، موسسات مراقبت هاي بهداشتي مي توانند يك فهرست ديجيتالي را براي كمك به بيماران در يافتن اتاق ها و پزشكان ايجاد كنند.

كاهش زمان انتظار يكي از راه‌هاي غني‌سازي تجربيات مشتري است. صف هاي طولاني مشتريان را نااميد مي كند و شانس بازگشت به فروشگاه شما را كاهش مي دهد. در واقع، مصرف كنندگان فقط منتظر 14 دقيقه براي دريافت خدمات هستند. براي خريداران، زمان انتظار درك شده بيشتر از زمان واقعي است. خوشبختانه، علائم ديجيتال در منحرف كردن مشتريان بسيار عالي هستند. مصرف كنندگان مي توانند اخبار و ويدئوها را براي گذران زمان تماشا كنند. علاوه بر اين، بازديدكنندگان مي توانند بازي هاي تعاملي را روي نمايشگرهاي لمسي انجام دهند.

تابلوهاي ديجيتال همچنين به مصرف كنندگان اجازه مي دهد تا روي محصولات مرتبط تمركز كنند. 75 درصد از مشتريان به احتمال زياد از كسب و كاري كه نام و سابقه خريد آنها را مي داند خريد مي كنند. خوشبختانه، ساينيج ديجيتال به شما كمك مي كند تا با نمايش محتواي شخصي سازي شده، مشتريان خود را حفظ كنيد.

5. تجزيه و تحليل
تجزيه و تحليل داده ها به برندها كمك مي كند تا تعيين كنند كه چقدر خوب هستند. علاوه بر اين، داده ها استراتژي هاي بازاريابي را شكل مي دهند. در حال حاضر، 59٪ از شركت ها در برخي از ظرفيت ها از تجزيه و تحليل استفاده مي كنند. تجزيه و تحليل ساينيج ديجيتال اطلاعاتي را در مورد مخاطباني كه با علائم تعامل دارند ارائه مي دهد. شما بينشي در مورد ويژگي هاي مشتري، علايق و رفتار خريد كسب مي كنيد. به عنوان مثال، مراكز خريد مي توانند محبوب ترين فروشگاه ها و گروه سني اكثر بازديدكنندگان را شناسايي كنند. به طور مشابه، يك فروشگاه خرده فروشي مي تواند تعداد خريداران و بازديدكنندگان را با هم مقايسه كند.

تجزيه و تحليل علائم ديجيتال بازخوردي را در مورد كمپين هاي بازاريابي ارائه مي دهد. مي‌توانيد بگوييد كدام تبليغات كارآمد هستند و آن‌هايي كه بايد آن‌ها را بازخواني كنيد. علاوه بر اين، محتوايي را كه بيشترين بازديدكننده را جذب مي‌كند، شناسايي خواهيد كرد. در نهايت، تجزيه و تحليل تلاش هاي شما براي ايجاد محتوا را آگاه مي كند.

6. آسان براي به روز رساني
به روز رساني سريع يكي از دلايلي است كه نشانگر ديجيتال مهم است. در مقايسه، بايد علائم استاتيك را طراحي و چاپ كنيد تا تغييرات را منعكس كند. علاوه بر اين، مي‌توانيد از راه دور از طريق مرورگر اينترنت يا اپليكيشن موبايل به سيستم مديريت محتوا (cms) دسترسي داشته باشيد. در نتيجه، محتواي هر پخش كننده رسانه مرتبط و به روز خواهد شد.

نرم افزار ديجيتال ساينيج نيز امكان زمان بندي را فراهم مي كند. به عنوان مثال، مي توانيد فروش ويژه اي را بر روي تابلوهاي ديجيتال خود در اولين روز ماه در فروشگاه خرده فروشي خود انجام دهيد. به طور مشابه، تابلوهاي منوي ديجيتال گزينه هاي مختلفي را براي صبح، بعد از ظهر و عصر نشان مي دهند. علاوه بر اين، مي توانيد تابلوهاي الكترونيكي را هر چند بار كه دوست داريد به روز كنيد.

در نتيجه

ديجيتال ساينيج مزاياي زيادي براي مراقبت هاي بهداشتي، آموزشي، مهمان نوازي، خرده فروشي، توليد و ساير بازارها دارد. براي شروع، به روز رساني فناوري آسان است. پس از نصب، مي توانيد انتظار بهبود ارتباطات داخلي، افزايش تجربه مشتري و كاهش استفاده از كاغذ را داشته باشيد. علاوه بر اين، تجزيه و تحليل علائم ديجيتال به شما كمك مي كند رفتار مشتري را بهتر درك كنيد.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۰۵:۱۸ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]

اداره كل ماليات استان قزوين، يك سازمان بسيار بزرگ و چندين طبقه كه در داراي چندين بخش متفاوت كه يكي از مهم ترين نياز هاي آنها ديجيتال ساينيج بود. اي سازمان به باتوجه به تعداد بالاي نمايشگر در ساختمان هاي و تعداد كارمند بالا براي اطلاع رساني كار بسيار سختي داشت كه روابط عمومي سازمان را به دردسر مينداخت.

ديجيتال ساينيج برنا رسانه:

روابط عمومي الكترونيك يا ديجيتال سامانه اي بر مبناي فن آوري ديجيتال ساينيج و امكانات خاص آن مي باشد. اين نرم افزار كه اطلاع رساني سراسري بر روي نمايشگر هاي ديجيتال متعدد را در لحظه ممكن مي سازد به عنوان جايگزيني براي اطلاع رساني سنتي در سازمان ها و ادارات مي باشد. با استفاده از اين سيستم مشكلات و محدوديت هاي نصب اطلاعيه ها و اخبار در بوردهاي روابط عمومي از بين مي رود و مي توان با ايجاد طراحي هاي چند رسانه اي نامحدود و ارسال آنها به نمايشگرها يا زمانبندي كردن محتواي قابل پخش تمامي نمايشگرها را از يك نقطه كنترل كرد.

ديجيتال ساينيج برنا رسانه با امكان محتوا گذاري هئشمند در نمايشگر ها به اين ترتيب كه گروه بندي نمايشگرها توسط نرم افزار تحت وب ديجيتال ساينيج برنا رسانه انجام شده و روابط عمومي ميتواند از اين طريق محتواي هوشمند متفاوت به هر نمايشگر ارسال كند و هر ناحيه از ديجيتال ساينيج برنا رسانه توسط شخص مستقل بار گزاري شده و بدين ترتيب اشتراك محتوايي در نمايشگر ها حاصل ميشود
شركت مهندسي برنا گستران دانش اين نرم افزار دانش بنيان را با بهره گيري از نظرات ۲۶۰ روابط عمومي فعال به روز رساني كرده و درحال حاضر به عنوان عضو فعال انجمن روابط عمومي ايران سعي در افزايش امكانات هر چه بيشتر اين ابزار روابط عمومي الكترونيك با نام ديجيتال ساينج برنا رسانه دارد.

ديجيتال ساينيج برنا رسانه اين امكان را به كاربر ميدهد كه ميتواند لحظه به لحظه از طريق نمايشگرها تمام محتويات ارائه شده را ببيند و در صورت هرگونه تغير و جابجايي يا عوض كردن محتوا به راحتي طبق آموزشي مكه تيم برنا رسانه ميدهند محتواي خود را عوض كند.
مديريت كاربران نيز از شاخص هاي كليدي نرم افزار ساينيج ديجيتال برنا رسانه بوده به اين ترتيب كه مجوز ها در تمامي قسمت نرم افزار وجود داشته و دست كاربر ادمين را براي اين مديريت باز گذاشته است.
شركت برنا گستران دانش يك كار گروه گرافيكي متخصص دارد كه صورت نداشتن ايده اي براي طراحي از طرف شما،گروه گرافيكي ما متناسب با نياز شما طراح هاي به شما ارائه خواهند داد.

و حالا اين سازمان با استفاده كردن از ديجيتال ساينيج برنا گستران در تمام طبقات كمك بسياري از نظر اطلاع رساني درون سازماني و هميچنين بيرون سازماني و روابط عمومي خود كرد.

ديجيتال ساينيج

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۹:۵۰ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]

صنعت حمل و نقل در طول COVID-19 ضربه بزرگي خورد، زيرا مشتريان در هنگام سفارشات ماندن در خانه از بين رفتند. با اين حال، اكنون با شروع بازگشايي جهان، حمل و نقل در حال بازگشت است و علائم ديجيتال ساينيج كمك مي كند.

در طول COVID-19، فروشندگان تابلوهاي ديجيتال مجبور بودند به سرعت استراتژي هاي خود را براي ارائه پيام هاي ايمني به نمايشگرها تغيير دهند، و اين روند كاهش نخواهد يافت زيرا علائم ديجيتال همچنان با شرايط ايمني محلي صنعت حمل و نقل سازگار است. علاوه بر اين، فناوري‌هاي جديدتر مانند اينترنت اشيا، اطلاعات زمينه‌اي و نظارت بر جمعيت همچنان موج مي‌زند.

س. راه هايي كه صنعت حمل و نقل از علائم ديجيتال ساينيج استفاده مي كند چيست؟

الف. تابلوهاي ديجيتال ساينيج براي چندين دهه يك فناوري حياتي در بخش حمل و نقل بوده است، كه همه آنها با تابلوهاي LED با وضوح پايين براي به اشتراك گذاشتن زمان حركت در ايستگاه هاي قطار، پايانه هاي اتوبوس، فرودگاه ها و غيره شروع شدند.
اين بازار عمدتاً توسط توليد كنندگان نمايشگر هدايت مي شود. فن آوري آنها بهبود مي يابد و موارد استفاده بيشتري براي فضاهاي عمومي باز مي شود. همه ما با صفحه نمايش هايي كه براي اطلاعات زمان بندي، چرخ و فلك چمدان ها و تبليغات استفاده مي شوند آشنا هستيم. دو روندي كه اخيراً شاهد آن هستيم، استفاده از ساينيج ديجيتال براي جايگزيني راه يابي استاتيك، بالاي سر و ترجيح براي يك يا دو نمايشگر با فرمت بزرگتر (ويديووال و غيره) در مقابل 10-20 صفحه نمايش كوچكتر در يك فضا. هر صفحه نمايشي بايد بتواند هر موردي را كه مشتري نياز دارد، به صورت دستي يا (ترجيحاً) خودكار با استفاده از يكپارچه سازي داده ها با سيستم هاي كليدي انجام دهد.

س. آيا تابلوهاي تابلوهاي خودرو هنوز يك روند است يا كاهش يافته است؟

الف) تابلوهاي ديجيتال وسايل نقليه در همه اشكال تاريخچه طولاني و پرتلاطمي دارند. اولين كشورهاي داخل ماشين (جناس مورد نظر) حدود 17 سال پيش بود. اكثر اين شبكه‌ها به دليل محدوديت‌هاي فناوري موجود در آن زمان ناموفق بودند - قابليت اطمينان عامل اصلي (ارتعاشات، گرما، كيفيت هوا/تهويه ضعيف) بود.

علائم بالاي خودرو به طور خاص تمايل دارد قبل از ناپديد شدن دوباره چرخه هايي را طي كند. فاكتورهاي فناوري زيادي وجود دارد كه بايد در نظر گرفته شود و آن قبل از اطمينان از مطابقت شبكه با قوانين محلي در مورد حواس پرتي رانندگان است.
فكر مي‌كنم اين فناوري اكنون وجود دارد، محاسبات با فاكتور كوچك، ذخيره‌سازي حالت جامد، اتصال سلولي با سرعت بالا، نمايشگرهاي روشنايي/رزولوشن بالا در نسبت‌هاي غير استاندارد. من دو چالش بزرگ براي موفقيت اين شبكه ها مي بينم. اولين مورد، يافتن مشتري با ناوگان اتومبيل به اندازه كافي بزرگ است كه اين كار را ارزشمند كند. اشتراك‌گذاري سواري همچنان بزرگترين بازار بالقوه براي اين مورد استفاده را از بين مي‌برد - شركت‌هاي تاكسيراني در سطح شهر. هدف قرار دادن شركت‌هاي اشتراك‌گذاري سواري مستلزم نصب واحدهاي ماشين بالا با يك مدل غيراستاندارد براي اشكال، اندازه‌ها و غيره خودروهاي مختلف است. چالش دوم آن قوانين محلي است، هر شهر بزرگ (بازار هدف براي چنين شبكه‌هايي) حول تابلوهاي ديجيتال حاكم است. ، اطمينان از انطباق به نرم افزار، برنامه نويسي و محتواي مناسب نياز دارد. اگر بتوان بر اين دو چالش غلبه كرد، تابلوهاي بالاي خودرو روند بزرگي خواهد بود.

ديجيتال ساينيج چگونه به صنعت در طول COVID-19 كمك كرده است؟

الف. هدف ديجيتال ساينيج هدايت تصميم‌گيري است، يا از طريق يك فراخوان متمايز براي اقدام "اين چيزها را بخريد!" يا براي ارائه اطلاعات متني "از اين راه به قطار خود برويد، به زودي مي رود." با COVID-19 فكر مي كنم اين صنعت بيش از هر زمان ديگري مهم است.

مشتريان موجود توانستند از شبكه هاي خود براي تغيير (بسيار سريع) اطلاعات پروتكل ايمني در عرض چند دقيقه استفاده كنند. در ماه‌هاي اوليه همه‌گيري، اين سرعت بسيار مهم بود زيرا اين اطلاعات چندين بار در هفته به‌روزرساني مي‌شد. مديريت فاصله گذاري اجتماعي به بخش كليدي نقش ما در فضاهاي عمومي تبديل شد. خوشبختانه، ما قبلاً يكپارچه‌سازي‌هايي با فناوري‌هاي نظارت بر جمعيت براي ارائه بازخورد در زمان واقعي و كمك به مشتريان خود در مديريت تعداد افراد در يك منطقه خاص داشتيم. يك مورد استفاده كاملاً جديد از قبل شروع به ظهور كرده است كه بر اساس غربالگري افراد قبل از ورود به ساختمان ها با استفاده از كيوسك است. برخي از اينها شامل سنسورهاي دما بودند كه نياز به ادغام با محصولات ما داشتند.

با گسترش واكسيناسيون، افراد بيشتري شروع به جمع شدن و حركت در سراسر جهان خود مي كنند. ما موظفيم از فناوري هاي خود استفاده كنيم و به حفظ امنيت مردم كمك كنيم.

. برخي از نوآوري ها در فضا چيست؟

صنعت تابلوهاي ديجيتال اكوسيستمي است كه نسبت به فناوري‌هاي پشتيباني واكنش نشان مي‌دهد. نمونه‌هاي نقطه عطفي از اين، ديوارهاي ويديويي مقرون به صرفه و اينترنت اشيا هستند. من باور نمي كنم كه ما نقطه عطفي را كه COVID نشان مي دهد ديده باشيم زيرا هنوز در حال توسعه و گسترش هستند. يكي از رقباي اوليه، نظارت بر ديد رايانه/جمعيت و تجزيه و تحليلي است كه آن را احاطه كرده است. ما با پروژه‌هاي متعددي درگير بوده‌ايم كه داده‌ها را از اين سيستم‌ها مي‌گيرند و داشبوردهاي عملياتي را به همراه تابلوهاي نماي عمومي ارائه مي‌كنند تا مردم را در مسيرهاي مختلف هدايت كنند تا زماني كه تعداد افراد در يك منطقه خاص در محدوده قابل قبول باشد. اين فناوري‌ها با تعهدي كه ذكر كردم مطابقت دارند و با بازگشت آنها به حمل‌ونقل عمومي، اعتماد مسافران را افزايش مي‌دهند.

نوآوري ديگر مسافراني است كه تابلوهاي ديجيتال را با گوشي هاي هوشمند خود همراه مي كنند. مسافران مي‌توانند با سيستم علامت ديجيتال ارتباط برقرار كنند، بنابراين مجبور نيستند براي اطلاعات مهم در نزديكي صفحه بمانند - روش سوار شدن در دروازه براي هواپيما مثال خوبي است. اجازه دادن به مردم براي دور شدن از مناطق شلوغ تاريخي در حالي كه مي‌توانيد اعصاب خود را در مورد از دست دادن وسايل نقليه خود آرام كنيد، براي همه افراد درگير عالي است.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۰۸:۴۳ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 9
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی