برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

تابلوهاي ديجيتال ساينيج براي ارتباطات داخلي موثر
هيچ كمبودي براي كانال هاي ارتباطي براي ارتباط با كاركنان و ساير ذينفعان وجود ندارد. برنامه ريزي جلسات حضوري در سراسر شركت براي ارتباط در محل كار ممكن است به دليل محدوديت زماني،هميشه بهترين ايده نباشد.

ايجاد مشاركت كاركنان مستلزم آن است كه نه تنها پيام هاي درست را ارسال كنيد، بلكه بهترين شيوه ها را دنبال كنيد و از بهترين ابزارهاي ارتباطي استفاده كنيد. در نتيجه، راه حل هاي علامت ديجيتال شركتي را وارد كنيد، كه براي ارتباطات تجاري عالي هستند.

در واقع، ديجيتال ساينيج  از راه هاي مختلفي ارتباط كاركنان را تقويت مي كند. با توجه به اين موضوع، در اينجا چند ايده عالي ارتباط داخلي براي ديجيتال ساينيج شما وجود دارد.

1. پيام خوش آمديد
كاري كنيد كه هر كارمند جديدي از همان روز اول از پيوستن به تيم شما خوشحال شود. مي‌توانيد با نمايش پيام‌هاي خوشامدگويي شخصي‌شده همراه با عكس و نام كارمند، به اعضاي تيم جديد احساس خاص بودن بدهيد و تجربه كارمندي خود را با كيفيت آغاز كنيد.

اين پيام هاي خوش آمد گويي علاوه بر ايجاد احساس خاص در اعضاي جديد تيم، آنها را به كل تيم معرفي مي كند. يخ شكني و به طور كلي شروع مكالمه براي همه آسان تر خواهد بود.

2. پيام هاي تبريك
از آن كارمندي كه به تازگي ترفيع كسب كرده و در راه بالا رفتن از نردبان شركت است، جشن بگيريد. به عنوان مثال، پيام تبريكي كه در تابلوي ديجيتال شما پخش مي‌شود، به شما كمك مي‌كند تا اطمينان حاصل شود كه كارمند تازه ارتقا يافته احساس مي‌كند بسيار مورد قدرداني قرار مي‌گيرد. همچنين به كاركنان كمك مي كند تا از تغييرات در سازمان آگاه شوند.

3. بيانيه ماموريت و ارزش ها
به كاركنان خود يادآوري كنيد كه به عنوان يك سازمان از چه چيزي دفاع مي كنيد، فرهنگ شركت خود و دقيقاً براي چه چيزي تلاش مي كنيد. در واقع، اين يكي از ايده هاي ارتباطي كاركنان است كه اطمينان حاصل مي كند كه كارمندان شما بر روي اهداف شركت متمركز مي شوند. علاوه بر اين، روحيه را تقويت مي كند و به همه احساس مسئوليت مي دهد و آنها را به سمت اهداف و اهداف شركت شما سوق مي دهد.

4. داشبورد عملكرد شركت
به عنوان يك شركت چقدر خوب كار مي كنيد؟ نمايش داشبورد شركت در سراسر ديجيتال ساينيج شما يك استراتژي ارتباط داخلي عالي است تا به همه نگاهي به عملكرد شما بدهد. در واقع، ارتباطات داخلي كه بسيار مؤثر هستند، 47 درصد بازده كلي بهتري براي سهامداران دارند. اگر شركت عملكرد خوبي داشته باشد، دليلي براي جشن گرفتن است، و در غير اين صورت، تيم شما براي انجام بهتر
معيارهاي عملكرد به چالش كشيده خواهد شد.

5. برنامه هاي مزاياي كاركنان
ديجيتال ساينيج ابزاري عالي براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات مربوط به برنامه هاي مزايايي است كه كاركنان شما ممكن است واجد شرايط آن باشند. ممكن است اين امتيازات را در طول فرآيند ورود به سيستم توضيح داده باشيد، اما يادآوري هميشه عالي است. بنابراين، به كارمندان خود اجازه دهيد بدانند كه برايشان ارزش قائل هستند و از آنها قدرداني مي شود و اين باعث مي شود كه تيم هميشه بهترين
كار خود را انجام دهد. اگر وبينارها و آموزشي داريد، آنها را براي يادآوري به تيم خود به نمايش بگذاريد.
6. رويدادها و جشن ها
در مورد رويدادها و جشن هاي آينده به كارمندان خود يادآوري كنيد و علاقه ايجاد كنيد. اين مي تواند هر چيزي باشد، از تولد گرفته تا آشپزي برنامه ريزي شده. جزئيات زمان و مكان رويداد را به اشتراك بگذاريد تا كسي آن را از دست ندهد.

7. اخبار شركت، اطلاعيه ها و اطلاعيه ها
تابلوهاي اعلانات و خبرنامه شركت را كنار بگذاريد و همه اعلاميه ها را روي صفحه هاي ديجيتال ساينيج نمايش دهيد. از اين گذشته، افراد زيادي براي بررسي مطالبي كه ممكن است در تابلوي اعلانات پست كنيد، وقت صرف كنند. از سوي ديگر، علائم ديجيتال بيشتر جلب توجه مي‌كنند و اين علائم را به يك پلتفرم ارتباطي مؤثرتر تبديل مي‌كنند.

8. ديوارهاي رسانه هاي اجتماعي
محتوا را از پلتفرم ها و برنامه هاي رسانه هاي اجتماعي مانند چت هاي فيس بوك، توييتر و اسلك نمايش دهيد تا كارمند خود را در طول روز سرگرم كنيد. در واقع، رسانه هاي اجتماعي يك راه عالي براي ارتباط با مشتريان شما هستند و مي توانيد براي زماني كه هر گونه فعاليتي در هر يك از پست هاي خود وجود دارد، اعلان دريافت كنيد. شما مي توانيد به جذب مشتريان در رسانه هاي اجتماعي ادامه دهيد.

9. نقل قول هاي انگيزشي
هيچ چيز مانند يك پيام الهام بخش براي ايجاد انگيزه در كاركنان شما نيست. مجموعه اي از نقل قول هاي فكري را براي تقويت تيم خود تنظيم كنيد. براي روشن شدن، براي سلامت روان عالي است، و اين پيام‌ها روحيه را تقويت مي‌كند و تيم شما را تشويق مي‌كند تا بيشترين بهره‌وري را داشته باشد.

10. اخبار صنعت
كاركنان خود را به خوبي در مورد آنچه در صنعت شما اتفاق مي افتد آگاه كنيد. اين اتفاقات بدون شك كسب و كار شما را به نوعي تحت تاثير قرار مي دهد، بنابراين بسيار مهم است كه هميشه در جريان باشيد. در واقع، ايده هاي ارتباطي كاركنان شما نبايد به مسائل داخلي محدود شود.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ديجيتال ساينيج،
موضوع:
[ ۴ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۹:۳۵ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی