برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

ديجيتال ساينيج: مغز انسان اطلاعات بصري را 60000 برابر سريعتر از متن ساده پردازش مي كند. علاوه بر اين، تصاوير 94 درصد بيشتر از اطلاعات مبتني بر متن بازديد مي‌كنند. همانطور كه مي بينيد، تصاوير كليدي براي جلب توجه مخاطبان شما با رسيدن به 135 ميليون نفر در هفته است. اين آمار و موارد ديگر توضيح مي دهد كه چرا ديجيتال ساينيج يك صنعت رو به رشد است.

با ديجيتال ساينيج، نرم افزار نقش مهمي در ديجيتال ساينيج ايفا مي كند زيرا محتواي جذابي ايجاد مي كند. در واقع، اين پلت فرم مركزي را براي ايجاد، مديريت و استقرار محتوا براي نمايشگرهاي شما فراهم مي كند. به راحتي مي توان فهميد كه چرا مهم است كه از انتخاب نرم افزار مناسب براي سيستم علامت ديجيتال خود اطمينان حاصل كنيد..

عوامل كليدي براي ارزيابي
تصميم گيري آگاهانه در مورد اينكه كدام گزينه را انتخاب كنيد نياز به ارزيابي چندين عامل دارد كه در ادامه به آنها خواهيم پرداخت:

1. هزينه
بسياري از كسب‌وكارهاي كوچك نرم‌افزار ديجيتال ساينيج را به دليل هزينه‌هاي اوليه كم و بدون هزينه انتخاب مي‌كنند. با اين حال، آنها از در نظر گرفتن كل هزينه مالكيت (TCO) غفلت مي كنند. اين هزينه راه اندازي و نگهداري سيستم علامت ديجيتال و همچنين آموزش كاركنان شما و همه كاربران سيستم را پوشش مي دهد.همچنين، راه‌اندازي راه‌حل ديجيتال ساينيج شما نياز به ورودي منابع دارد. به غير از راه اندازي اوليه، شما همچنين بايد اطمينان حاصل كنيد كه امنيت مداوم سيستم خود را حفظ مي كنيد.

برخي از تامين‌كنندگان نرم‌افزار ديجيتال ساينيج هزينه نصب را كمي از شما دريافت مي‌كنند. ديگران اين سرويس را به عنوان يك افزونه رايگان ارائه خواهند كرد. در اغلب موارد، مشتركيني كه از نسخه سازماني نرم افزار استفاده مي كنند، بايد هزينه نگهداري و پشتيباني را با اشتراك ماهانه يا سالانه پرداخت كنند كه بر اساس خدماتي كه دريافت مي كنند، قيمت گذاري مي شود. بنابراين، شايان ذكر است كه اكثر تامين كنندگان، در بهترين حالت، پشتيباني اوليه را براي نسخه رايگان نرم افزار علامت ديجيتال خود ارائه مي دهند.

2. پخش كننده هاي رسانه اي از پيش نصب شده يا توصيه شده
با نرم افزار علامت ديجيتال ، شما بايد بهترين سخت افزار را براي اجرا بر روي نرم افزار خود بيابيد. شما بايد دريابيد كه چه نمايشگرهاي ديجيتال و پخش كننده هاي علامت گذاري با نرم افزار سازگار هستند. با اين حال، اين امر مستلزم صرف زمان براي تحقيق است.

از طرف ديگر، يك تامين كننده نرم افزار علامت ديجيتال حرفه اي اغلب پخش كننده هاي رسانه اي از پيش نصب شده را به شما پيشنهاد مي كند. در اين مورد، قيمت گذاري تركيبي از نرم افزار و سخت افزار مورد نياز شما براي پلتفرم علامت ديجيتال شما را پوشش مي دهد. در جايي كه فروشنده نرم افزار سخت افزار از پيش نصب شده را ارائه نمي دهد، ممكن است بهترين توصيه هاي سخت افزاري را ارائه دهد.

3. طيف وسيعي از ويژگي ها براي مديريت محتوا
در واقعيت، شما تنها با نرم افزار علامت هاي ديجيتال منبع باز رايگان مي توانيد كارهاي زيادي انجام دهيد. ويژگي ها و عملكرد نرم افزار در مقايسه با آنچه كه با نرم افزار از يك تامين كننده حرفه اي دريافت مي كنيد، محدود است.

با نرم افزار علامت ديجيتال ، ممكن است بتوانيد محتواي ديجيتال ساينيج را ايجاد، مديريت و منتشر كنيد، اما بيشتر اوقات، اين فقط در سطح اوليه است. بنابراين، سيستم مديريت محتوا اغلب كمتر بصري است و تيم شما بايد زمان بگذارد و درخواست‌هاي به‌روزرساني يا تغيير محتوا را انجام دهد.

شما يك نرم افزار با ويژگي هاي كامل و با كارايي بالا مي خواهيد كه به شما امكان مي دهد برنامه ريزي پيچيده اي را براي ليست پخش خود انجام دهيد. علاوه بر اين، شما راه حلي مي خواهيد كه داراي طيف گسترده اي از الگوها باشد، بنابراين لازم نيست هر بار كه نياز به ايجاد محتوا براي علائم ديجيتال خود داريد، از ابتدا شروع كنيد.

علاوه بر اين، مي‌توانيد به راحتي محتواي چندرسانه‌اي و HTML5 را از منابع مختلف مانند فيدهاي RSS، رسانه‌هاي اجتماعي، ويجت‌ها و موارد ديگر وارد كرده و آن را براي نمايش در محتواي خود جاسازي كنيد. براي تأكيد، سيستم بصري مديريت و نمايش محتوا را در منوها، كيوسك ها و ساير نمايشگرهاي ديجيتالي، حتي براي كاربران جديد آسان مي كند.

4. كيفيت محتوا
با ويژگي هاي موجود براي مديريت محتوا، كيفيت محتوايي است كه مي توانيد از راه حل ديجيتال ساينيج خود انتظار داشته باشيد. به اطراف نگاه كنيد، و به سختي نمي توان از اين موضوع غافل شد كه محتواي برخي از راه حل هاي علامت گذاري به اندازه آنچه در نرم افزارهاي تامين كننده با CMS قدرتمند مي بينيد عالي به نظر نمي رسد. در حالي كه علائم ممكن است با نمايش اسلايدها، انيميشن‌ها و ديگر طرح‌هاي اوليه خوب عمل كنند، اما ممكن است به اندازه كافي همه‌كاره نباشند تا بتوانند محتواي جاسازي شده از برنامه‌ها و فيدهاي شخص ثالث را به خوبي انجام دهند.

در اين صورت، تيم شما بايد زمان و تلاش زيادي براي توليد و مديريت محتوا بگذارد. متأسفانه، نتايج ممكن است بهترين نباشند، و محتواي نمايش داده شده ممكن است خوب به نظر نرسد يا به اندازه كافي جذاب نباشد.

با اين حال، مي‌توانيد منتظر كيفيت عالي در فول اچ‌دي با نرم‌افزار علامت‌گذاري ديجيتال حرفه‌اي از تامين‌كنندگان باشيد. با كتابخانه اي متنوع از قالب هاي حرفه اي طراحي شده و ساير ابزارهاي توليد محتوا، همه چيزهايي را كه براي ايجاد و مديريت محتواي حرفه اي و جذاب براي نمايشگرهاي خود نياز داريد، خواهيد داشت.

علاوه بر اين، برخي از تامين كنندگان طراحي محتواي حرفه اي را ارائه مي دهند، كه در آن كارشناسان آموزش ديده و با تجربه ساينيج ديجيتال با شما همكاري نزديكي خواهند داشت تا طرح هايي متناسب با پروژه و برند شما ايجاد كنند.

5. سهولت پوسته پوسته شدن
بدون شك نيازهاي ديجيتال ساينيج شما با تغيير كسب و كارتان تغيير خواهد كرد. به همين دليل، مقياس‌پذيري بسيار مهم است و حتي زماني كه بين دريافت نرم‌افزار از تامين‌كننده يا رفتن به سمت نرم‌افزار علامت‌گذاري ديجيتال انتخاب مي‌كنيد، بايد به خاطر داشته باشيد.

براي تكرار، مديريت محتوا با راه حل هاي علامت كمتر بصري است. بنابراين، تيم شما ساده‌ترين زمان را براي تلاش براي مقياس‌بندي كمپين علامت‌گذاري ديجيتالي شما و نمايش محتواي شما در صفحه‌هاي بيشتر نخواهد داشت.

با اين حال، نرم افزار علامت ديجيتال از تامين كنندگان حرفه اي براي مقياس پذيري آسان ساخته شده است. چه كسب و كار شما در چندين طبقه گسترش يابد يا يك امتياز را در چندين مكان اجرا كنيد، مي توانيد مطمئن باشيد كه سيستم علامت ديجيتال شما به وظيفه خود عمل مي كند.

در واقع، طبق گزارشي در سال 2020، 9600 بيلبورد ديجيتالي در ايالات متحده نصب شده است كه اين موارد مربوط به اشكال ديگر علائم ديجيتال نيست و با توجه به روند رشد بازار، اين تعداد قطعاً افزايش يافته است.

6. خرابي تابلوها
مي‌خواهيد مطمئن شويد كه وقفه‌اي در پخش وجود ندارد. نرم افزار ديجيتال ساينيج ممكن است اين تضمين را به شما ندهد، زيرا ممكن است دچار خرابي شويد، به خصوص پس از قطع برق يا نقص در اتصال Wi-Fi خود. در اين صورت، ممكن است مجبور شويد سيستم خود را مجددا راه اندازي كنيد تا دوباره به آن بازگرديد. به طور مشابه، انتخاب كارت SD شما نيز ممكن است بر عملكرد سيستم تأثير بگذارد و منجر به خرابي نامطلوب شود.

برعكس، نرم افزار علامت ديجيتال عرضه كننده قابل اعتمادتر است. عملكرد ضعيف چيزي نيست كه بايد نگران آن باشيد. همچنين از پشتيباني فني، پوشش به‌روزرساني‌هاي نرم‌افزار و نگهداري سخت‌افزار براي اطمينان از حداكثر زمان كاركرد سيستم خود برخوردار مي‌شويد.

در ظاهر، ساختن سيستم خود با نرم افزار ديجيتال ساينيج DIY و Raspberry PI متصل به HDMI ممكن است گزينه عالي به نظر برسد. هزينه هاي اوليه كمتر و كنترل بيشتري دريافت مي كنيد، اما متأسفانه ممكن است عملكرد، تطبيق پذيري و دوام مورد نظر را نداشته باشيد. همه اينها و موارد ديگر تضميني با نرم افزاري است كه از تامين كننده مناسب digitalsignage.com ارائه مي كند. استفاده از ساينيج ديجيتال 46 درصد افزايش رضايت مشتري را به همراه خواهد داشت، بنابراين مي توانيد منتظر بازگشت سرمايه خود باشيد.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۴:۳۴ ] [ برنا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی